Miksi miehet puhkuvat ja puhisevat treenatessaan?
Miehet kun treenaavat, niin kauhea puhiseminen käy koko ajan. Naiset kun treenaavat, niin ihan hiljaista on, ei naisilla ole tapana ähistä ja puhista miesten lailla treenin aikana.
MIKSI miehet puhisevat treenatessaan? Onko tämä jokin esitetään muille "treenaan kovaa" -juttu?
Minulle naisena se kyllä luo päinvastoin kuvan huonosta kunnosta, kun pitää puhista ja huohottaa koko ajan.
Kommentit (90)
Lapsina nuo puhisijamiehet laittoivat polkupyörän pinnojen väliin pelikortin, jotta pyörästä tulisi oikein kova ääni. He haluavat kaikkien huomaavan, että täällä MINÄ olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla puhisijoilla meni selvästi tunteisiin. Varmaan hävettää kun paljastui se muille esittäminen.
Mulle ainakin neuvottiin oikeaoppisena hengitystekniikkana tuo. Samaa sukua se karaten "kiai".
Ensimmäinen järkevä ja asiallinen vastaus alkuperäiseen kysymykseen puhinamiehiltä! Kiitos tästä!
Ei ollut ensimmäinen (sivuutit muut jostain syystä) eikä edes puhinamieheltä - tiedänpähän nämä muuten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Lapsina nuo puhisijamiehet laittoivat polkupyörän pinnojen väliin pelikortin, jotta pyörästä tulisi oikein kova ääni. He haluavat kaikkien huomaavan, että täällä MINÄ olen.
Kun vastakkainen sukupuoli taas virittää perseen kireäksi katsoa!
Vierailija kirjoitti:
Vähän vanhempina ne poisti Corolla DX:stä pakoputken äänenvaimentajan ja kiinnitti putken päähän sellaisen jumalattoman kokoisen kromatun jatkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän vanhempina ne poisti Corolla DX:stä pakoputken äänenvaimentajan ja kiinnitti putken päähän sellaisen jumalattoman kokoisen kromatun jatkeen.
XD
Ärsyttää myös katsoa miten maratonin olympiavoittajat hikoilee ja huohottaa. Itse en lenkillä hikoile yhtään ja hengitän koko ajan nenän kautta. On tosi huono kunto noilla ammattiurheilijoilla.
Miehillä on kumma käsitys, että äänitehosteet tehostavat sitä tekemistä. Mitä vanhempi mies sitä enemmän se ähisee ja puhisee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun vastakkainen sukupuoli taas virittää perseen kireäksi katsoa!
Ja sitten jos ei viritä, on vain läskiperse-hu*ra ja sekään ei ole sitten hyvä miesten mielestä. Tiukka ja hyvä perse pitää olla, mutta siitäkin valitetaan, kun sitä yrittää hankkia. Mikä logiikka?
Yrittävät saada vastakkaisessa sukupuolessa alkukantaisia reaktioita aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten, siitä huutamisesta: synnyttäessään, äärimmilleen ponnistaessaan, mirtä tekee nainen? NO HUUTAA!
Mutta silti ei voi tajuta samaa miehen treenatessa isoilla painoilla!
Tämä on huono vertaus, sillä huuto ei auta naista synnyttämään. Eikä ääni auta painoissakaan, ilman oikein ajotettua hengitystä.
Mutta joka tapauksessa, ihmettelen teitä naiset. Osittain nolaatte itsenne, kun täällä räyhäätte. Se kertoo teistä sen, ettei kukaan ole treenannut mitään lajia tosissaan. Ainakaan ammattilaisen valmentajan kanssa. Omasta mielestä on eri asia...
Se puhisia nainen.
Ei tässä ketjussa kukaan nainen ole mitään räyhännyt, ihmetellyt vain ja kysellyt syytä tähän ähinään. Pick me up -girl.
E.ivät osaa käyttää hengitystekniikkas ja keskivartalon tukena. Treenaavat vääriä lihaksia mitä laite ja koko homma on ihan turhaa ähisemistä. Suoni pullottaa suotta päässä, pili pienenee 💊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten, siitä huutamisesta: synnyttäessään, äärimmilleen ponnistaessaan, mirtä tekee nainen? NO HUUTAA!
Tämä on huono vertaus, sillä huuto ei auta naista synnyttämään. Eikä ääni auta painoissakaan, ilman oikein ajotettua hengitystä.
Mutta joka tapauksessa, ihmettelen teitä naiset. Osittain nolaatte itsenne, kun täällä räyhäätte. Se kertoo teistä sen, ettei kukaan ole treenannut mitään lajia tosissaan. Ainakaan ammattilaisen valmentajan kanssa. Omasta mielestä on eri asia...
Se puhisia nainen.
Ei tässä ketjussa kukaan nainen ole mitään räyhännyt, ihmetellyt vain ja kysellyt syytä tähän ähinään. Pick me up -girl.
Jos ihmettelisit ja haluaisit tietää syyn, niin se selviäisi muutaman sekunnin googlettamisella, esim. hakusanoilla voimaharjoittelu ja hengitystekniikka. Asia on myös kerrottu tässä ketjussa useaan kertaan.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se puhisia nainen.
Ei tässä ketjussa kukaan nainen ole mitään räyhännyt, ihmetellyt vain ja kysellyt syytä tähän ähinään. Pick me up -gir
Ei, kyllä se selviää parhaiten vauvafoorumilta kysymällä, kuten kaikki asiat!
Ap voi kokeilla vaikkapa tehdä leuanvetoa myötäotteella, viimeinen sarja epäonnistumiseen asti. Tarkkaile samalla, onko hengityksesi normaalia viimeisillä toistoilla.
Itse ärsyttää piereskelevät naiset salilla, joka nainen perse haisee muutenkin, ei pidetä huolta hygieniasta, salille tullaan vahvassa meiskissä, sitten sitä meikkitahnaa on salin laitteissa jnejne.
Ennen kun naisia ei ollut saleilla, salikulttuuri kukoisti ja saleilla oli henki, että autetaan ja kannustetaan sekä spotataan muita tuntemattomiakin treenaajia, nyt kun naiset niin valitetaan kaikesta, varataan laitteita eikä edes treenata, ei tiedetä edes oikeaa hengitystekniikkaa ja idíootteina nauretan niille jotka osaa.
Ei jatkoon naiset saleilla, menkööt omille saleillensa itkemään.
Joo ei todellakaan ole kysymys jostain tavallisesta hengästymisestä. Silloin hengitetään tiheämmin. Nuo äänet ovat sellaisia epämääräisiä ähinöitä joita ei kyllä miksikään hengitystekniikaksi voi kutsua. Usein vielä niin että kroppa mutkalla täysin väärällä tekniikalla kammetaan liian isoa painoa.
Naiset nostavat naurettavia puolen kilon painoja,ei kai siinä kukaan hengästy.Tosin ei kehitykään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se puhisia nainen.
Kun ei ole sinun kanssa samaa mieltä, on heti "Pick me up-girl"?
-Intersektionaalista toksista feminismiä, olet sairas päästäsi, hakeudu hoitoon.
PS Muista olla hengittämättä, joku voi kuulla.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Samat ukot sarjojen väleissä tepastelevat haarat levällään ympäri salia, niin että muiden pitää väistellä. ilmeisesti se on jotain reviirin merkkaamista. Voisiko vaan pysyä ihan siellä oman laitteen luona sen lepotauon ajan. Oli erityisen ärsyttävää silloin, kun täytyi pitää turvavälit. Vähän sukua niille liikemiehille tai muille ukoille, jotka puhelimessa kovaan ääneen puhuessaan tepastelevat ympäri lentokentän tai juna-aseman odotustilaa. Jotenkin pitää maksimoida se oma fyysinen ja äänellinen näkyvyys ja kuuluvuus.
Mene hyvä ihminen vain naisille tarkoitetulle kuntosalille jos noin ärsyttää. Olisikohan jollain uimahallillakin, joilla on vain naisille tarkoitetut uintivuorot myös kuntosalivuoroja vain naisille. Ota selvää. Jos ei ole niin lopeta kuntoilu saleilla ja tee kotina. Ihan naurettavaa vinkumista. Terveisin nainen.
Jos kerta vain ruipelot ja muut avuttomat tuhisevat ja toisinaan huutavat, niin maailmanmestaruustason painonnostajatkin ovat siitä päätellen avuttomia ruipeloita!
Helppoa tingata lahopäiden kanssa!