Mun sukulaisissa ja ystävissä ei ole ketään joka tupakoi
Siksi joskus oikein hämmästyy kun näkee jonkun polttavan esim. kadulla. Että jotkut vielä sellaista harrastaa...
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi apua..... kyllä sulla riittää ihmeteltävää. Oletko koskaan matkustanut suomen ulkopuolella?
Tupakoinnin määrä on romahtanut kaikkialla. Harva nykyihminen tuhoaa keuhkonsa vapaaehtoisesti.
Ookke. Just tulin Italiasta ja röökiä veti jokatoinen vastaantulija. Mutta eihän se hyvä tapa ole, kuten ei alkoholin juominenkaan tai itsensä lihavaksi syöminen. Kohtuus kaikessa.
Outoa. Oliko ne turisteja? Italiassa poltetaan nykyään vähemmän kuin Suomessa, lainsäädäntö on tiukka mm. maahan tunppaamisesta saa 300 euron sakon.
Tuolla on kartta tupakoinnista eri maissa.
Euroopassa erottuu Kreikka ja idässä mm. Venäjä ja Intia (miehet).
No sulla pitäisi varmaan ensiksi olla ystäviä ja välit kunnossa sukulaisiin niin alkaisi niitä tupakoitsijoitakin olla lähipiirissä. Kuitenkin lähes joka kymmenes tupakoi Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tupakointi on yleisintä vähiten koulutetuilla ja vähäisintä korkeasti koulutetuilla ihmisillä"
Seura ratkaisee?
Poikkeus vahvistaa säännön? Olen korkeasti kouluttautunut työssäkäyvä ja niin on myös suurin osa ystävistäni. Ja me tupakoimme.
Kerropa vielä että teillä on tatuoinnitkin 😅
Vierailija kirjoitti:
No sulla pitäisi varmaan ensiksi olla ystäviä ja välit kunnossa sukulaisiin niin alkaisi niitä tupakoitsijoitakin olla lähipiirissä. Kuitenkin lähes joka kymmenes tupakoi Suomessa.
Joka kymmenes mutta vahvasti korreloi yhteiskuntaluokkaan/koulutukseen. Jos ei ole amistuttuja niin ehkä ei juurikaan törmää tupakoitsijoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tupakointi on yleisintä vähiten koulutetuilla ja vähäisintä korkeasti koulutetuilla ihmisillä"
Seura ratkaisee?
Poikkeus vahvistaa säännön? Olen korkeasti kouluttautunut työssäkäyvä ja niin on myös suurin osa ystävistäni. Ja me tupakoimme.
Kyllä osalla tosiaan on. Miksi se sinua naurattaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seura ratkaisee?
Kyllä osalla tosiaan on. Miksi se sinua naurattaa?
Koska olet niin stereotyyppinen palstapelle...
"mä olen kyl professori ja akateemikko ja minä ja mun kaikki ystävät polttaa ja on meillä tatuoinnitkin"
Mummon miesystävä vetää savukkeita. Muuten mun suvussa ei myöskään tupakoida
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seura ratkaisee?
Aika erikoinen ja poikkeuksellinen ystäväjoukko olette sitten.
"Vuonna 2022 korkeasti koulutetuista tupakoi 5,8 prosenttia, keskitason koulutuksen saaneista 8,0 ja matalan koulutustason saaneista 13,8 prosenttia."
Apee kyselee tyhmiä ja moukat vastaa ....olette tosi tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun lähipiirissä ei ole yhtään lihavaa.
Mun lähipiirissä ei näin typerästä aiheesta puhuta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seura ratkaisee?
Aika erikoinen ja poikkeuksellinen ystäväjoukko olette sitten.
"Vuonna 2022 korkeasti koulutetuista tupakoi 5,8 prosenttia, keskitason koulutuksen saaneista 8,0 ja matalan koulutustason saaneista 13,8 prosenttia."
Ja vauvapalstan kävijöistä 30 %? Koska tänne nyt valitettavasti kasaantuu kouluttamattomia ja onnettomia.
Saanen arvata; sinä olet perheesi ainoa lapsi aivan kuten molemmat vanhempasi. Koska sun isovanhemmat ovat kuolleet ja molempien vanhempiesi ollessa ainoita lapsia, sulla ei ole tähtien/setien/enojen lisäksi myöskään serkkuja?
Ei ihme, että sun suvussa kukaan ei polta, kun eihän sulla ole mitään muuta sukua kuin pelkät vanhempasi
Sinähän olet jeesuksesta seuraava.