Mies ei jaksa viestitellä
Voiko tosiaan olla että mies on kiinnostunut, jos ei vastaa viesteihini? Vastaa siis hyvin lyhyesti usein, joskus unohtuu/ei jaksa näpytellä kuulemma kokonaan. On sanonut että haluaa kuitenkin nähdä ja on tapaamista ehdottanutkin.
Itse jotenkin koen viestittelyn "yhteydenpitona." Hänelle se ilmeisesti on vaikeampaa ja jopa vastenmielistä, mutta itsestäni tuntuu kovin välinpitämättömältä jos toinen ei vastaile kunnolla.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut, että ne jotka eivät edes alkuvaiheessa jaksa viestitellä, eivät kyllä muutenkaan tule mitään vaivaa sen suhteen eteen näkemään. Ei ole kiinnostunut ja haluaa housuihisi minimivaivalla. Ehkä useampia kiertossa.
Sitä kyllä kaipaa aikoja siihen aikaan kun oli vain lankapuhelimet ja kirjeet oli käytössä. Kukaan ei vaatinut mitään turhaa "miten sun päivä on mennyt" viestin näpyttelyä ja loukkaantumista tästä jos se ei kiinnosta. Silloin turhan näpyttelyn sijaan puhuttiin puhelimessa ja nähtiin livenä jolloin voitiin ne kuulumiset vaihtaa miljoona kertaa miellyttävämmin ja mukavammin.
Vaikka älypuhelimet on tuonut paljon hyvää, niin tämä jatkuva viestien näpyttämisen vaatimus parisuhteessa on kyllä saatanasta. Paljon nopeampaa, helpompaa ja kätevämpää on so
Itselläni ei ollut vaatimusta jatkuvasta näpyttelystä. Mutta jos laitoin viestiä, jossa kerroin vaikka jostain päivän aikana sattuneesta kivasta jutusta, niin ihan vaikka emojireaktiokin olisi parempi, kuin lukukuittaus ja täysi hiljaisuus. Tulee siinä kuitenkin vähän sellainen fiilis, ettei taida asiani paljoa kiinnostaa.
Ymmärrän hyvin miestä. Itsekään en pidä pitkien viestien kirjoittamisesta puhelimella. Minulla on tietokoneella whatsapp ja discord, joten silloin kun olen koneella, voin kirjoitella enemmän, mutta puhelimella en viestittele paljon enkä pitkiä viestejä.
Ehkä, toivottavasti, miehellä on parempaa, oikeaa tekemistä eikä näpytellä viestejä. Esimerkiksi töitä.
Aktiivinen viestittely toimi, kun minulla ei ollut mitään varsinaista ohjelmaa iltaisin. Nyt kun useimpina iltoina olen treeneissä, niin aiemman tyylinen viestittely on ihan mahdoton ajatus.