Onko teillä matkahuollon kautta paketteja liikenteessä nyt? Onko siellä jotain ruuhkaa kun oma pakettini ei näy päivittyvän
chatissa ei ole kuin botti ja ei viittis soittaa maksullisiin palveluihin. Onkohan nyt eka kerta kun munkin paketti "katoaa" matkalla.
Kommentit (12)
Pari pakettia on tulossa ja ihan normaalilta vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Milloin ne on viety postiin? Mulla paketti perjantaina lähtenyt pakettipisteeltä eteenpäin, mutta ei ole vieläkään päivittynyt matkahuollolle saapuneeksi. Normaalisti perjantaina eteenpäin lähtenyt olisi nyt jo haettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin ne on viety postiin? Mulla paketti perjantaina lähtenyt pakettipisteeltä eteenpäin, mutta ei ole vieläkään päivittynyt matkahuollolle saapuneeksi. Normaalisti perjantaina eteenpäin lähtenyt olisi nyt jo haettavissa.
Perjantaina ostin ja tänään nähtävästi saapuu noudettavaksi, toisen ostin lauantaina ja arvio sille on huominen. Ottakaa käyttöön se matkahuollon mobiili app niin näette missä paketit menee.
Mulla on maanantaina vietynä kolme pakettia, yksikään ei ole päivittynyt edes saaduksi!
Jotain siellä nyt on. On muutaman päivän myöhässä.
Minulla viisi päivää myöhässä, onneksi tilasin ajoissa, toivottavasti jouluksi ehtii.
Keskiviikkona lähetettiin, tostaina hain toimipisteestä. Eli ei ongelmia.
Minun paketin olisi pitänyt tulla 11. päivä, Jyväskylästä. Ei näy vielä edes kirjattuna Matkahuollon systeemiin.
Ruuhkaa. Liikaa paketteja ja liian vähän käsipareja. Itse tilasin hyvissä ajoin.
Rohkeasti vaan sen botin kanssa vänkkäämään, kun tarpeeksi kauan vaatii oikeaa ihmistä niin lopulta sellaisen kanssa pääsee keskustelemaan.
En tiedä, missä on ruuhkaa, mutta ilmeisesti ei kuitenkaan Matkahuollossa, koskapa Mh oli saanut Temupakettini perjantaina ja se on nyt maanantaina noudettavissa pakettipisteestä Tampereella. Mutta toimituksen kokonaisaika oli 15 vrk, kun lyhimmillään on tullut 9 vrk:ssa.