Aamuseksi
Naisille kysymys mitä mieltä olet aamuseksistä🤔 M50V Joensuusta
Kommentit (27)
Haluatko tietää että muistan erään nuoren miehen ihan vuosikymmenien takaa koskien aamuseksiä vaikka ehkä nykymitoilla ei se mitään kummosta ollut mutta ei meillä ollut mitään valittamista.
Vaimo ei illalla/yöllä anna, ainoastaan aamulla.
Aamuisin menemme yhdessä suihkuun, jolloin myös usein panemme. Viikonloppu aamuisin naimme oikein pitkän kaavan mukaan, kun mihinkään ei ole kiire. Mökillä, aamu-uinnit laituripanoineen jne....mikäpä ihanampaa.
Hei ap, oletko se mies joka etsii aina naista seksiin lehmosta, vai mikä se paikka nyt oli?
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, oletko se mies joka etsii aina naista seksiin lehmosta, vai mikä se paikka nyt oli?
Kyllä sama jankkaava Jari!
Ääni aamuseksille täältäkin, ihanaa kun päivä alkaa hyvin t. N70
En tykkää. Olen aamu-uninen ja haluan kaksi kupillista kahvia herättyäni. Sitä ennen olen kykenemätön yhtään mihinkään. Harmillista kyllä mieheni haluaa seksiä aamulla. Yleensä vain toivon, että se on nopeasti ohitse.
Ihan parasta viikonloppuisin, kun ei ole kiire mihinkään
Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nää ihan lähelläin....
Vierailija kirjoitti:
N70v!!! Siis mitä helvettiä!
Sinun ikäisenä ei pidä kyllä enää toista osapuolta häiritä omalla 70v vanhalla kropalla.
Aika monella on aamuisin kiire töihin, ja keski-iästä eteenpäin kestää hetken, että selkä ja jäsenet vertyvät yön jälkeen. Tällaiset asiat yleisimmin lienevät syynä siihen, ettei seksiä harrasteta just aamulla. Itse vähän ihmettelen, kun tämä aamuseksi aina silloin tällöin nousee näihin keskusteluihin - mitä erityisen ihmeellistä on nimenomaan aamuseksissä? Itselleni toki ei ole väliä kellonajoilla, ja joustavaa etätyötä tekevänä ei tuollaisetkaan asiat rajoittaisi. Itse en ajattele seksiä vuorokaudenajan mukaan - en siis harrasta aamuseksiä enkä iltaseksiä, vaan harrastan vain seksiä. Itselleni seksin sisältö on olennaisempi kuin kellonaika.
Ei kai sitä aamuseksiäkään kellon mukaan harrasteta... Se vaan jostain syystä tapahtuu silloin, kun ollaan levänneitä ja elimet on valppaana kaikenlaiseen kivaan😅 Muulloinkin tietenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N70v!!! Siis mitä helvettiä!
Sinun ikäisenä ei pidä kyllä enää toista osapuolta häiritä omalla 70v vanhalla kropalla.
V***n ipana, et tiedä mitään. On muuten olemassa paljon tapauksia joissa itsensä kunnossa pitävä mies tai nainen on vielä hyvä.
Olen ehdottomasti aamuseksin kannattaja. Valitettavasti saan harrastaa sitä yleensä yksin. Mieheni on todella aamu-uninen, eikä missään nimessä herää työaamuina minuuttiakaan liian aikaisin ja on muutenkin ihan unessa. Viikonloppuisin ja lomilla ei herää aamulla, vaan usein vasta iltapäivällä.
Minä taas olen illantorkku. Olen jo 18 jälkeen väsynyt. Klo 21 jälkeen nukahdan helposti, jopa kesken seksin enkä yhtään jaksaisi panostaa asiaan. Aamulla vireystaso on ihan erilainen.
Ikävää, että on niin eri rytmi. Eikö miehesi herää, kun harrastat seksiä yksin? Luulisi, että herää siihen ja innostuu osallistumaan
Onko joku oikeasti sitä mieltä, että 70 -vuotias on liian vanha seksiin? Ei voi olla totta 🥴
Aamuseksi on parasta. Vielä parempaa jos on pieni krapula. Silloin tekee ihan törkeesti mieli ja krapulakin lähtee seksillä takuuvarmasti. Krapulassa voisin panna koko päivän.
Mikähän siinä onkin? Mielikuvitus laukkaa ja seksikaverikin on kuvitelmissa vaikka mitä, ja itsekin on...
Miehellähän on testot korkealla aamulla ja iltaa kohti hiipuu ja yleensä naiset taas haluavat illasta.