Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Ja sitten vielä, että ehkä Jyrkikin on ruksinut lomakkeeseen, että voisi joku päivä tähdätä onakotitaloon, muuta se vaatii Kotkassa tosi maltilliset resurssit vs. sama ruksi ajatellen taloa Helsingin Pakilassa, joka saattaa olla Jennin vastaava visio.
20314
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennillä ja Jyrkillähän on samat tulot. Näin ollen vaikuttaa siltä että Jenni olisi toivonut miehelle kovempia tuloja. Sillon häntä ei olisi harmittanut myöskään miehen huonosti tehdyt kotityöt
Minä taas veikkaan, että eivät Jyrkin aiemmat tulot tai edes vippi tai pari ole se pohjimmainen ongelma, vaan epäilys siitä, että Jyrki olisi tekemässä merkittävää käännöstä sen eteen, että tilanne tuosta isosti muuttuisi. Isot tulevaisuuden haaveet jotka vaatisivat nousujohteista elintasoa kaatuvat.
Jyrki on nelikymppinen. Kannattaisi nyt viimeistään hankkia koulutus, jollei hänellä sellaista ole, koska vanhemmiten töiden löytyminen on vaikeaa, vaikka olisi hyväkin koulutus saatikka ilman koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennin ja Jyrkin kohdalla on tullut todistettua, että itse asiassa kumpikaan ei pohjimmiltaan taidakaan haluta sitä perinteistä asetelmaa.
Täähän se taitaa olla perisyy, miksi homma ei onnistu. Kumpikin on luullut, että haluaa perinteisen puolison, mutta ei ole tajunnut, että itse ei kuitenkaan oikeasti halua sitä perinteistä puolisoa. Kumpikin olisi ottanut siitä perinteestä vain ne rusinat pullasta. Jyrki sen, että vaimo hoitaa kodin ja tekee kotityät itse, mutta ei halua kuitenkaan panostaa rahallisesti, vaan vaatii, että vaimo maksaa kaikesta puolet aina. Jenni halusi, että mies on perinteinen mies joka on se peruskallio ja kantaa vastuun kaikesta ja varsinkin taloudesta ja tarjoaa vaimolle, kun ovat ulkona syömässä ja hemmottelee vaimoa kenties kihlasor
Et ole siis katsonut ohjelmaa? Jyrkihän kertoi, että isä häipännyt kuvioista kun hän oli lapsi ja Jykä on siksi joutunut kasvattamaan siskoaan tms
Ei sulje pois sitä, että J saattaa yhä muistella niitä aikoja kun isä vielä oli kotona hyvinä aikoina.
Taina taitaa olla itse ilkimys. Tulikohan hyvä olo , kun sai kuittailla toisen uimataidottomuudesta. Missä jaksossa hymyillyt. Tahtoo olla yksin ja on niin paha olo. Mistä tuollaisia tupsahtaa tähän ohjelmaan.
Hyvät ihmiset. Aika selvästi alkaa nyt olla tuolla mielipidekyselyssä se toive, että lopetetaan ihan oikeasti se jauhaminen Jyrkistä ja rahasta. Enemmistö on jo nähnyt kaikki useaan sataan kertaan toistetut kommentit aiheesta. Kukaan ei pysty siihen keskusteluun lisäämään mitään uutta.
Voidaanko siis sopia, että se aihe olisi nyt loppuun kaluttu? Osan mielestä Jyrki on laiska. Osan mielestä Jyrki on pummi. Osan mielestä Jyrki on jos sun vaikka ja mitä jne jne jne. Se on nähty ja kuultu. Voitteko siis kunnioittaa yleistä mielipidettä ja todellakin vaihtaa aihetta? Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät ihmiset. Aika selvästi alkaa nyt olla tuolla mielipidekyselyssä se toive, että lopetetaan ihan oikeasti se jauhaminen Jyrkistä ja rahasta. Enemmistö on jo nähnyt kaikki useaan sataan kertaan toistetut kommentit aiheesta. Kukaan ei pysty siihen keskusteluun lisäämään mitään uutta.
Voidaanko siis sopia, että se aihe olisi nyt loppuun kaluttu? Osan mielestä Jyrki on laiska. Osan mielestä Jyrki on pummi. Osan mielestä Jyrki on jos sun vaikka ja mitä jne jne jne. Se on nähty ja kuultu. Voitteko siis kunnioittaa yleistä mielipidettä ja todellakin vaihtaa aihetta? Kiitos.
Voidaanko puhua Jennin haaveista sitten? Kaksi autoa ja rivarineliö, vai pitääkö olla OKT? Espoo vai Helsinki?
Ärsyttää kun Jenni vääntää hymyä väkisin vaikka selvästi vitutti.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun Jenni vääntää hymyä väkisin vaikka selvästi vitutti.
