Elämäni biisi syksy 2024
Tässä ovat uudet Elämäni biisi -solistit mukana kovan luokan tähti https://www.is.fi/viihde/art-2000010654032.html
Kommentit (1856)
Vierailija kirjoitti:
Katja Stål tai Ståhl on tosi raskasta katsottavaa, pari tuotantokautta ehkä mutta nyt liikaa. Lukekaa joskus sen ajatuksia elämästä, esim mielestään lapsettomilla ihmisillä ei hänen mielestään ole mitään arvoa. Sanoikohan Tapaniselle eilen että sä oot vähä niinku mun mielestä arvoton mutta esitän tässä nyt ja jauhan jaskaa kun tästähän mulle maksetaan. Ei jatkoon.
Katjalla on omanlainen huumori puheissaan ja jotka eivät ole mitään pilkkaa, ilkeyttä tms. Jotka tuntevat tyylin tietävät kyllä, eikä ole aihetta loukkaantua. Itse tykkään Katjan tyylistä.
Karsee esitys Joren Täysikuu😒ei laulanut yhtään samaan tahtiin orkan kanssa ja muutenkin todella surkea
Vierailija kirjoitti:
Diandra on siinä mielessä samanlainen kuin Saara Aalto: loistavia laulajia vailla minkäänlaista karismaa. Sääli sinänsä.
Ainakaan kitaristi Timo Kämäräinen ei valittanut vaan näytti nauttivan soittamisesta siinä ac/dc-biidissä kun Diandra lauloi. Plus Katja ja vieraat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina fanittanut Ulla Tapanista mutta hän on nyt kuin eri ihminen.
Onkohan hänellä jokin sairaus?
Oletko kuullut vanhenemisesta?
Tämä on paras
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diandra on siinä mielessä samanlainen kuin Saara Aalto: loistavia laulajia vailla minkäänlaista karismaa. Sääli sinänsä.
Höpö höpö. Diandralla on kaikki: ääni, ulkonäkö, karisma, musikaalinen lahjakkuus. Revi siitä!
Tina Turnerin biisissä aivan mahtava ja helmatkin oli kuin Tinan minimekkojen helmat.
Juu, samanlaiset helmathan ne riittääkin. Kyllä voit olla yksinkertainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlainen Ulla Tapaninen on kuin aina ollut, vanhentunut vain.
Eikä Ulla ole tuonut naispuolisiaan koskaan esille. Salassa on pysynyt.
Onko Ulla muka homoseksuaali?
Kyllä on. Puoliso on nainen.
Ulla Tapanisen puoliso on Maria Blomfeld. Olivat yhdessä linnan juhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Katja Stål tai Ståhl on tosi raskasta katsottavaa, pari tuotantokautta ehkä mutta nyt liikaa. Lukekaa joskus sen ajatuksia elämästä, esim mielestään lapsettomilla ihmisillä ei hänen mielestään ole mitään arvoa. Sanoikohan Tapaniselle eilen että sä oot vähä niinku mun mielestä arvoton mutta esitän tässä nyt ja jauhan jaskaa kun tästähän mulle maksetaan. Ei jatkoon.
Sä oot ymmärtänyt Katjan puheet tahallaan väärin.
Hän on mainio tyyppi. En voisi kuvitellakaan ketään muuta juontajaa tähän ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Katon nyt vasta uusintana. Toi Katja on kyllä ärsyttävän ylimielinen. On noussut pissi päähän. Ei sovi yhtään ton pituinen tukka eikä mekko. Hevostallille se sopii; on niin jätkämäinen olemus.
Diandran on turha yrittää vetää mitään heviä, rockia tolla babyfacellä. Ei riehuminen ja tukan heiluttaminen tee kirkkokuorolaisesta rokkaria. 😑
Et siis ole kuullut Didin Black Dogia Tähdet Tähdet -ohjelmassa. Siitä voi jo sanoa monelle mieshevarisolistille että hävetkää hyvät ihmiset.
