Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin äsken etten tule koskaan saamaan parisuhdetta suomalaisnaisen kanssa

Vierailija
26.08.2024 |

Valmistuin keväällä ja olen koko ikäni ollut naisille kuin ilmaa. Latasin Tinderin viikko sitten enkä ole saanut yhtään tykkäystä. Taitaa olla aika luovuttaa ja hakeutua paremmille laitumille.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle osansa.

Vierailija
2/25 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tinder. Ymmärränkö nyt oikein että sinne tehdään joku tili ja sitten istutaan kotona odottelemassa? Kuule eipä ihmekään jos ei ketään löydy. On nykynuoret niin avuttomia ja laiskoja. Äitin pitäisi varmaan sinulle kumppani hakea, itse et osaa etkä jaksa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaat oikeasti on myös vaihtoehto. Mun veli haki sieltä lopulta, kun alkoi 40 lähestyä eikä naista löytynyt. Hänen pääongelmansa olivat lyhyys ja ujous. Hän löysi kuitenkin kansainväliseltä deittisivustolta oikein mukavan länsieurooppalaisen naisen, jonka kanssa on nyt naimisissa ja yksi lapsikin jo. Vanhaksipojaksi olisi erittäin todennäköisesti jäänyt, jos olisi rajoittunut vain Suomesta hakemaan.

Vierailija
4/25 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Sinä valitset, joten onnea valitsemallesi uralle.

Vierailija
5/25 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitukset aina yhtä tuoreita itselle.

Vierailija
6/25 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikkotrolli. Ulkomaalaiset puolisot saavat palstapersut raivon partaalle. 

Vierailija
7/25 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset muka? Suomihan on pullollaan pullukoita, perunanenäisiä, rillipäisiä harmaavarpusia, jotka ovat tismalleen samassa tilanteessa. Siitä vain valitsemaan.

Vierailija
8/25 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa "tajuta" tuollaista. Itse löysin miehen vasta 40-vuotiaana. Sitä ennen olin yksinäinen ja surullinenkin tilanteesta, mutta kertaakaan ei tullut hetkeä jolloin olisin "tajunnut" mitä tulevaisuudessa tulee tapahtumaan.

Vierailija
9/25 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset muka? Suomihan on pullollaan pullukoita, perunanenäisiä, rillipäisiä harmaavarpusia, jotka ovat tismalleen samassa tilanteessa. Siitä vain valitsemaan.

Voisi lähettää tykkäyksiä Tinderissä niin katsotaan.

Vierailija
10/25 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myönnettävä että kyllä ihmeellistä on teidän misantrooppisten ihmisten suhteet.

Vierailija
11/25 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuit miksi? Naistennaurattajaksi vai?

Vierailija
12/25 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sullekin vielä kunnon alfa löytyy, sellainen joka siellä sinun fantasioissa vie kaikki naiset.

Vierailija
13/25 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tinder. Ymmärränkö nyt oikein että sinne tehdään joku tili ja sitten istutaan kotona odottelemassa? Kuule eipä ihmekään jos ei ketään löydy. On nykynuoret niin avuttomia ja laiskoja. Äitin pitäisi varmaan sinulle kumppani hakea, itse et osaa etkä jaksa. 

Joo, mitenhän se parisuhde onnistuisi, jos ei pysty edes tapaamaan ja tutustumaan ihmisiin.

Kännykän nakuttaminen ei ole tutustumista.

Vierailija
14/25 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain tapauksissa parisuhde voi ulkomaalaisen kanssa toimia, kunnes toinen oppii suomenkieltä tai yhteistä puhekieltä niin hyvin, että tajuaa mikä tässä ihmisessä oli vikana  kun ei synnyinmaastaan sopivaa kumppania löytänyt.

Vierailija
15/25 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä suomalaisen miehen?

Vierailija
16/25 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mitenhän se parisuhde onnistuisi, jos ei pysty edes tapaamaan ja tutustumaan ihmisiin.

Siksi osumien kanssa pitää tavata mitä nopeammin sen parempi. Itse en ole onnistunut yhtään naista deittipalvelujen kautta. 10 vuodessa olen onnistunut sopimaan viidet treffit ja jokaisessa tapauksessa nainennon tehnyt oharit.

Vierailija
17/25 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi osumien kanssa pitää tavata mitä nopeammin sen parempi. Itse en ole onnistunut yhtään naista deittipalvelujen kautta. 10 vuodessa olen onnistunut sopimaan viidet treffit ja jokaisessa tapauksessa nainennon tehnyt oharit.

Eli teoriasi nopeasta tapaamisesta ei ole toiminut. Oma deittailukokemukseni on 10 vuoden takaa, mutta omalla kohdalla nopeasti sovitut treffit ovat aina johtaneet pettymykseen tai ohareihin. Ne joiden kanssa on tutustunut kirjoitellen / soitellen pidempään, ja lopulta sovittu treffit, ovat olleet aina onnistuneita ja johtaneet tapailuun, yksi myös avioliittoon.

En sano että kaikilla toimisi näin, ihmettelen vaan mikä sun kokemuksessa puoltaa tapaamista mahdollisimman nopeasti.

Vierailija
18/25 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et menetä mitään. Ulkomailta löytää erinomaisia puolisoita ja valinnan varaa on miljardeja.

Vierailija
19/25 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain tapauksissa parisuhde voi ulkomaalaisen kanssa toimia, kunnes toinen oppii suomenkieltä tai yhteistä puhekieltä niin hyvin, että tajuaa mikä tässä ihmisessä oli vikana  kun ei synnyinmaastaan sopivaa kumppania löytänyt.

Nopeammin tämä ulkomaalainen nainen tajuaa asian syyn, kun näkee suomalaisia naisia ja huomaa heidän tapansa. Ei ihmettele enää yhtään mikä suomalaisissa naisissa on vikana.

Vierailija
20/25 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin sen jo 13 vuotiaana etten saa naista koskaan. Sain pakit koulun rumalta nörtti tytöltä ja se sanoi että olen ruma en lähde sun kanssa tanssimaan kun koulun discossa poikien piti hakea tyttöä tanssimaan niin hain sitä yhtä tyttöä joka sanoi että olen ruma. Silloin tiesin etten koskaan saa tyttöystävää ja olen yhä 49 vuotiaana sinkku. Olen kuitenkin seksiä harrastanut kaunisvartaloisten maksullisten naisten kanssa kymmeniä kertoja. Mutta olisin halunnut normaalin parisuhteen ja lapsiakin. Olen töissäkin ollut ja rahaa on  säästössä mutta en vaan ole kelvannut naisille koskaan. Joskus haen seksiä maksulliselta ja maksan 400-500 euroa.