Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojat tavoittelevat täydellistä leukalinjaa ja kertovat harjoittelusta salaperäisellä käsimerkillä

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua! On tää elämä hauskaa. Itseäni haukuttiin kookkaasta leuasta nuorena. Aikuisena miehekäs leuka on ulkonäössä vain eduksi ja nyt sitä näköjään jopa tavoitellaan. 🙈

Nyt vaan Kaunareihin näyttelijäksi...

Vierailija
42/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eheheheheh, pojista ei ole miehiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vielä jollain konstilla saisi suomalaisen kärsänenän miehekkäämmäksi. 

Vierailija
44/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leukajumppapurukumi. Voi luoja.

Kaikkea ne keksii...voihan sitä purukumia tukea hieman enemmän suuhun niin ajaa saman asian .

Vierailija
45/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/a/74-20106738?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…

Jo pienet pojat ymmärtävät että naiset huolivat vain ja ainoastaan miesmallin näköisiä miehiä. Sen vuoksi vaatimattomammilla geeneillä siunatut pojat jauhavat kovia purkkia jotka on suunniteltu vahvistamaan leuan lihaksia. Hammaslääkärien mukaan tästä ei ole hyötyä mutta mahdollisesti vain haittaa suu- ja leukalihasten terveydelle.

Näettekö mitä seurauksia touhullanne on saatanan h u o r a t? Nämä pojat vain haluaisivat olla tarpeeksi komeita että voisivat joskus edes saada tyttöystävän. He haluavat välttää minun kohtaloni! Olen heikkoleukainen (ja huono hiusraja, alle 180cm jne) melkein 25 vuotias vauvafoorumilla riehuva itsemurhaa hautova neitsytmies joka ei tule ikinä seurustelemaan, saamaan perhettä , tietämään miltä seksi tuntuu. Jo nuoret pojat tietävät että ainut keino välttää tämä kohtalo on näyttää miesma

Lisäksi sulla on pahoja luonnevikoja. 

Vierailija
46/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo pienet pojat ymmärtävät että naiset huolivat vain ja ainoastaan miesmallin näköisiä miehiä. Sen vuoksi vaatimattomammilla geeneillä siunatut pojat jauhavat kovia purkkia jotka on suunniteltu vahvistamaan leuan lihaksia. Hammaslääkärien mukaan tästä ei ole hyötyä mutta mahdollisesti vain haittaa suu- ja leukalihasten terveydelle.

Näettekö mitä seurauksia touhullanne on saatanan h u o r a t? Nämä pojat vain haluaisivat olla tarpeeksi komeita että voisivat joskus edes saada tyttöystävän. He haluavat välttää minun kohtaloni! Olen heikkoleukainen (ja huono hiusraja, alle 180cm jne) melkein 25 vuotias vauvafoorumilla riehuva itsemurhaa hautova neitsytmies joka ei tule ikinä seurustelemaan, saamaan perhettä , tietämään miltä seksi tuntuu. Jo nuoret pojat tietävät että ainut

Kuulehan typerä h u o r a: tämän päivän pariutumisessa luonteella ei ole hevon paskan vertaa merkitystä. Nykypäivänä pariutuminen tapahtuu tinderissä, instagramissa, snapchatissa. Nämä kaikki ovat kuvakeskeisiä palveluita JOISSA VAIN ULKONÄKÖ RATKAISEE. Sen takia nämä pojat pilaavat suunsa terveyden näyttääkseen miesmalleilta.

Vierailija
47/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se leveä leukalinja miehekkæämpi ja leukalihasten treenaus myös ehkäisee kasvojen valahtamista  alas kun tulee ikää..

Kukaan meistä ei halua näyttää nykäseltä

Vierailija
48/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näettekö mitä seurauksia touhullanne on saatanan h u o r a t? Nämä pojat vain haluaisivat olla tarpeeksi komeita että voisivat joskus edes saada tyttöystävän. He haluavat välttää minun kohtaloni! Olen heikkoleukainen (ja huono hiusraja, alle 180cm jne) melkein 25 vuotias vauvafoorumilla riehuva itsemurhaa hautova neitsytmies joka ei tule ikinä seurustelemaan, saamaan perhettä , tietämään miltä seksi tuntuu. Jo nuoret pojat tietävät että ainut keino välttää tämä kohtalo on näyttää miesma

Katos, paskanaamainen runkkarikin heränny päivään. 

Vierailija
49/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuota kukaan tosissaan ota. Se on vitsi.

T. Yläkoulun opettaja 

Niin ainakin haluat uskotella

Vierailija
50/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kaikki on naisten eli saatanan h u o r i e n syy. Ne eivät huoli muita kuin miesmallin näköisiä joten vaatimattomamman näköiset miehet joutuvat turhautumaan epätoivoisiin keinoihin

Kyllä tämä kertoo enemmän miehistä ja heidän itsetunnostaan kuin naisista. 

Vierailija
51/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kaikki on naisten eli saatanan h u o r i e n syy. Ne eivät huoli muita kuin miesmallin näköisiä joten vaatimattomamman näköiset miehet joutuvat turhautumaan epätoivoisiin keinoihin

Olet aivan saatanan typerä idiootti. Minä en ole erityisen komea mies. Olen ollut aina yksin.

Tuntemani komeat miehet jotka olivat hyväleukaisia ja +180cm pitkiä ovat seurustelleet jo yläasteelta lähtien. Mutta vain ja ainoastaan sellaiset miehet.

Ei tällaista asiaa täytyisi edes perustella. Sinä vain olet aivan saatanan typerä. NAISET TYKKÄÄVÄT MIESMALLIN NÄKÖISISTÄ MIEHISTÄ JOITA NE KÄNNYKÄN RUUDUN LÄPI KUOLAAVAT. NE EIVÄT TYYDY VÄHEMPÄÄN

Vierailija
52/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan saatanan typerä idiootti. Minä en ole erityisen komea mies. Olen ollut aina yksin.

Tuntemani komeat miehet jotka olivat hyväleukaisia ja +180cm pitkiä ovat seurustelleet jo yläasteelta lähtien. Mutta vain ja ainoastaan sellaiset miehet.

Ei tällaista asiaa täytyisi edes perustella. Sinä vain olet aivan saatanan typerä. NAISET TYKKÄÄVÄT MIESMALLIN NÄKÖISISTÄ MIEHISTÄ JOITA NE KÄNNYKÄN RUUDUN LÄPI KUOLAAVAT. NE EIVÄT TYYDY VÄHEMPÄÄN

Joko saa tulla pyyhkimään?

Vierailija
53/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan h u o r a t ovat tähän syyllisiä. Eivät huoli muita kuin miesmallin näköisiä

Vierailija
54/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on päästään vialla niin siinä ei auta mitkään leukajumpat, sori vaan. Moni kakku päältä kaunis, silkkoa sisältä eli kuulostat olevan vain tyhjä, vääristynyt ulkokuori, jota ei koristelu auta peittämään. Olet itsepetoksen mestari. Mestari sentään jossakin. 

Vierailija
55/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa naiset painottavat miehen kasvojen esteettistä kauneutta enemmän kuin muualla maailmassa. Vertailevassa tutkimuksessa miehen kasvoilla oli Suomessa naisille kaikkein suurin merkitys verrokkimaista.

Koko kulttuurimme on nykyään naismaisempi kuin vielä 1980-luvulla.