Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järviradio.Kuunteletko?

Vierailija
27.08.2024 |

Järviradio kuunteletko?Ei kai kukaan alle 70 vuotias kuuntele?

Kommentit (231)

Vierailija
221/231 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuuntelee kaikki mummosta lapsenlapseen.

Vierailija
222/231 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kidutusta.

Isä kuuntelee päivät pitkät aamusta iltaan.

Itse en vapaaehtoisesti kuuntelisi koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/231 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä kyllä kuuntelen pidemmillä automatkoilla.

Yleensä vaihdan tälle kun radio Suomessa alkaa urheilu.

Vierailija
224/231 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Järviradio ei kuulu (pohisee) niin kannattaa kokeilla viereisten paikkakuntien taajuuksilla, jos ei kuulu tällä hetkellä sillä oman paikkakunnan taajuudella.

Tuolla taajuudet (Selaa alas)

https://www.jarviradio.fi/kuuntele/

Vierailija
225/231 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Järviradio ei kuulu (pohisee) niin kannattaa kokeilla viereisten paikkakuntien taajuuksilla, jos ei kuulu tällä hetkellä sillä oman paikkakunnan taajuudella.

Tuolla taajuudet (Selaa alas)

Tuossa toimiva linkki:

Vierailija
226/231 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin hoivakodissa kuunnellaan. Siellä muistisairaat hyvin tyytyväisiä

Vierailija
227/231 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko perussuomalaiset jotenkin omistamassa tätä kanavaa, kun sieltä tulee niin paljon heidän juttujaan, mm. Suomen Uutisten ns. uutiskatsauksia?

Vierailija
228/231 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö toi edes toimii? Autoratio ei ainakaan löydä tuollaista kanavaa. Joslus lotona kuuntelin mutta tuli ohjelmaan sellasia eri mittasia hiljasia hetkiä niin meni maku ja toinen oli niiden juontajien omituinen tyyli jaksottaa oudosti lauseensa.

Ai niin kolmas oli se sisäänlämpiävyys kun toimittajat ja soittajat tundi jo toisensa ja toistensa asiat kun keslustelivat puhelimessa. Tavallinen kuuntelia oli hieman kuin ulkopuolisen osassa.

Vierailija
229/231 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa, vaikka jotkut ikäihmiset soittelevat  esim. toivekonsertteihin ja puhuvat tiettyjen paikkakuntien asioita. Ymmärrän, että se on heille jonkinlainen henkireikä.   Suhtaudun ymmärryksellä siihenkin, että erään tietyn puolueen ohjelmaa kuuluu tuolla radiokanavalla toisinaan, jostainhan ne rahoitukset on saatava jokaisella kanavalla.  Itse en sitä puoluetta kannata.  Minusta on ihana asia, että maassamme on tuollainen radioasema josta voi kuunnella vanhempaakin musiikkia, en jaksa kuunnella kikattavia toimittajia ja aina samoja soittolistoja. Hienoa, että on varaa valita. 

Vierailija
230/231 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittu radiokanava, kuuntelen sitä usein Helsingissä ja kakkoskodissa Joensuussa.  En tunne ulkopuolisuutta vaikka lähetyspaikka on Pohjanmaalla, musiikki yhdistää vaikka itse olen lähtöisin muualta.  Näitä Järviradio -faneja löytyy kaikkialta Suomesta.  

Vierailija
231/231 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelen joskus, ja olen alle 40 -vuotias.  Kaikenlainen musiikki kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi