Elämäni biisi syksy 2024
Tässä ovat uudet Elämäni biisi -solistit mukana kovan luokan tähti https://www.is.fi/viihde/art-2000010654032.html
Kommentit (1856)
Vierailija kirjoitti:
Vesterinen noussut just haudasta, hyvä, mut biisi on tosi outo varmaan kaikille, ei huono. Tämä Seppänen pääsee korottamaan hyvin osakkeitaan, olen luullut vain yksioikoiseksi persuksi Rovikselta joka on päässyt mäelle ulkonäkönsä takia. Nyt on jo sympaattinen.
Heitettiin ulos kokoomuksesta, meni persuihin.
Mikä pakkomielle valaisijalla on tähän punaiseen valaistukseen?? Ois kiva joskus nähdä kasvoja luonnollisen sävyisinä.
Jussi Nikkilällä on hirmuisen epäsiisti kuontalo. Ei ole ehtinyt parturiin - valitettavasti.
Voi ei tuota jortsukkaa.. taas meni hyvä biisi. Kun ääni ei vain riitä :(
Jore Marjorannan ääni ei riitä tähän isoon biisiin. Sääli. Sävellys ja orkesteri huippuja, mutta pettymys oli tää miehen laulaminen. Kun ei rahkeet riitä niin ei riitä.
Näkeekö Saimi itsensä uutena Arjana?
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö Saimi itsensä uutena Arjana?
Saijonmaa??????????
Kyl Almaz vaatii enemmän volyymin kasvua kuin mitä tänään Suvilta irtosi.
Onko toi vesterisen biisi joku lataamojuttu? Vai miks oli puettu niin?
Joren äänestä tulee mieleen ääni, kun kynnellä riipii liitutaulua😬
Nyt nämä naiset esiintyy liikaa.
Saimin ääni on rikki. Huutanu äänens pihalle. Kauhee paineinen äänentuotto.
Kuvitteleeko olevansa uusi lenita airisto?
Vierailija kirjoitti:
Saimin biisi oli ilmiselvä
Niin oli. Oon ite nähny Kansallisteatterin Peter Panin ja Saimi on ainoa, joka on mun ikäluokkaa.
Kaikenlaista roskaa sitä tehdään!
Voi, miten kauniisti Suvi lauloi Almazin. Herkästi, tulkiten ja tuo hänen upea äänensä! Ja Jore ja Rakkaustarina, mikä hieno esitys, biisi sopii Jorelle upeasti.
Helvetin Jore, kun pilaa taas hyvän biisin😫