Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua ahdistukseen

Vierailija
25.08.2024 |

Kertokaapa asiasta kärsivät neuvoja, vinkkejä ja keinoja ahdistuksen hallintaan. 

Ahdistuneisuushäiriö nosti yhtäkkiä päätään ja on mennyt parin viikon sisällä tosi pahaksi. Olen käynyt töissä ja harrastuksissa normaalisti mutta nyt on mennyt viikonloppu sängyn pohjalla lamaantuneena. Ahdistus tuntuu joka solussa. Olen saanut nukuttua melatoniin avulla jonkun verran, aamuyöstä herään ja kurkkua melkein kuristaa. 

en ole vuosiin kärsinyt tällaisista oireista. En oikein saa kiiinni, mikä asian nyt laukaisi. Töissä on ollut kovaa stressiä ja muutoksia. Olen käynyt juttelemassa psykologille.  Mulla ei ole mitään rauhoittavia lääkkeitä tms kun en ole niitä tarvinnut ainakaan 5 vuoteen, kun häiriö on pysynyt poissa. 

ihan kamala tunne kokoajan.

auttaisi jo se jos joku sanoo, että tämä menee ohi. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takas vaan niiden asioiden pariin mitkä tuo hyvää oloa, jos kotiin/sänkyyn jää, se olotila vaan pahenee

Hyvät valinnat heti aamusta kun herää pitkin päivää. 

Ulkona jos ahdistaa niin siihen hyvä vinkki on se, että etitte vaikka jonkun penkin ja menette siihen istumaan hetkeks, teidän omat energiat laskeutuu siihen kanssa ja te huomaatte, että siinä ei ole mitään hätää. 

<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi