Eikö hintojen pitänyt nousta vasta sunnuntaina?
Kävin kaupassa sunnuntaina ja tänään. Huomasin, että joidenkin tuotteiden hinta oli parissa päivässä jo noussut
Kommentit (67)
Oon ostellut kaikkea tarpeellista niin että jo hieman oksettaa tää ostoähky. No eipä tartte sitten enää ostella, nostakoon alvia..
Vierailija kirjoitti:
Oon ostellut kaikkea tarpeellista niin että jo hieman oksettaa tää ostoähky. No eipä tartte sitten enää ostella, nostakoon alvia..
Olin vuosia etten ostanut oikeastaan kuin ruokaa. Nyt olen ostanut vaatteita, keittiötarvikkeita, liinavaatteita jne.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan kahvia ainakin varastoon
Ruoan alv ei nouse
Älä huoli viime vuosina nousseet hinnat kymmeniä prosentteja.Nyt pensan hinta helpottaa työssä kulkijaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan kahvia ainakin varastoon
Mullakin on puoleksi vuodeksi.
Nostavat hintoja nyt ja sit ens viikolla uudelleen Alv:n vuoksi.
Kauppa tietenkin nostaa omaa katettaan ALV korotuksen verukkeella
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli viime vuosina nousseet hinnat kymmeniä prosentteja.Nyt pensan hinta helpottaa työssä kulkijaa.
Että halvalla saa käydä töissä, mutta mitään ei makseta
Nyt ne voi tehdä tuplanoston, nostaa ennen nostoa hintoja niin saa isommat voitot. AHNEET KAUPPIAAT.
Median olisi pitänyt kerätä hinnat samana päivänä kun alv-julistus tehtiin, seuraavan kerran elokuun alussa ja kolmannen kerran syyskuun alussa.
Tämä on sitä Riikan parempaa talouspolitiikkaa
Pientä korotusta etukäteen... Niin siis ruoka ei kallistu? Mut entäs makeiset?
Pari viikkoa sitten alkoi näkymään korotuksia. Tietysti laittavat vielä alv-korotuksen päälle. Suomessa kun ollaan. Ei vielä ole mitään mistään opittu.
Samaahan se oli kun Ukrainan sota alkoi. Nostettiin vähän väliä
Vierailija kirjoitti:
Pieni lisä ennen nostoa
Kiihdyttää yritysten konkkaa.
Nostaisko kaupat nyt jo kun tietävät että ip-lehdet luultavasti tekevät hintavertailuja alv-nousun takia?