Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin eilen kaupungilla kulkevia uusia fuksiryhmiä ja tuli jotenkin haikea ehkä jopa ahdistava olo

Vierailija
27.08.2024 |

Tuolloin kun itse olin samassa tilanteessa oli kaikki vielä hyvin enkä tiennyt tulevista murheista mitään. Hyviä vuosia oli edessä vain kymmenisen vuotta. Muutaman virheen olisi voinut jättää tekemättä, osa ikävyyksistä taas tuli eteen minusta riippumatta. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun. Terveyteni tuhoutui. Millaisia ikävyyksiä sinulla? 

Vierailija
2/26 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä nuorilla ei ole helppoa! T. Tutor

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla on edes jotain uskoa tulevaisuuteen. Aikuisten pitäisi huolehtia siitä, että siihen uskoon olisi jotain syytä.

Vierailija
4/26 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤗

Vierailija
5/26 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveysongelmat pahin epäonni minullakin. Monta tulevaisuudenunelmaa tuhoutui samalla. 

Ap

Vierailija
6/26 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettävissä olevat resurssit käyttöön ja eteen päin. Turha on menneitä vatvoa!!

Vierailija
7/26 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveysongelmat pahin epäonni minullakin. Monta tulevaisuudenunelmaa tuhoutui samalla. 

Ap

Millaisia unelmia sinulla oli? Olisin todennäköisesti työelämässä, jos terveyteni ei olisi tuhoutunut. 

Vierailija
8/26 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niillä fukseillakin on murheita yllin kyllin. 

Vierailija
9/26 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytettävissä olevat resurssit käyttöön ja eteen päin. Turha on menneitä vatvoa!!

Ei terveyttä aina saa takaisin. Ikävä kyllä. 

Vierailija
10/26 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa taas herää hyviä muistoja, fukseina uskoimme elämään ja itseemme, oli hienoa päästä yliopistoon ja kaikki näytti hyvältä. Hymyilyttää, kun näkee nuoria nyt.

Vierailija
11/26 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niillä fukseillakin on murheita yllin kyllin. 

On varmasti, mutta mietinkin nimenomaan itseäni siinä tilanteessa, ensimmäinen viikko yliopistossa. Olin terve ja toiveikas, täynnä tulevaisuudenuskoa, vaikka toki niitä huoliakin oli, en ollut saanut edes asuntoa opiskelupaikkakunnalta, mietin saanko ystäviä, pärjäänkö opinnoissa jne. Onneksi en kuitenkaan tiennyt mitään siitä taakasta minkä tulevaisuus tuo.

Ap

Vierailija
12/26 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en fuksina arvannutkaan kuinka huonon valinnan tein opiskelupaikan suhteen, vaikka tilastojen mukaan alalta työllistyy hyvin. Pärjäsin opinnoissa huonosti, uuvuin, ei ollut voimia verkostoitua, opinnot venyivät ja valmistuin työttömäksi ja myöhemminkin sain vain keikkatöitä. Siinä tiedekunnassa meni lähes vuosikymmen hukkaan ja lähin opiskelemaan uutta alaa. Paljolta murheelta olisin säästynyt jos olisin jo nuorena tajunnut valita oikean alan.

Vierailija
13/26 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Millaisia unelmia sinulla oli? Olisin todennäköisesti työelämässä, jos terveyteni ei olisi tuhoutunut. 

Sama tilanne, oli monenlaisia urasuunnitelmia, kaikki meni. En ole kyennyt töihin pitkiin aikoihin.

Ap

Vierailija
14/26 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom: "käytettävissä olevat resurssit!"

Kohdallani pätenyt.

Vierailija
15/26 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom: "käytettävissä olevat resurssit!"

Kohdallani pätenyt.

Ei resursseja yhtään jäljellä minulla. 

Vierailija
16/26 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin fuksi tasan 40 vuotta sitten.

Saisinpa aloittaa alusta. Odottelisin nyt reippaita eläkepäiviä sen sijaan, että toivon kuolevani mahdollisimman pian nukkuessani.

Vierailija
17/26 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisinpa aloittaa alusta. Odottelisin nyt reippaita eläkepäiviä sen sijaan, että toivon kuolevani mahdollisimman pian nukkuessani.

Millaisia ikävyyksiä sinulla on? 

Vierailija
18/26 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitovirheet hajotti. Olisi helpompi olla, jos olisi hajonnut jonkun oikein hoidetun sairauden takia. -sivusta

Vierailija
19/26 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💜

Vierailija
20/26 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ikävyyksiä sinulla on? 

Hieno ura viisikymppiseksi saakka, sitten yhtäkkiä täydellinen katastrofi: konkurssi, sairastuminen sekä muutaman vuoden kuluessa maineen, ihmiskontaktien ja kaiken omaisuuden menettäminen. Muun muassa. Edessä on kurja, rutiköyhä ja yksinäinen loppuelämä. Ei ole edes varaa lopettaa sitä kivuttomasti, kun ei ole rahaa eivätkä jalat kanna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi