Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei jaksa viestitellä

Vierailija
24.08.2024 |

Voiko tosiaan olla että mies on kiinnostunut, jos ei vastaa viesteihini? Vastaa siis hyvin lyhyesti usein, joskus unohtuu/ei jaksa näpytellä kuulemma kokonaan. On sanonut että haluaa kuitenkin nähdä ja on tapaamista ehdottanutkin.

Itse jotenkin koen viestittelyn "yhteydenpitona." Hänelle se ilmeisesti on vaikeampaa ja jopa vastenmielistä, mutta itsestäni tuntuu kovin välinpitämättömältä jos toinen ei vastaile kunnolla.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en oikein ymmärrä.

Oletko sinä siis itse kiinnostunut tästä miehestä, vai etkö ole? Se mies on jo ehdottanut sulle treffejä, joten jos sä olet kiinnostunut, niin hyväksy nyt hyvä nainen se treffikutsu pikaisesti, äläkä tuhoa koko hommaa kyselemällä idioottimaisuuksia vauvalla sen sijaan että menisit kiinnostavan miehen kanssa treffeille. 

Tuleeko kenellekään muulle ikinä sellainen fiilis, että ihmiset ovat nykyään ihan autisteja?

Jos naisella ja miehellä on ihan erilaiset tavat kommunikoida niin ei se parisuhde tule onnistumaan. 

Mun aviomies ei tykkää whatsapp viestittelystä, minä sen sijaan tykkään. Tästä huolimatta parisuhteemme on ihan heittämällä paras missä minä olen ikinä ollut. Yhteinen aika toistemme seurassa on ihanaa, ja hän on paras seksikumppani m

Njää. Pyöriikö mielessä muu kuin sexi?

Vierailija
22/64 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki tosiaan jaksa, itsekään en jaksa viestittelyä. Tapaamiset ja livenä hengailu kertoo mielestäni enemmän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta sanon että ei tule onnistumaan noiden miesten kanssa, jotka ei viitsi/jaksa/muista edes tapailun alkuvaiheessa viestitellä. Jos olisi tarpeeksi kiinnostunut, viestittelisi vaikka pitkin hampain. Olen myös itse joskus ollut huono viestittelijä joidenkin miesten kanssa ja se on tarkoittanut sitä että en ole ollut juurikaan kiinnostunut.

Vierailija
24/64 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut.

Vierailija
25/64 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en oikein ymmärrä.

Oletko sinä siis itse kiinnostunut tästä miehestä, vai etkö ole? Se mies on jo ehdottanut sulle treffejä, joten jos sä olet kiinnostunut, niin hyväksy nyt hyvä nainen se treffikutsu pikaisesti, äläkä tuhoa koko hommaa kyselemällä idioottimaisuuksia vauvalla sen sijaan että menisit kiinnostavan miehen kanssa treffeille. 

Tuleeko kenellekään muulle ikinä sellainen fiilis, että ihmiset ovat nykyään ihan autisteja?

Jos naisella ja miehellä on ihan erilaiset tavat kommunikoida niin ei se parisuhde tule onnistumaan. 

Mun aviomies ei tykkää whatsapp viestittelystä, minä sen sijaan tykkään. Tästä huolimatta parisuhteemme on ihan heittämällä paras missä minä olen ikinä ollut. Yhteinen aika toistemme

Njää. Pyöriikö mielessä muu kuin sexi?

Mjöö. Teemme yhdessä ruokaa, katsomme toistemme sylissä telkkaria, käymme matkoilla, pitkillä lenkeillä ym. Teemme kaikenlaista muutakin, sen seksin lisäksi siis.

Vierailija
26/64 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän kovin kiinnostuneelta vaikuta. 

Vierailija
27/64 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset kokemukseni perusteella haluaa vain seksiä. Kyllä ne Megan Foxille keksisi sanottavaa vaikka sanakirjasta. 

Vierailija
28/64 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestittely on rasittavaa

Tämä. Niin tämä.

Vierailija
29/64 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta sanon että ei tule onnistumaan noiden miesten kanssa, jotka ei viitsi/jaksa/muista edes tapailun alkuvaiheessa viestitellä. Jos olisi tarpeeksi kiinnostunut, viestittelisi vaikka pitkin hampain. Olen myös itse joskus ollut huono viestittelijä joidenkin miesten kanssa ja se on tarkoittanut sitä että en ole ollut juurikaan kiinnostunut.

Mä saatan olla kiinnostunut miehestä, mutta en ole yhtään kiinnostunut jossain whatsappissa tai deittipalstalla venymisestä. Nää ei kyllä mulla korreloi mitenkään. Soitan vaikka mieluummin puhelun, jos on asiaa.

Vierailija
30/64 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP sinulle miehessä on kriittisen tärkeä ominaisuus se, että hän haluaa viestitellä paljon, niin eipä sun sitten kannata sinne treffeille tämän ukkelin kanssa lähteä.

Uutta matoa koukkuun vaan, toivottavasti löytyy mies joka rakastaa tekstailla :)

Vierailija
31/64 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikutat ahdistavalta ihmiseltä. Jos olisin tuo mies, juoksisin lujaa karkuun. 

Vierailija
32/64 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en taas ymmärrä pitkin hampain, velvollisuudesta viestittelyä jos ei ole mitään asiaa. En itsekään viestittele, pommittele viesteillä ystäviänikään. Minua ei itseänikään haittaa, jos päivään ei tule viestiä. Tärkeintä on yhdessäolon sujuvuus, mutkattomuus. Näin ainakin mulla. Jos mies vaikuttaa muuten hyvältä, niin ei se viestien vähäisyys muuta mun arvostusta mieheen.

Vierailija
33/64 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en välitä viestittelystä laisinkaan. Aidot suhteet luodaan livenä. Viestittely on mukavaa mielestäni nimenomaan vasta sitten, kun aito yhteys on jo luotu kasvotusten ja toisen tuntee paremmin.

Inhoan tutustua viesteillä / viestitellä puolituntemattomien kanssa. 

Ihmiset on erilaisia. Minun vähäistä viestittelyä ei ainakaan kannata ottaa merkkinä, etten ole kiinnostunut tutustumaan. Tosin kerron kyllä yleensä suoraan, että jutellaan lisää, kun nähdään, enkä välitä pitkistä viestittelyistä.

N35

Vierailija
34/64 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en oikein ymmärrä.

Mun aviomies ei tykkää whatsapp viestittelystä, minä sen sijaan tykkään. Tästä huolimatta parisuhteemme on ihan heittämällä paras miss

Tjaa. No sepä mukavaa.

Vierailija
35/64 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein että sinä ja tämä mies ette ole vielä koskaan tavanneet ns. livenä?

Vierailija
36/64 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En miehenä jaksa viestitellä itsekään. Laatuaika on aikaa kasvotusten tai vaakatasossa.

Jotenkin tää laatuaika särähtää aina korvaan..

Kaikki muu aika sun kanssa on nukkavierua, tylsää ja kurjaa. Ei panosteta kuin panemiseen.

Vierailija
37/64 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdisti vähän kaikki "pakolliset" hyvänyön toivotukset ja kuvien kommentoinnin ja tykkäilyt. Tiesin, että jos en niin tee, toinen luulee etten enää tykkää tai välitä. Minusta sellainen oli vaan turhanpäiväistä. Kirjoittelu silloin tällöin oli kivaa kun keskusteluun tuli jotain uusia juttuja ja oli kerrottavaa. Nyt kun mulla ei ole ketään, niin ei ole myöskään tuota vaivaa.

M39

Vierailija
38/64 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa viestitellä? Itse pidän suhdetta yllä soittamalla. Näin on tehty alusta asti. Mies harvoin edes viesteihini vastaa. Puheluun vastaa heti. 

Vierailija
39/64 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut soittaa mieluummin.

Vierailija
40/64 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei oo vaan niin sun perään. Viestittelyyn ei mene montakaan sekuntia elämästä, et vaan kiinnosta tarpeeksi. 

Viestejä voi lennellä jonnekin muualle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi