Elämäni biisi syksy 2024
Tässä ovat uudet Elämäni biisi -solistit mukana kovan luokan tähti https://www.is.fi/viihde/art-2000010654032.html
Kommentit (1856)
No ni, puol tuntia ja taas ollaan täällä. Mitähän ohjelma tänään tarjoaa?
Almaz ihana biisi
:. I
vaikken onnen lapsi olekaan (ollut).
Suvi laulaa liian tasapaksusti Almazin.
Suvi Teräsniskan äänion ihan omaa luokkaansa😊
Oon aina inhonnu tota Peter Pan -biisiä.
Laulaa kaikki läpi vaan ei mitään sielua tulkinnoissa
Eka Jussin, toka Saran, kolmas Matin...
Vierailija kirjoitti:
Laulaa kaikki läpi vaan ei mitään sielua tulkinnoissa
Sinä sen sanoiksi puit, ihan totta.
Vesterinen noussut just haudasta, hyvä, mut biisi on tosi outo varmaan kaikille, ei huono. Tämä Seppänen pääsee korottamaan hyvin osakkeitaan, olen luullut vain yksioikoiseksi persuksi Rovikselta joka on päässyt mäelle ulkonäkönsä takia. Nyt on jo sympaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Mietaan tarinassa oli virhe. Kaarle Kustaasta tuli kunkku 1973. Kunkkuna siis iski silmänsä Silviaan ja kuului se kuuluisa klik. Mietaa puhui tulevasta kuninkaasta.
1972 Munchenissä tapahtui se kuuluisa klik. Oli kruununprinssi vielä. Kihloihin Innsbrukin olympialaisten jälkeen.
Huonoa musiikkia ihme muminaa vaan
Ohjelma hyvä,juontaja huippu.Mutta kuka hänet puvustaa? Katjan vaatteet vanhanaikaisia, tyylittömiä siis mauttomia.
Vierailija kirjoitti:
Eka Jussin, toka Saran, kolmas Matin...
... neljäs Saimin ja viides jää Nooralle.
Kammottava toi Vesterisen pakkopaita-asu. Ja biisi sai voimaan pahoin.
J-P:n ja Suvin äänet soi kauniisti yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelma hyvä,juontaja huippu.Mutta kuka hänet puvustaa? Katjan vaatteet vanhanaikaisia, tyylittömiä siis mauttomia.
Studion siniset samettisohvat ovat jotenkin vinossa ja nuhjuisen oloiset, vaikkeivat olekaan. Aiemmilla kausilla sohvaryhmä oli napakampi ja tyylikkäämpi kehys vieraille.
Vierailija kirjoitti:
Kammottava toi Vesterisen pakkopaita-asu. Ja biisi sai voimaan pahoin.
ja niiiin huono biisi
Didi on tauolla, töitä muualla. Hyvä imu tässä Leppäluodon menossa, vaikka minulle outo tapaus.
Eikö noi Saimi Hoyerista MITÄÄN muuta osaa sanoo kun ton sieni, sieni, sieni....
Huhhuh. Ikävä kuulla. Toivottavasti hän on nykyään onnellinen.