Miksi miehet puhkuvat ja puhisevat treenatessaan?
Miehet kun treenaavat, niin kauhea puhiseminen käy koko ajan. Naiset kun treenaavat, niin ihan hiljaista on, ei naisilla ole tapana ähistä ja puhista miesten lailla treenin aikana.
MIKSI miehet puhisevat treenatessaan? Onko tämä jokin esitetään muille "treenaan kovaa" -juttu?
Minulle naisena se kyllä luo päinvastoin kuvan huonosta kunnosta, kun pitää puhista ja huohottaa koko ajan.
Kommentit (90)
Minua ärsyttää, kun miesnyrkkeilijät tuhahtelevat ja puhkuvat lyödessään. Se on näyttämisen halua. Ei naiset niin tee.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää myös katsoa miten maratonin olympiavoittajat hikoilee ja huohottaa. Itse en lenkillä hikoile yhtään ja hengitän koko ajan nenän kautta. On tosi huono kunto noilla ammattiurheilijoilla.
😁 Ikinä en ole hikoillut lenkillä. 🤣 80-luvulla oli muotia laittaa hikinauhat otsalle ja sitten jumpattiin ilman hikipisaraakaan. Myös tennistä pelattiin sievästi sipsutellen hikoontumista varoen. Jotkut talvella seisoskelevat rinteissä ja Ilalla after-skissä monotansseissa. Kukin tavallaan. Hiellä ja ilman.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää, kun miesnyrkkeilijät tuhahtelevat ja puhkuvat lyödessään. Se on näyttämisen halua. Ei naiset niin tee.
Ai ei tee vai? Ei tietenkään, koska naiset eivät ymmärrä mitään nyrkkeilystä...
Se nyrkkeilijä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei tee vai? Ei tietenkään, koska naiset eivät ymmärrä mitään nyrkkeilystä...
Se nyrkkeilijä nainen.
Ei tarvii tuhista. Eikä sun tartte olla mulle ilkeä. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten, siitä huutamisesta: synnyttäessään, äärimmilleen ponnistaessaan, mirtä tekee nainen? NO HUUTAA!
Mutta silti ei voi tajuta samaa miehen treenatessa isoilla painoilla!
Tämä on huono vertaus, sillä huuto ei auta naista synnyttämään. Eikä ääni auta painoissakaan, ilman oikein ajotettua hengitystä.
Mutta joka tapauksessa, ihmettelen teitä naiset. Osittain nolaatte itsenne, kun täällä räyhäätte. Se kertoo teistä sen, ettei kukaan ole treenannut mitään lajia tosissaan. Ainakaan ammattilaisen valmentajan kanssa. Omasta mielestä on eri asia...
Se puhisia nainen.
Ei tässä ketjussa kukaan nainen ole mitään räyhännyt, ihmetellyt vain ja kysellyt syytä tähän ähinään. Pick me up -gir
Pick me up -girliin osui ja älähti!
Vierailija kirjoitti:
Itse ärsyttää piereskelevät naiset salilla, joka nainen perse haisee muutenkin, ei pidetä huolta hygieniasta, salille tullaan vahvassa meiskissä, sitten sitä meikkitahnaa on salin laitteissa jnejne.
Ennen kun naisia ei ollut saleilla, salikulttuuri kukoisti ja saleilla oli henki, että autetaan ja kannustetaan sekä spotataan muita tuntemattomiakin treenaajia, nyt kun naiset niin valitetaan kaikesta, varataan laitteita eikä edes treenata, ei tiedetä edes oikeaa hengitystekniikkaa ja idíootteina nauretan niille jotka osaa.
Ei jatkoon naiset saleilla, menkööt omille saleillensa itkemään.
Tätä ei voi kiistääkään, jos on rehellinen ihminen, joka on käynyt salilla silloin ennen kun naiset tuli pilaamaan kaiken, niin kuin yleensä.
-Valittajanaiset menee omille naisten saleille, ei liene liian vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
EHkä koska se kilon painon veivaaminen ei vaikuta mihinkään, niinkuin useimmat naiset tekevät, eikä aiheuta puhinaa?
Miehet treenaavat usein tavoitteellisesti ja painoja tulisikin nostaa niin, että pystyt juuri ja juuri tehdä sarjasi.
Ei "että pystyt juuri ja juuri tehdä sarjasi." vaan että pystyt juuri ja juuri tekemään sarjasi.
Sillä oikealla hengitystekniikalla nostetaan kymmenkertaiset raudat sinuun nähden.
-Se on oikea hengitystekniikka.
Sinä vain et tiedä tätä.
Kyllä meillä ainakin leikittiin mopolla tai moottoripyörällä ajamista. Tuulesta nyt tyon kyllä tempaisit. Silloin ei edes ollut tällaista mimäminäjuttua, jonka nyt olette keksineet.