Katselin eilen kaupungilla kulkevia uusia fuksiryhmiä ja tuli jotenkin haikea ehkä jopa ahdistava olo
Tuolloin kun itse olin samassa tilanteessa oli kaikki vielä hyvin enkä tiennyt tulevista murheista mitään. Hyviä vuosia oli edessä vain kymmenisen vuotta. Muutaman virheen olisi voinut jättää tekemättä, osa ikävyyksistä taas tuli eteen minusta riippumatta.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Oliko nämä niitä persaukisia opiskelijoita, joilla ei riitä rahat asumiseen ja ruokaan? Viinaanhan rahat riittää kyllä.
Ei tuonikäiset enää nykyään viinaa juo. Etkö ole lukenut uutisia miten yökerhot ja baarit lopettaa yksi toisensa perään koska nuoret ei enää juo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytettävissä olevat resurssit käyttöön ja eteen päin. Turha on menneitä vatvoa!!
Ei terveyttä aina saa takaisin. Ikävä kyllä.
Huom: "käytettävissä olevat resurssit!"
Kohdallani pätenyt.
Ei resursseja yhtään jäljellä minulla.
Paitsi palstailuun. Onhan sekin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko nämä niitä persaukisia opiskelijoita, joilla ei riitä rahat asumiseen ja ruokaan? Viinaanhan rahat riittää kyllä.
Ei tuonikäiset enää nykyään viinaa juo. Etkö ole lukenut uutisia miten yökerhot ja baarit lopettaa yksi toisensa perään koska nuoret ei enää juo?
Nuoret tosiaan eivät juo, koska heillä on ihan uudet aineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret tosiaan eivät juo, koska heillä on ihan uudet aineet.
Taitaa ne aineet olla muilla kuin opiskelijoilla, on torien nistit ja ökybileiden kokkeliporukka.
Vierailija kirjoitti:
Minussa taas herää hyviä muistoja, fukseina uskoimme elämään ja itseemme, oli hienoa päästä yliopistoon ja kaikki näytti hyvältä. Hymyilyttää, kun näkee nuoria nyt.
Sama. Jännitti tietysti kauheasti, mutta pää oli täynnä uskoa tulevaisuuteen ja kaikkeen hienoon mitä se voisi tulla tuodessaan. Opiskeluvuodet oli mahtavaa aikaa, rahaa oli vähän ja tekemistä paljon.