Haluaisin vain kadota. Masennus ja suunnittelen, jättää somen, työt, kaikki.
Minulla on todella ahdistunut ja kamala olo. Sellainen etten halua yhtään miltään tältä mitä nyt elämässäni teen. Tiedättekö, väärä työ, väärät ihmiset, väärä ympäristö jne.
Oloni on henkisesti hyvin huono ollut jo pitkään. Haluan irroittaa. Kadota vain. Poistaa someprofiilit. Laittaa puhelin pois. Olla yksin.
Muuttaa vaikka Lappiin. En halua elää tätä elämääni.
Kommentit (29)
Suosittelen, että juttelet ammattiauttajan kanssa, niin toivottavasit saat apua.
Toivottavasti olet fyysisesti terve, monet eivät ole.
Tiedätkö mikä yksi ja sama lause saa iloisen surulliseksi ja surullisen iloiseksi?
"Tämäkin menee ohi".
Kaikki pskimmatkin fiilikset menee ohi, eikä ne voi jäädä jumiin keneenkään ikuisiksi ajoiksi. Aurinko paistaa jossain kohtaa ihan kaikille.
N32
Ymmärrän täysin mietteesi! Samoja ajatuksia ja suunnitelmia. Olen vuorotteluvapaalla, eli teoriassa vapaa lähtemään mihin vain, mutta en halua jättää miestä ja pientä lastani. Käyn retriiteissä, mökkeilen yms yritän ottaa aikaa. Kaikki meteli ja ärsyketulva kuormittavat.
-Hiljaisuus on niin viisas ettei sen tarvi sanoa mitään- I feel you, tee niinkuin sydän sanoo. Rauha ja voima on sinussa itsessäsi. Sinä tiedät mitä haluat ja tarvitset ja mikä on sinulle hyväksi.
Masennus saattaa hellittää, jos jätät somen.
Suosittelen, että teet tuon kaiken mitä sydän sanoo. Itse jätin kaiken. En ymmärrä miten jaksoin niin pitkään. Nyt on helpottunut olo.
Kympin tyttö pettynyt elämäänsä kun kymppejä ei enää jaellakaan??