Olen säilyttänyt kauppakuitit talvesta saakka. Niistä näkee selkeästi nousevatko hinnat vain sen 1,5% vai enemmän
Cittari oli nostanut jo makkaran hintaa 50%. Ennen alle euron, nyt 1,50.
Muita?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Kuka kehtaa myöntää olevansa s- tai k-kauppias? aika nolo ammatti.
On, mutta jos olet heidän asiakas on se vielä nolompaa. Ja siksi LIDL.
Olisko ap helpompaa ottaa käyttöön sähköinen palvelu, jonne ostoskuitit tallentuu?
Mullakin on säilössä 1.12.2023 alkaen kaikki kuitit. Sieltä mä niitä hintoja teillekin välillä kaivelen.
Vierailija kirjoitti:
Olisko ap helpompaa ottaa käyttöön sähköinen palvelu, jonne ostoskuitit tallentuu?
Mulla ei oo kännykässä nettiä, joten en voi appeja käyttää. ei ap. (nyt on puhelinlasku alle 3 euroa kuussa)
Vierailija kirjoitti:
Veroprosentti nousee 1,5 prosenttiyksikköä, ei hinnat. Ne on kaksi eri asiaa. Jäikö peruskoulun matematiikan tunnit välistä?
Logikkasi on toisaalta oikea ja toisaalta väärä. Veron takia hinnat nousevat 1,5 % kaikki muu nousu johtuu jostain muusta.
Miten meinaat viime talven kuiteista nähdä mahdollisesti 1.9. tapahtuvan hintojen nousun?
Kannattaisikohan ennemmin vertailla hintoja 31.8 vs. 1.9?
Mulla on digitaaliset kassakuitit
Vierailija kirjoitti:
Miten meinaat viime talven kuiteista nähdä mahdollisesti 1.9. tapahtuvan hintojen nousun?
Ei, koska kauppa nosti hintoja jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska kauppa nosti hintoja jo.
Miten jo nyt nousseet hinnat liittyvät tähän keskusteluun?
Mun palkka on noussut vuodessa melkein 8%!