Tapasin exäni nyt viikonlopulla, olin hänen luonaan la-su yön. Kotiuduin juuri.
Kommentit (66)
Niin, mikä tässä oli kertomisen väärtti? Tai ehkä olen vain kateellinen, kun minulla on vain nyksä, ei ole exää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi panet exääsi etkä mene elämässä eteenpäin?
Jospa sinä mietit sitä.Siinä sinulle pohdittavaa pitkäksi ajaksi.😁
sivu
Vierailija kirjoitti:
Exissä ei kaipaakaan muuta kuin seksielämää.
Minä kaipasin exässä luonnetta ja seksiä, näitä molempia. Muuten en olisi lähtenyt tapaamiseen. Oikeastaan voisi sanoa, että kaipasin häntä ihmisenä ja seksi tuli sitten siinä tapaamisessa mukaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Pian on kutsu isyystestiin.
Ei käy kutsu isyystestiin. Osaamme molemmat ehkäisyn taidon. Ap
Oletko se joka viime viikolla mainosti menevänsä exää tapaamaan ja tiedit etukäteen, että piti jäädä yöksi kun matka on niin pitkä. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Oletko se joka viime viikolla mainosti menevänsä exää tapaamaan ja tiedit etukäteen, että piti jäädä yöksi kun matka on niin pitkä. Säälittävää.
Mikä siinä on säälittävää oliko se hän vai ei. Ohiksena mietin kysymystäsi ja joidenkin muiden hyökkäävyyttä asian suhteen. Mitä se sinun pers*ettäsi kaivaa. Sinulla ei ole mitään omaa elämää ja siksi vissiin ottaa niin pannuun jos jollakin on muutakin elämää kuin oman pers*ensä kaivelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikä kahden miehen hommailusta lapsia saakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikä kahden miehen hommailusta lapsia saakaan.
Ymmärrän että kun sinä olet homo, niin ajattelet muidenkin olevan. Näinhän nyt ei selvästikään aloituksessa ollut kyse. Sinulle samoin kysymys. mikä pers*ttäsi kaivaa. Ai niin, johan se tuossahan se jo ylempänä selvisi.
Vierailija kirjoitti:
Oi voi.
Voi ei...
Miksi tämä(kin) 💩 on edelleen täällä?!?
Niin tyypillistä palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Taatusti on sama...
Minä myös ihmettelen ap:n saamaa ilkeilyä. Onko ilkeilijä yksi ja sama henkilö, joka suoltaa syystä tai toisesta näitä viestejä. Ap:lle toivotan onnea, joskus yhteenpaluu onnistuu kun molemmat ovat henkisesti kasvaneet erillään ollessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko soitit Seiskaan🥳🥳🥳🥳?
Ihan sellaista julkisuusarvoa meillä ei ole, mutta en halua näyttäytyä kotipaikkakunnalla exäni kanssa enkä myöskään kavereilleni kertoa. Ap
Olet itse suhteessa. Samoin ex ja siellä on tuore vauva, niin tuli nyt harkitsemattomasti tehtyä?
Hienoa ap! Vanhassa vara parempi! Eksän kanssa voi aina jatkaa siitä mihin jäätiin, jos molemmat haluavat. On usein helpompaa se kuin tutustua kokonaan uuteen urpoon.
Aion ottaa eksäni kohta puoliin takaisin, minulla on ollut ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipasin exässä luonnetta ja seksiä, näitä molempia. Muuten en olisi lähtenyt tapaamiseen. Oikeastaan voisi sanoa, että kaipasin häntä ihmisenä ja seksi tuli sitten siinä tapaamisessa mukaan. Ap
Ymmärrän. Miksi edes erositte? Ajauduitte erilleen mutta lakkasiko hän oikeasti koskaan rakastamasta? Vai olisitko sinä halunnut vain hänen olevan erilainen? Nyt kun liian myöhäistä.. vai onko? Muista, että koskaan ei ole liian myöhäistä. Te olitte niin rakastuneita silloin, kun tapasitte. Samannäköisiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko soitit Seiskaan🥳🥳🥳🥳?
Ihan sellaista julkisuusarvoa meillä ei ole, mutta en halua näyttäytyä kotipaikkakunnalla exäni kanssa enkä myöskään kavereilleni kertoa. Ap
Häpeätkö exääsi vai itseäsi?