Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Asiantuntijoille välittömästi potkut! Rakkausasioista ei saa tehdä pelkkää TV-viihdettä! Pelastakaa Hai!
Eihän se tarkoita, että saman horoskooppimerkin edustajat olisivat samanlaisia, vaan heiltä löytyy niitä piirteitä, jotka kuuluvat ko merkkiin. Ne piirteetkin voivat olla erilaisia, mutta ne tunnistaa silti. Minäkin tunnen hyvin 3 henkilöä (ovat sisaruksiani) joilla on sama merkki ja ovat silti erilaisia. Mutta ko. horoskooppimerkin ominaisuudet heillä on.
Joku kirjoitti täällä:
Ai että Annalle terapeutti mies? 😄 Oon varma, että se terapeutti väsyisi ja lähtisi lätkimään tosi nopeaan tahtiin.
Kyllä Annan on parasta olla nyt ihan sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Annan käytös on ollut pahaa katsottavaa ja kuunneltavaa. Hän koko ajan etsii vaan toisesta virheitä ja yrittää syyttää aina toista aivan käsittämättömiä asioista,. Onneksi suurin osa katsojista ymmärtää kyllä, että vika ei ole muissa, vaan Annan pitäisi nyt huomata mitä vikoja hänen omassa käytöksestään on. Anna, sulla on nyt itsetutkiskelun paikka!!!
Eli Anna on hypermentalisoija, kuten Hesarin jutussa kerrotaan. Osuu ja uppoaa. Eikä sellainen huomaa omaa vikaansa eikä halua sitä huomata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tämä Jennin ruoka/ tavaran tarkoitus on ? Tai miksi. Tuskin se kauppa on nyt missään satojen kilsan päässä. Itselle tulee mieleen , kun oli korona ja ihmiset haali kotiin kaikkea. Tuskin tänä päivänä tarvitsee.
Syitä voi olla monia. Jenni taitaa olla vähän nuorempaa ikäpolvea, mutta esim. lama-ajan lapsena ymmärrän tuollaista.
Onhan tuo överiä, mutta jos uusi korona yms tulisi, olisi kaupan hyllyt tyhjinä siinä kohtaa kun pääsee töistä kotiin. Kauppa tuskin on kaukana, mutta on varoiteltu, että jos jokin kriisi tulee, hyllyt voivat olla tyhjiä ja b, kaupat ottavat vastaan vain käteistä. Tulevaisuutta on vaikea ennustaa, mutta kotivaraa suositellaan kyllä. Pitäisi itsekin hankkia edes isoja vesipulloja yms.
Mulla on 5 litran vesipulloja ainakin 2 varalla. Näkkileipää, säilykkeitä, nuudeleita ym. Varsinkin tän hetkisessä maailman tilanteessa se on vain ajan kysymys koska tuo homma eskaloituu myös tänne pohjoisen perukoille. Myös itärajan takaa voi tulla pipopäitä pahoissa aikeissa... Eli ei ollenkaan huono idea varautua siihen kun menee sähköt ja vedet eikä kauppaan pääse, tai siellä ei tosiaan ole enää mitään. Tästä ihan viranomaiset muistuttavat aika-ajoin, että kotivara pitäisi olla kaikilla, että selviää muutaman päivän ilman mahdollisuutta saada mistään mitään.
Ns. horoskooppimerkki eli Auringon merkki syntymän hetkellä. Syntymäkartalla on kuitenkin kymmenkunta muutakin merkittävää tekijää plus näiden asteet ja keskinäiset kulmat, joista jokaisella on oma merkityksensä. Se että on esim. Oinas on samanlainen yleistys kuin että on esim. suomalainen. Jokainen suomalainen on jollakin tapaa samantyyppinen verrattuna esim. Irakilaisiin, mutta jokainen suomalainen on kuitenkin keskenään erilainen ja yksilöllinen (ja sitä kuvaa koko syntymäkartta).
Mä olen koko kesän kerännyt, kuin pieni orava koko talven ruuat jo varastoon. Koska ei ole autoa ja kuljen julkisilla, olen joutunut näin tekemään. Olen yli 80-viotias pappa ja bussipysäkille on viiden km matka jyrkkaä ja talvella jäistä ylämäkeä. Sen vuoksi jommasin talven murkinat jo nyt.
Vihaneskeityopurkkeja, tonnikalaa, makaronia, mehuja ym. Leipäkoneen ostin Tori.fi:stä nin nyt taällä on kymmniä kiloja hiivaleipäjauhoja, että on tuoretta leipäa.
Jenni on fiksu, kun on varautunut ja varmaan ostanut Tshernobyl tuotteet edullisesti.
Minä ainakin ymmärrän Annaa. On aika ikävää jos uusi tuttavuus alkaa heti kyseenalaistamaan kynsilakan käyttöäsi ja kahvinjuontiasi. 'Ei Urheilijat käytä kynsilakkaa' = en halua, että käytät kynsilakkaa ja meikkaat. 'Ajattelitko sinä vähentää kahvinjuomistasi' = Juot kahvia liikaa. Vähennä sen juomista. Jos mies kokoajan kontrolloi kaikkea niin ei hyvä. Jos naiselle tulee hyvä olo siitä, että on huolitellun näköinen ja haluaa nauttia kahvinsa rauhassa niin se hänelle suotakoon.
Hai on hienovaraisesti vihjaissut kiertoilmaisuin, että haluaa haluaa vaimonsa olevan meikitön ja joka ei juo kahvia. Anna tuskin taipuu Hain toiveeseen olla naama kiiltävänä finnit loistaen juoden vaikka tuoremehua kahvin sijaan.
Horoskoopeista:
Suurimmat vaikeudet liittyvät minulla epäjärjestelmällisyyteen ja impulsiivisuuteen. Sen sijaan olen sosiaalisesti taitava, rento ja joustava.
Arvaatteko horoskooppini? Neitsyt.
Ehkä siksi on itsestäni aika käsittämätöntä, että jotkut oikeasti uskoo niihin.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin ymmärrän Annaa. On aika ikävää jos uusi tuttavuus alkaa heti kyseenalaistamaan kynsilakan käyttöäsi ja kahvinjuontiasi. 'Ei Urheilijat käytä kynsilakkaa' = en halua, että käytät kynsilakkaa ja meikkaat. 'Ajattelitko sinä vähentää kahvinjuomistasi' = Juot kahvia liikaa. Vähennä sen juomista. Jos mies kokoajan kontrolloi kaikkea niin ei hyvä. Jos naiselle tulee hyvä olo siitä, että on huolitellun näköinen ja haluaa nauttia kahvinsa rauhassa niin se hänelle suotakoon.
Minun on pakko sanoa, mutta mielestäni Annan kynnet on rumat. Onko ne tekokynnet? Miksi ne on tollaiset oudon valkoiset. Kuitenkin olen sitä mieltä, että Hain olisi kannattanut olla kommentoimatta niitä. Toivottavasti Hai ei kommentoinut niitä hiustenpidennyksiä. Siitä vasta olisi riemu revennyt.
Vierailija kirjoitti:
Horoskoopeista:
Suurimmat vaikeudet liittyvät minulla epäjärjestelmällisyyteen ja impulsiivisuuteen. Sen sijaan olen sosiaalisesti taitava, rento ja joustava.
Arvaatteko horoskooppini? Neitsyt.
Ehkä siksi on itsestäni aika käsittämätöntä, että jotkut oikeasti uskoo niihin.
Sulla on varmaan kaksonen nousussa ja kuu vaaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sille reflagille löytyy ihan suomenkielinen käsite ilman minkään värisen lipun liehutusta. Se esim. varottava asia ja moni muukin. Kyllä vähän pitemmänkin sanan ehtii sanoa, ei ole niin kiire.
Red flaghan tarkoittaa, että homma oli siinä. Peli poikki. Ei siinä enää mitään varota.
Red flag tarkoittaa varoitusmerkkiä, ei lähtemispäätöstä.
Käytännössä red flagin huomattuaan katkaisee suhteen, eli se on red flagin välitön seuraus.
-eri
Riippuu varoitusmerkin voimakkuudesta, katkaiseeko. Vahvasta kannattaa katkaista. Lieviä voidaan tarvita useampi, että vaikutus kumuloituu. Eivät kaikki ihmiset sitä paitsi usko varoitusmerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lesta? Niinku paistinlasta? Voisiko puhua ihan suomea niin tyhmemmätkin ymmärtää?
Varmaan lestadiolainen. Ja vl lienee vanhoillislestadiolainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Annan sukunimi? Tai muiden?
Mäen Anna - noin ystävien kesken.
On ne Instavinkit jo annettu
Hain löysin Tapanin profiilista. Muita en ole löytänyt enkä todella jaksa kahlata näitä taas läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Annan sukunimi? Tai muiden?
Mäen Anna - noin ystävien kesken.
On ne Instavinkit jo annettu
Jennin ja Hain on löytynyt. Ei muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen kauris, kuten Anna, ja vaikka en täysin uskokaan horoskooppeihin, niin en kuitenkaan lähtisi kaksosen kanssa yrittämään yhteiselämää. Ihan siis ihan tutemieni kaksosten luonteiden perusteella. Vaikka näiden parien valitsijatkaan ei uskoisi, kannattaisi edes kerran ottaa huomioon tämäkin seikka. Ei se enepää metsään voisi menna kuin muutkaan kriteerit.
Täytyy olla aika yksinkertainen luonne jos uskoo VÄHÄÄKÄÄN horoskooppeihin. Kunkin merkin edustajia on Suomessa yli 400 000. Samaa kusetusta kuin Tarot-kortit, selvänäkijät sun muut.
Mistä tiedät, että Anna on horoskoopiltaan kauris? Taas mennään sillä, että joku olettaa jotakin ja hetken päästä se on absoluuttinen totuus niin kuin monesti aiemminkin tässä ketjussa.
Greenpeace ja vähän äkkiä hainpelastusoperaatioon!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ensitreffit-alttarilla-ohjelmassa-a…
Tuossa jutussa Anna mainitsee olevansa kauris.
Matilla on käsivarressa tatuointeja. Näkyi ainakin ensimmäisessä jaksossa. Siitä päätellen ei varmaan ole lestadiolainen. Minusta vaikuttaa muutenkin pikemmin tyypilliseltä kainuulaiselta kuin lestadiolaiselta.