Hän on todennäköisesti saanut palautetta eksiltään, että on "naama väärin päin" ja tekee nyt sitä mitä miehet aina sanoo että naisten pitäisi tehdä. Hän siis hymyilee. Myös silloin kun v*tuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennillä oli teoriassa kauniita ajatuksia "yhteisestä kodista", avaimen antaminen tervetuliaistoivotuksin jne, muttei sitten käytännön tasolla pystynytkään siihen oikeasti.
No onko ihmekään, en minäkään haluaisi nelikymppistä pummimiestä kotiini.Minä kyllä voisin ottaa Jyrkin kotiini. Minuun vetoaa jo se, että Jyrki on huolehtinut nuorena sisaruksistaan. Sellainen mies ei voi olla paha.
minä en, koska jalkapallofani ekä tykkää jalkapallosta. mutta muuten... jyrkissä ei nyt muuta vikaa ole kuin ilmiselvät huonot taidot hoitaa rahatalouttaan, mutta asian hyvä puoli on siinä, että sen voi oppia. Sikäi kyllä voisin jyrkinkin ihan hyvin ottaa, mutta sen jalkapallohulluuden vuoksi en.
J&J oli alussa niin toisiinsa ihastuneita. Oli kiva seurata, mihin suuntaan suhde lähtee jalostumaan.
Nyt ovat suhteessa pisteessä, johon kukaan ei halua. Enkä usko, että tuo draama olisi mitenkään käsikirjoitettua.
Jenni: Siinä se nelikymppinen pappa läpsyttelee.
Kuka sanoo noin?
Jyrki: Nauraa yliteennäisesti ja provosoivasti, kun Jenni kiehuu kynsiä lakatessaan ja manaa toisen valitelleen useamman kerran päivän aikana kuumuutta.
Ei kannattaisi provosoida ivallisella naurulla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kiinnostaisi kyllä kuulla vielä uudelleen millaisia valoja nämä parit lukivat toisilleen vihkipäivänä ja miten ne näyttävät käytännössä toteutuneen.
Fingerporisti:
Tämän valon on valmistanut Airam... Tämän Philips. ..
miksi täällä dissataan tainaa? hän vaikutti oikeasti olevan tosi kuormittunut. noh, täällä taidetaan dissata yleisestikin aina pelkästään naisia. eipä noissa miehissäkään ole kehumista. yhtäkään noista en kelpuuttaisi.
En ottaisi noista ketään , en sitten millään
Tämän kauden katsominen on ollut sekä tylsää että kiusallista. Katsojana tunteet on vaihdelleet myötäilosta myötähäpeään ja kaikkeen siltä väliltä. Sehän varmaan on tarkoituskin, vähän kyllä ohessa kauhistuttaa mikä on kohtalo parisuhdemarkkinoilla heistä osalla tämän jälkeen, oli telkkarissa nähty miten totta tai ei. Jos joku tämän kauden jälkeen hakee vielä mukaan, en tajua miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennillä oli teoriassa kauniita ajatuksia "yhteisestä kodista", avaimen antaminen tervetuliaistoivotuksin jne, muttei sitten käytännön tasolla pystynytkään siihen oikeasti.
No onko ihmekään, en minäkään haluaisi nelikymppistä pummimiestä kotiini.
Miehet ovat kautta historian elättäneet siipeilijänaisia. Jennikin elättäjää etsi.
Vierailija kirjoitti:
Jyrkistä tulee e r i t t ä i n vahvat vibat peliriippuvaisesta. Juoppo se ei ole, mutta joku addiktiosairaus sillä on. Ja jos aikuinen joutuu käymään toisen pussilla muutaman kympin takia, niin kyse on taatusti jostain, mitä salaillaan,
Jennistä tulee e r i t t ä i n vahvat vibat narsistisuudesta. Peliriippuvainen se ei ole, mutta joku iso ongelma sillä on. Minkäänlaista osoitusta aviomiehen ajattelusta tuntevana ja arvokkaana ihmisenä ei ole näkynyt. On vain minä, minä ja minun mielihaluni ja salamannopea selän kääntäminen aviopuolisolle kun kävi ilmi, ettei tällä ole ylimääräistä rahaa laittaa uuteen vaimoon.
Jenni on reipas nainen ja sanoi asiat niin kuin ne on. Sen miehen pitäisi ottaa itseään nsikasta kiinni. Nin se on
Mutta ei toista (siis omaa miestään) voi avoimesti kameran edessä pilkata ja alentaa! On sitten millaisia ominaisuuksia vaan.ja nyt kun ei ole kyse mistään et olisi täysjuoppo.
Oho, mulla täsmälleen sama kokemus. Narsisti-ex, jolla ainoa lämmin suhde huomattavasti nuorempaan sisarukseensa, josta huolehti kun olivat lapsia.