"Tommin oikeusavustaja kuitenkin varoitti Tommia, sillä vuokranantaja oli palkannut itselleen todella hyvän asianajajan"
Ei kovin paljon arvosta asianajaja omaa osaamistaan.
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/7fae6c59-7edf-4d37-acf8-656…
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
MIksi se aikaisempi ketju poistettiin?
Vasemmisto ei pelkää ja vihaa mitään muuta yhtä paljoa maailmassa kuin absoluuttista totuutta, mitä ei ole ensin kuorrutettu heidän ideologiallaan.
Ei ole paljon luottoa suomalaisiin asianajajiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto ei pelkää ja vihaa mitään muuta yhtä paljoa maailmassa kuin absoluuttista totuutta, mitä ei ole ensin kuorrutettu heidän ideologiallaan.
Ja sama pätee oikeistoon. Esim. kokoomukselle vain Kokoomuksen talouspolitiikka on ainoa oikea vaihtoehto.
Olisi voittanut jutun vaikka olisi itse edustanut itseään. Niin selkeästi ja törkeästi vuokrantaja rikkoi lakia.
Vtutti ihan tuon puolesta kun luin jutun
Tämän takia en vuokraa yksityiseltä jos vielä joskus tarve tulee vuokra-asunnolle.
Sekopää vuokranantajia on vaikka kuinka paljon, mutta aina kirjoitetaan vaan kauhu vuokralaisista.
Vassarihomo kirjoitti:
Ja sama pätee oikeistoon. Esim. kokoomukselle vain Kokoomuksen talouspolitiikka on ainoa oikea vaihtoehto.
LOPPU VASSARIVALHEILLE!
ALAS VASEMMISTO!
Huhhuh. Tuon takia en oo koskaan vuolrannu yksityiseltä, vaikka aina kirjoitetaankin vain hulluista vuokralaisilta. En tosiaankaan tahtoisi, että jollaki random yksityisellä olisi avaimet mun kotiin, jossa säilytän arvotavaraa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset eivät vihaa mitään muuta niin paljon kuin sitä, että joutuvat menemään töihin ja elättämään itsensä ja perheensä.
Minä olen jo vuosia varoitellut tuttaviani etteivät vuokraisi asuntoa yksityiseltä. Heidän kanssaan tulee aivan liian usein ongelmia.