Vain salasuhteessa/satunnaisen jutun kanssa
Kysymys otsikossa. Eli mitä sellaisia asioita teet seksissä/seksiin liittyen salasuhteessa tai satunnaisten juttujen kanssa, joita ei tulisi mieleenkään toteuttaa oman kumppanisi kanssa? Perustele.
Kommentit (7)
Suutelen ja minulta otetaan suihin. Salarakkaani, tai no, ei oikeastaan salarakas, koska vaimoni tietää, tykkää suudella, olla sylissä ja hän myös ottaa suihin. Vaimoni ei mitään näistä. Vaimolleni seksi on panemista, mielellään pienellä läpsimisellä höystettynä.
Salapanossa saan nuolla naisen varpaat ja saan pissat päälleni.
Tällä hetkellä saan jalkahieronnan ja muuta jalkojen ja korkkareiden palvontaa, joskus mukana on pedikyyrikin. Käytännössä yleensä siis istun nojatuolissa ja sivusuhde makaa lattialla ja puuhaa jalkojeni kimpussa. Lopuksi olen laukaissut miehen jaloilla tai antanut hänen runkata jalkojeni/korkokenkieni päälle. Sitten kotona olen pannut oman mieheni kanssa tai masturboinut.
Oma mies ei välitä jalkajutuista, itse rakastuin niihin exän ansiosta. Oma mies tietää sivusuhteesta ja hän myös kannustaa viemään sivusuhdetta entistä laajempaan suuntaan, vaikka itse olin ajatellut pitää tämän vain jalkajuttuna. Tuon kannustamiseen seurauksena olen nyt muutaman kerran saanut sivusuhteen kanssa orgasmin kun hän on antanut minulle suuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Suutelen ja minulta otetaan suihin. Salarakkaani, tai no, ei oikeastaan salarakas, koska vaimoni tietää, tykkää suudella, olla sylissä ja hän myös ottaa suihin. Vaimoni ei mitään näistä. Vaimolleni seksi on panemista, mielellään pienellä läpsimisellä höystettynä.
Vaimosi sentään panee, minun ei tee sitäkään. Onneksi salarakas tekee kaikkia noita ja kaikkea muutakin, ihan hulluna.
Peppuseksiä ja kolmen kimppaa. Suuseksissäkin kieli livahtaa joskus pepun puolelle kutittelemaan. Kotona ei anaaliseksiä saa ja kaksi miestä ei tule kysymykseenkään. M49
Salasuhteessa anaalin nuolentaa ja virtsaamista suuhun ja näitä kaikkia puolin ja toisin. Nä vaimolle ehdoton nou, nou!
Salasuhteessa nuoletan anaalini, pissaan suuhun ja toisin päin. Vaimo haluaa vain noin joka toinen lauantai pimeässä ja peiton alla.