Oon tykännyt Katjasta juontajana, mutta en jaksa kaudesta toiseen kuunnella valitusta huonoista nimimerkeistä. Siis nimimerkeistä?! Jotka katsojan silmiin ovat ihan normaaleja. Pitäiskö ns. vaihtaa jo sitä levyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katon nyt vasta uusintana. Toi Katja on kyllä ärsyttävän ylimielinen. On noussut pissi päähän. Ei sovi yhtään ton pituinen tukka eikä mekko. Hevostallille se sopii; on niin jätkämäinen olemus.
Diandran on turha yrittää vetää mitään heviä, rockia tolla babyfacellä. Ei riehuminen ja tukan heiluttaminen tee kirkkokuorolaisesta rokkaria. 😑
Et siis ole kuullut Didin Black Dogia Tähdet Tähdet -ohjelmassa. Siitä voi jo sanoa monelle mieshevarisolistille että hävetkää hyvät ihmiset.
Ei hyvä imitaatio tee kenestäkään rokkaria. Se tulee sisältä tai sitten ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Diandralla on kaikki: ääni, ulkonäkö, karisma, musikaalinen lahjakkuus. Revi siitä!
Tina Turnerin biisissä aivan mahtava ja helmatkin oli kuin Tinan minimekkojen helmat.
Juu, samanlaiset helmathan ne riittääkin. Kyllä voit olla yksinkertainen ihminen.
Se helmahan olikin pääasia tässä!😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä imitaatio tee kenestäkään rokkaria. Se tulee sisältä tai sitten ei tule.
Ei Diandra olekaan mikään rokkari. Laulaa kaikkea laidasta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän ohjelmassa olla joku laulaja jonka voi laittaa laulamaan kun toiset ei uskalla munata omaa uraansa vakavasti otettavana esiintyjänä. Toinen vaihtoehto Diandran poistamiselle on että otetaan kuhunkin tyylin ns.yllätysesiintyjä hoitamaan ne biisit jotka ei perusporukalla hoidu.
Tietysti voi valita vierailijat biisien mukaan. Ei asiaa muistelemaan jos toivetta ei ole mahdollista toteuttaa.
Mitä tälläkin halutaan sanoa, sitäkö että muut laulajat on huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä näitä Diandran parjaajia täällä lainkaan. Mielestäni aivan uskomaton artisti, nytkin mielettömiä rokkivetoja, aivan täysillä. (Jossakin mainostettiin muuten Diandran konserttisarjaa, jossa laulaa Bond-biisejä.)
Tuo uusi miesartisti oli kyllä myös aivan mahtava, minulle ihan uusi tuttavuus.
Kannattaa huomioida että ihmisillä on erilaisia makuja musiikin suhteen. Kaikki eivät pidä kaikista laulajista, siksi on hyvä että ohjelmassa on useampi esittäjä, joku pitää jostain ja toinen toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen aivan samaa mieltä. Diandra oli ensin söpö nuori tyttö, jolla oli hyvä ääni. Jotenkin ei ole aikuistunut, vaikka ikää on tullut. Laulamisesta on tullut enemmän huutamista.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä näitä Diandran parjaajia täällä lainkaan. Mielestäni aivan uskomaton artisti, nytkin mielettömiä rokkivetoja, aivan täysillä. (Jossakin mainostettiin muuten Diandran konserttisarjaa, jossa laulaa Bond-biisejä.)
Tuo uusi miesartisti oli kyllä myös aivan mahtava, minulle ihan uusi tuttavuus.
Se on joku sama tai pari samaa vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvi Teräsniskalla paras ääni tähän astisista naispuolisista solisteista.
Diandrassa on jotain mikä ei vaan uppoa.
Samaa mieltä Diandrasta, mutta on Suvikin aika tylsä. Iltan ääni on ollut ihan ehdottomasti paras. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän Ulla pääsi vauhtiin.
Ulla on 68 v 😳, luulin paljon paljon vanhemmaksi.
78-vuotiaasta menisi täysin! 🤣