Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaat miehet! Mitä haluat että nainen tietää ja ajattelee sinusta 1) ihan yleisesti 2) 'seksimielessä'? Kiitos jos osallistut!

Vierailija
27.08.2024 |

Rakkaat miehet! Mitä haluat että nainen tietää ja ajattelee sinusta 1) ihan yleisesti 2) 'seksimielessä'? Kiitos jos osallistut! 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää ja ajattelee että olen mukava ihminen. Tämä molempiin kysymyksiin.

Vierailija
2/6 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tarvitsen paljon omaa tilaa ja aikaa.

2. Naisen nautinto on mulle tärkeintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ajattele

ei kiitos

Vierailija
4/6 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis...harrastan seksiä vain parisuhteessa ja oma naiseni tietää minusta oikeastaan kaiken. Tiedän hänen rakastavan minua. Ei kai kukaan voi enempää toivoa.

Vierailija
5/6 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, riippuu kai aika paljon kenestä naisesta on kyse. Elämänkumppanihan sinut näkee joka tapauksessa kaikin tavoin paljaana ja sellaisena kuin olet, joten hänen suhteensa ei kai muuta voi toivoa kuin että näkemästään huolimatta ajattelisi jakavansa loppuelämänsäkin kanssani. Sen suhteen hyvältä näyttääkin.

Muut naiset sitten. No, yleisesti ottaen toivoisin että he näkisivät minut mutkattomana, mukavana miehenä, ja sillä tavalla turvallisena, että seurassani ei tarvitsisi pelätä joutuvansa tilanteeseen jossa ei haluaisi olla. Seksuaalisessa mielessä taas, sillä olisi merkitystä ehkä lähinnä potentiaalisten kumppaneiden kanssa. Sellaisia naisia ei minulle aiemmin mainitusta syystä kuitenkaan ole olemassa, mutta silti mukava ajatus olisi, että minusta välittyisi myös mielikuva seksuaalisesta energiasta ja aktiivisuudesta. Kyllähän minä seksistä tietenkin pidän ja pidän sitä tärkeänä asiana ihan jokaiselle, joten en minä sitä mitenkään itsessänikään häpeä. Suora kommunikointi aiheesta kuitenkin menee usein sille puolelle, että on vaarana ajautua niihin tilanteisiin joissa ei haluttaisi olla, joten ei se nyt ole asia jota kovin aktiivisesti yritän tuoda esiin itsestäni.

M54

Vierailija
6/6 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti että olen empaattinen, kiva ja fiksu.

Seksimielessä että olen kuuma ja haluaa minua ihan hulluna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan