Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina rakastanut voita ja syönyt sitä todella paljon, nyt

Vierailija
25.08.2024 |

Olin kesällä kaksi viikkoa kokonaan ilman voita, enkä sen jälkeen ole kaivannut sitä ollenkaan. Nyt jos kuvittelen voin maun, se etoo minua. Mistä ihmeestä voi johtua?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se elämä ihmeellistä. 

Vierailija
2/20 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt opetella uudelleen syömään sitä voita. Elimistö tarvitsee toimiakseen hyvää rasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi! Maista vielä uudestaan, jospa se siitä alkaisi maistua.

Vierailija
4/20 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinsyöjäbakteerit suolistossa kuolivat.

Vierailija
5/20 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinsyöjäbakteerit suolistossa kuolivat.

Ne herää kuolleista kun jatkaa voin syömistä.

Vierailija
6/20 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy kaikille riippuvuutta aiheuttaville aineille. Sokerinkin jos jättää pariksi viikoksi niin sitten ei tee enää mieli mitään sokerista.

Vierailija
7/20 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin käy kaikille riippuvuutta aiheuttaville aineille. Sokerinkin jos jättää pariksi viikoksi niin sitten ei tee enää mieli mitään sokerista.

Mielenkiintoista. Pitääköhän minun nyt suhtautua voihin samalla tavalla kuin tervehtyneen alkoholistin alkoholiin? Jos syön vähän voita, niin alkaako taas tehdä mieli? Söin sitä siis oikeasti ihan järjettömiä määriä, oikein hävetti. Leivän päälle laitoin kerroksen, jonka alta ei leivän pinta kuultanut enää ollenkaan, ja siihen päälle vielä juustoa... Haluaisin todella elää ilman voita.

Ap

Vierailija
8/20 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Pitääköhän minun nyt suhtautua voihin samalla tavalla kuin tervehtyneen alkoholistin alkoholiin? Jos syön vähän voita, niin alkaako taas tehdä mieli? Söin sitä siis oikeasti ihan järjettömiä määriä, oikein hävetti. Leivän päälle laitoin kerroksen, jonka alta ei leivän pinta kuultanut enää ollenkaan, ja siihen päälle vielä juustoa... Haluaisin todella elää ilman voita.

Ap

Ei nyt täyslopettaa kannata, sillä keho tarvitsee rasvaa, mutta vähentää kannattaa.

Vierailija
9/20 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei aiheuta riippuvuutta. Kuten ei muutkaan oikeat rasvat.

Vierailija
10/20 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä voin melkein sanoa olleeni riippuvainen. Muitakin rasvoja syön oikein mielelläni, esim. suolattu oliiviöljy maistuu rapean leivän kanssa aivan taivaallisen hyvälle.

Ap

Vierailija
11/20 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi ihmeessä haluat elää ilman voita? Kiellät keholtasi hyvän ravinnon.

Vierailija
12/20 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä voin melkein sanoa olleeni riippuvainen. Muitakin rasvoja syön oikein mielelläni, esim. suolattu oliiviöljy maistuu rapean leivän kanssa aivan taivaallisen hyvälle.

Ap

Ei tuo ole riippuvuutta, vaan tervettä syömistä.

Vierailija
13/20 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos syö 50-100 g voita päivässä?

Ap

Vierailija
14/20 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä nyt turhaan asiaa enää vatvo ja ihmettele vaan ota ilolla vastaan se, ettei sinulla ole enää himoa syödä 100 grammaa voita päivässä. Keskity jatkossa terveellisiin rasvoihin, vaikkapa juuri siihen oliiviöljyyn.

Vierailija
15/20 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi on eläinperäinen, lehmän maidosta kirnuttu. Se ei ole terveellistä. Sensijaan kasviöljyt on, hyvä oliiviöljy käy moneen ruokaan.

Vierailija
16/20 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tarkistuttanut kolesteroliarvosi? Liika on aina liikaa.7

Vierailija
17/20 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos syö 50-100 g voita päivässä?

Ap

Kyllä.

Vierailija
18/20 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpä nyt turhaan asiaa enää vatvo ja ihmettele vaan ota ilolla vastaan se, ettei sinulla ole enää himoa syödä 100 grammaa voita päivässä. Keskity jatkossa terveellisiin rasvoihin, vaikkapa juuri siihen oliiviöljyyn.

Voin rinnalla se oliiviöljykin on hyvä.

Vierailija
19/20 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi on eläinperäinen, lehmän maidosta kirnuttu. Se ei ole terveellistä. Sensijaan kasviöljyt on, hyvä oliiviöljy käy moneen ruokaan.

Se on terveellistä, samoin kuin oliiviöljy.

Vierailija
20/20 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tarkistuttanut kolesteroliarvosi? Liika on aina liikaa.7

No, voi ei vaikuta kolesteroliin haitallisesti, pikemminkin päinvastoin. Tämänhän voi todeta verikokeissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi