Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni biisi syksy 2024

Vierailija
26.08.2024 |

Tässä ovat uudet Elämäni biisi -solistit mukana kovan luokan tähti https://www.is.fi/viihde/art-2000010654032.html

Kommentit (1856)

Vierailija
81/1856 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnan juhlissa oli puolison kanssa.

Vierailija
82/1856 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyr ei mennyt Katjan stailaus putkeen, noissa silmälaseissa ja kampauksessa näytti valitettavasti ihan mun 74-vuotiaalta anopilta.

Mitä välii? 74-vuotiaat on in.

Ja Katja on iki-ihana näyttäköön minkäikäiselta tahansa. Katjassa on karismaa, jota sulla ei nähtävästi ole, kun tuijotat vain ulkoisiin seikkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1856 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvi lauloi tunnelmallisesti Telepatiaa. Tykkäsin.

Mun mielestä siitä nimenomaan puuttui alkuperäisen version tunnelma. Nyt oli jotenkin surumielinen, kun itse en ainakaan ole koskaan kokenut alkuperäistä surumieliseksi vaan joku positiivinen fiilishän siinä on kun tuntee toisen ihmisen kanssa telepatiaa.

Minäkin pidän alkuperäisestä J. Karjalaisen biisistä. Mutta tulkinnassa on kysymys nimenomaan tulkinnasta. Saman biisin voi tulkita monin tavoin, biisiin voi tuoda ihan uusiakin nyansseja. Minusta Suvin hiukan surumielinen tunnelma sopii erinomaisesti Tähtilampun alla -biisiin, pidin.

Vierailija
84/1856 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täytyy sanoa, että Dianra on ansainnut Suomen Tina tittelin. Ammattilainen.

Jossain haastattelussa joku naisartisti ( nimeä en muista) itserakkasti olevansa suomen Tina Tuner. Kas kun Danny oli niin sanonut. Ja höpö, höpö sanon minä.

Suvin laulamana saatoin eka kerran kuunnella alusta loppuun Karjalaisen telepatiaa.

Suvilla kaunis ääni, hyvä kun tuli mukaan.

Vierailija
85/1856 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä siitä nimenomaan puuttui alkuperäisen version tunnelma. Nyt oli jotenkin surumielinen, kun itse en ainakaan ole koskaan kokenut alkuperäistä surumieliseksi vaan joku positiivinen fiilishän siinä on kun tuntee toisen ihmisen kanssa telepatiaa.

Minäkin pidän alkuperäisestä J. Karjalaisen biisistä. Mutta tulkinnassa on kysymys nimenomaan tulkinnasta. Saman biisin voi tulkita monin tavoin, biisiin voi tuoda ihan uusiakin nyansseja. Minusta Suvin hiukan surumielinen tunnelma sopii erinomaisesti Tähtilampun alla -biisiin, pidin.

Ei sen biisin nimi ole Tähtilampun alla😂

Vierailija
86/1856 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä Lauri Mikkola naimisissa JaloTiinan kanssa? Komea mies jolla hyvä ääni.

JaloTiinan mies on Mikael Forsby. Laurin parisuhteesta en tiedä onko hänellä ketään.

Vierailija
87/1856 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samanlainen Ulla Tapaninen on kuin aina ollut, vanhentunut vain.

Eikä Ulla  ole tuonut naispuolisiaan koskaan esille. Salassa on pysynyt.

Onko Ulla muka homoseksuaali?

Vierailija
88/1856 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen biisin nimi ole Tähtilampun alla😂

No eipä tosiaan ollutkaan, mutta voisi olla...

Epäilin itsekin, mutten jaksanut tarkistaa. Monia ihania muistoja liittyy tuohon biisiin. Silloisen rakkaan kainalossa tähtilampun alla, kun vaistosimme toistemme ajatukset ennen kuin kumpikaan sanoi mitään, telepatiaa, emme tarvinneet sanoja.

Vierailija
89/1856 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeitakin suomalaisia biisejä kyllä on, esimerkiksi gospeleita, mutta niitä ei ole kukaan vieraista valinnut elämänsä biisiksi. Lähes kaikki laulut on englanniksi koska lienee liian noloa valita suomeksi esitettyjä. Nyt Diadran esittämät huutobiisit on olleet vieraille erityisen mieluisia valintoja. Itse valitsisin yhdeksi elämäni biisiksi esimerkiksi oopperalaulaja Matti Lehtisen komeasti kajauttavan Kallavesj-laulun savonkielellä laulettuna. Siinä on ytyä kerrakseen! Löytyy muuten youtubesta.

Vierailija
90/1856 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeitakin suomalaisia biisejä kyllä on, esimerkiksi gospeleita, mutta niitä ei ole kukaan vieraista valinnut elämänsä biisiksi. Lähes kaikki laulut on englanniksi koska lienee liian noloa valita suomeksi esitettyjä. Nyt Diadran esittämät huutobiisit on olleet vieraille erityisen mieluisia valintoja. Itse valitsisin yhdeksi elämäni biisiksi esimerkiksi oopperalaulaja Matti Lehtisen komeasti kajauttavan Kallavesj-laulun savonkielellä laulettuna. Siinä on ytyä kerrakseen! Löytyy muuten youtubesta.

No mutta jos siihen Matti Lehtisen Kaalavesi biisiin ei liity mitään jonka vuoksi sen mieltää elämänsä biisiksi niin miksi valita se.

Jokainen valitsee biisinsä sen mukaan mitä muistoja tai tunteita se tuo mieleen tai on ollut elämässä jokin muu merkitys. Esimerkkinä just Jare, synnärillä soi synnytyksen hetkellä biisi joka aina tuo mieleen elämän kaksi rakkainta, synnyttäjän ja syntyvän lapsen.

Vierailija
91/1856 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvi on kuin entisaikojen tukeva ja vankka maalaisakka. Onhan hän toki kolmen lapsen äiti. Ja maalta oikeastikin. Veti liian laiskasti, muuten niin hyvän Telepatiaa -kappaleen.

"Maalta oikeastikin". Mitä VÄLIÄ sillä on mistä kukakin on kotoisin? Onko joku Kouluvolasta kotoisin oleva fiksumpi kuin Äkäslompolossa syntynyt? Ihan niin kuin automaattisesti vain sen takia, että Kouvola on kaupunki ja Äkäslompolo kylä? Naurettavaa. Nykyaikana.

Vierailija
92/1856 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvi Teräsniskalla paras ääni tähän astisista naispuolisista solisteista.

Diandrassa on jotain mikä ei vaan uppoa.

Ylimakea

Vierailija
93/1856 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, onpa Diandra upea.

Mä oisin toivonut, että Diandra jäisi jo pois. En ole koskaan tykännyt enkä ymmärrä suosiotaan. Montako levyä tehnyt? Taitaa olla tasan nolla. Kirkkokonsertteihin sopii, mutta onneksi en harrasta... 😀

Sama juttu, miksi edelleen mukana, kaikki muutkin jo kertaalleen vaihdettu. Uusia mukaan, tulee mielenkiintoisempaa. Nytkin heti mielenkiinto ohjelmaa kohtaan lisääntyi kun tuli kaksi uutta laulajaa ja uusi kitaristikin.

Vierailija
94/1856 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva seurata kun bändi on niin hyvä! On puhaltimet ja muut pelit. Tykkään hurjasti Laurista, jännä esiintyjän lahja ja lavakarisma. Suvi on myös parhaita laulajia tällä hetkellä. Diandra..  -mitkään superlatiivit eivät riitä! Aivan upea tulkitsija. Jore sai kappaleen, jossa ei päässyt loistamaan mutta kelpo suoritus kumminkin. Mielenkiintoiset vieraatkin oli, hauskaa huulenheittoa ja rentoa fiilistä.

Vierailija
95/1856 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telepatiaa oli Heikkisen "ikoninen" biisi.

J Karjalaisen se on.

Vierailija
96/1856 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diandra on siinä mielessä samanlainen kuin Saara Aalto: loistavia laulajia vailla minkäänlaista karismaa. Sääli sinänsä.

Vierailija
97/1856 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että ohjelma palasi. Suvistä tykkäsin ja Telepatiasta, mutta Jore esitti huonoimman Täysikuun ikinä. Tykkään Joresta, viime kaudella muutama oikein hyvä esitys, tämä vain ei nyt ollut hyvä. 

Vierailija
98/1856 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Emilia? Olen jo kohtuu vanha ja tiedän vanhat julkkikset ja nykysetkin seiska julkut. Tuonne ei pitäis ottaa sellaisia jotka ovat tuntemattomia meille karvalakki kansalle. Vai onko hänellä joku yhteys tuotantoon/yleen?

Vierailija
99/1856 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvi on kuin entisaikojen tukeva ja vankka maalaisakka. Onhan hän toki kolmen lapsen äiti. Ja maalta oikeastikin. Veti liian laiskasti, muuten niin hyvän Telepatiaa -kappaleen.

Pitääkö olla ilkeä? Suvi on kaunis naisellinen nainen - ei akka. 

Vierailija
100/1856 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö olla ilkeä? Suvi on kaunis naisellinen nainen - ei akka. 

Makuasioista. Joillekin tukeva ja vankka=naisellinen nainen.