Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa irstaimpia cuckold fantasioitanne

Vierailija
27.08.2024 |

Omani olisi että seurustelisin nuoren muodokkaan blondin kanssa ja lukitsisi kaluni siveysvyöhön ja pakottaisi katsomaan kun kolme mustaa miestä tyydyttää hänet

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee muualle runkkaamaan.

Vierailija
2/8 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oih ap, mun haave olisi että isokaluiset mustat miehet panisi mua rajusti ja pitkään!

N.24v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole enää fantasia, vaan toteutunut. Olin Ikaalisissa kuntoutuksessa selkäleikkauksen vuoksi ja "kuuluisissa" ikaalisten tansseissa yksi sairaanhoitaja pyysi tanssimaan ja tanssiessa kiehnäsi niin ettei kyllä jäänyt epäselväksi mitä halusi. Parin tanssin jälkeen kun istuttiin alas, niin hän kysyi että haluaisinko kokea jotain kivaa. Sanoin että tietty. Ha niinpä hän kertoi että hän haluaisi että tulisin katsomaan kun hän ja hänen kaverinsa (nainen hänkin) vähän pelehtisivät. 

Niinpä mentiin heidän huoneistoonsa jossa he idtuttivat minut tuoliin ja kiinnittivät käteni ja jalkani tuoliin kiinni, kuulemma varmuuden vuoksi etten "vahingossa" osallistuisi heidän leikkeihinsä. Siinä sitten istuin ja katsoin kun he vibrasivat, dildottivat, nuolivst ja sormettivat toisiansa. Koko sessio kesti melkein kaksi tuntia ja arvatkaapa olinko laueta monta kertaa. Lopulta minäkin sain käsihoidon.

Vierailija
4/8 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin harrastaa kolmenkimppaa jonkun nuoren salikaunottaren ja isokullisen vanhemman miehen kanssa. Twistinä olisi että kaluni olisi lukittuna siveysvyöhön ja saisin lykkiä kaunotarta vain vyötärölleni kiinnitetyllä straponilla. 

Vierailija
5/8 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukavaa tyydyttää parin naisen monipuolisesti. 

Isokaluinen isäntä saisi palvella pieni kaluista vierasta ja vaimoa ja kuunnella vähättelyä isosta lerppamunasta joka ei kunnolla kovene, eikä tyydytä rouvaa vaan tarvitaan vieras hoitamaan miesten työt.

Vierailija
6/8 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joitakin kertoja näitä fantasioita toteuttanut aikoinaan. En suosittele kellekään, niistä jää ikävä maku ja huonot muistot. Joidenkin asioiden on parempi jäädä fantasioiden tasolle. Vieläkin ajatus kutkuttelee, mutta en halua enää itseäni rikkoa.

Vierailija
7/8 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joitakin kertoja näitä fantasioita toteuttanut aikoinaan. En suosittele kellekään, niistä jää ikävä maku ja huonot muistot. Joidenkin asioiden on parempi jäädä fantasioiden tasolle. Vieläkin ajatus kutkuttelee, mutta en halua enää itseäni rikkoa.

Meillä on päinvastaiset kokemukset rouvan naittamisesta. Tapahtuma pitää alustaa hyvin, rajat pitää sopia, keskustella ennen ja jälkeen, vieraan pitää sitoutua sovittuun. 

Vierailija
8/8 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on päinvastaiset kokemukset rouvan naittamisesta. Tapahtuma pitää alustaa hyvin, rajat pitää sopia, keskustella ennen ja jälkeen, vieraan pitää sitoutua sovittuun. 

Noin mekin tehtiin. Sovituista ei pidetty kiinni ja ulkopuoliset olivat aina todella epäilyttäviä tapauksia. Ei ole enää parisuhdetta, eli ei tarvitse tällaisia pohtia edes. En enää koskaan aio tuollaisiin alistua. En ehkä kykene parisuhteeseenkaan, joten aivan sama. Ei kannattanut, menetin liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme