Aamuseksi
Naisille kysymys mitä mieltä olet aamuseksistä🤔 M50V Joensuusta
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että on niin eri rytmi. Eikö miehesi herää, kun harrastat seksiä yksin? Luulisi, että herää siihen ja innostuu osallistumaan
Mies ei herää aamulla millään. Ja jos herää, niin ei kyllä liiku mikään sen enempää aivoissa kuin alakerrassa.
Kyllä kelpaa aamuseksi, joskus olen aloittanut suosiolla työtkin myöhemmin, jos on innostuttu (kiitos liukuma+etätyö). Useimmiten aamuseksi painottuu meillä viikonloppuihin. Suosikkini on kuitenkin päiväunet alasti ja päiväseksi.
Vaimo ei ole koskaan halunnut aamuisin, ainoastaan illalla ennen nukkumaan menoa. Itsellä ollut aamuisi kova seisokki ja panetus. Vaimon mukaan aina menty hänen halujen mukaan, on myös ollut aina halukas. Siten kullin on pitänyt seistä käskettäessä, on myös seissyt, joten ei ollut ongelma.
Olen melko aamu- uninen. Kerran on tullut kokeiltua ja koko päivä oli pilalla koska siitä seurasi kamala väsymys koko päiväksi?! Pitäisi varmaan testata uudelleen :D
Iltaisin aina muuta puuhaa, mut viikonloppuaamuisin parasta on vaan vetelehtiä sängyssä. Siksi sanoisin että ehdottomasti aamuseksi, vaikkei seksistä vielä olekaan kokemusta ja kumppanikin vielä löytämättä :)
Vaimoltani en ole 10 vuoteen saanut aamuseksiä. Nyt tapasin mökillä rakastajattareni ja sillä aikaa kun kävin aamukusella, hän oli ottanut vaatteet pois ja kävi kimppuun. Tämä, vaikka illallakin oli naitu pari kertaa. Olin pettynyt, kun kuulin vaimon taas harrastaneen aamuseksiä oman partnerinsa kanssa.
Oliskohan nämä kaikki samasta kynästä: 2, 8, 12, 15. 18 ja vielä sinäkin 20! Mikä ketju se tämmönen on jossa aamuseksin aiheena on yli 70v ihmiset ja että kroppa niin hirveä että ei kelpaa ja partneria ei kestä nähdäkään. Se partneri on vähintaa 74v jos muija 70v. LOPETTAKAA! Ihan tärähtänyttä. Ja kinastelettekin! Ha, ha, haa...