Tapasin exäni nyt viikonlopulla, olin hänen luonaan la-su yön. Kotiuduin juuri.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko soitit Seiskaan🥳🥳🥳🥳?
Ihan sellaista julkisuusarvoa meillä ei ole, mutta en halua näyttäytyä kotipaikkakunnalla exäni kanssa enkä myöskään kavereilleni kertoa. Ap
Olet itse suhteessa. Samoin ex ja siellä on tuore vauva, niin tuli nyt harkitsemattomasti tehtyä?
Ap kertoi molempien olevan eronneita. Eli jos nyt näitä vihaisia viestejäsi syydät siksi että oletat tietäväsi kenestä on kyse, niin hutiin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten, olit varmaan helppo tapaus jolta aina saa. Tuskin olet muuta enään.
Mitä sitten? Tapaamme viikon päästä uudelleen.
Exälle taas vakipano
EWB eli Ex with benefits.
Vierailija kirjoitti:
Ap luulee olevansa ainoa. 😂
Ja se kaivaa sinun hanuriasi koska? Kaikkihan eivät ole muutenkaan yksiavioisia ja jos tällaiset ihmiset ovat yhdessä, so what? Jos siis tässä tapauksessa näin olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exissä ei kaipaakaan muuta kuin seksielämää.
Minä kaipasin exässä luonnetta ja seksiä, näitä molempia. Muuten en olisi lähtenyt tapaamiseen. Oikeastaan voisi sanoa, että kaipasin häntä ihmisenä ja seksi tuli sitten siinä tapaamisessa mukaan. Ap
Ymmärrän. Miksi edes erositte? Ajauduitte erilleen mutta lakkasiko hän oikeasti koskaan rakastamasta? Vai olisitko sinä halunnut vain hänen olevan erilainen? Nyt kun liian myöhäistä.. vai onko? Muista, että koskaan ei ole liian myöhäistä. Te olitte niin rakastuneita silloin, kun tapasitte. Samannäköisiäkin.
Samannäköisiä? Mitä tarkoitat? Erosimme, koska en aikoinaan tiennyt mitä elämältäni haluan. En tiedä lakkasiko ex koskaan rakastamasta. Tätä on liian varhaista kysyä. Itseni pakotin unohtamaan ja menemään eteenpäin. Nyt kuitenkin tapasimme ja aiomme tavata uudelleenkin Ap