Tajusin äsken etten tule koskaan saamaan parisuhdetta suomalaisnaisen kanssa
Valmistuin keväällä ja olen koko ikäni ollut naisille kuin ilmaa. Latasin Tinderin viikko sitten enkä ole saanut yhtään tykkäystä. Taitaa olla aika luovuttaa ja hakeutua paremmille laitumille.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joissain tapauksissa parisuhde voi ulkomaalaisen kanssa toimia, kunnes toinen oppii suomenkieltä tai yhteistä puhekieltä niin hyvin, että tajuaa mikä tässä ihmisessä oli vikana kun ei synnyinmaastaan sopivaa kumppania löytänyt.
Nopeammin tämä ulkomaalainen nainen tajuaa asian syyn, kun näkee suomalaisia naisia ja huomaa heidän tapansa. Ei ihmettele enää yhtään mikä suomalaisissa naisissa on vikana.
Tjaah, itse kirjoittaessani aiempaa kommenttia ajattelin suomalaista naista ja ulkomaalaista miestä, mutta vastauksesi jälkeen tajusin, että toimii hyvin myös toisinpäin. Jossain vaiheessa se ulkomaalainen kumppani tajuaa, että suomalainen miehensä on hyvin tyhmä ja ilkeä.
Mitenhän ihmiset on pariutuneet ennen Tinderiä? Olisikohan sieltä mitään ammennettavaa tähän pulmaan? Varsinkin kun Tinderissä ei ole naisia. Siellä on moninkertainen määrä miehiä.
Kannattaa ensin laihduttaa ennen kun lähestytte naisia. Sitten kannattaa opetella käytöstavat . Muuten teillä ei ole mahiksia naisia saada.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin sen jo 13 vuotiaana etten saa naista koskaan. Sain pakit koulun rumalta nörtti tytöltä ja se sanoi että olen ruma en lähde sun kanssa tanssimaan kun koulun discossa poikien piti hakea tyttöä tanssimaan niin hain sitä yhtä tyttöä joka sanoi että olen ruma. Silloin tiesin etten koskaan saa tyttöystävää ja olen yhä 49 vuotiaana sinkku. Olen kuitenkin seksiä harrastanut kaunisvartaloisten maksullisten naisten kanssa kymmeniä kertoja. Mutta olisin halunnut normaalin parisuhteen ja lapsiakin. Olen töissäkin ollut ja rahaa on säästössä mutta en vaan ole kelvannut naisille koskaan. Joskus haen seksiä maksulliselta ja maksan 400-500 euroa.
Kuulostaa siltä, että asenne on totaalisen pielessä ja itsetunto nollassa. Pitää rakastaa itseään ensin, jotta joku toinen voi rakastaa sinua! Ja aina mulle nousee karvat pystyyn, kun puhutaan, ettei "saa naista". Jos lähtökohta on se ettei osaa ajatella muuta kuin saamisia ja antamisia niin eipä ole hääppöiset tulevaisuuden näkymät, se on kyllä totta. Kokeileppa joskus ajatella niitä naissukupuolen edustajia ihan ihmisinä! Itse olen aika hyvännäköinen nainen ja naimisissa rehellisesti sanottuna suorastaan ruman miehen kanssa, mutta me oltiinkin ensin kavereita vaan ja sitten pikku hiljaa vaan häneen rakastuin, koska hän on ihana ihminen ja tunne on molemmin puolinen! Eikä ole myöskään mikään varakas ukkeli vaan melkeinpä köyhä kuin kirkonrotta. Pakko sanoa heti ennen kuin joku alkaa tölvimään että paksu lompakko jne jne. Tuokin että kohtelet naisia esineinä joilta voi ostaa seksiä, kertoo siitä ettet arvosta ihmisiä (naisia) ihmisinä vaan käyttöhyödykkeinä. Onnea vaan matkaan tuolla asenteella!
Lyhyys ja köyhyys takaa sen ettei saa naista. Paitsi jos on rikollinen jännämies.