Mökki-ilta
Viikonloppu yksin mökillä. Pihahommaa ja vähän hikeä päälle. Vaatteet pois, saunaa lämpeämään, punkkupullo auki ja juustolajitelma pöytään. Makunautintoja klapien lisäämisen välissä ja saunan lämpeämistä odotellessa. Kohta tölkki kouraan kylmästä ja löylyihin lämmittelemään kroppaa ja mieltä.
Soitto kotiin kullalle ja pusipusit puhelimeen, mutta tänä iltana on tekopillun vuoro, joka repussa jo odottelee saunanraikasta kullia. Joskus mieskin tarvitsee hieman omaa aikaa ja omistautumista kiireettömille aistinautinnoille...
Eroottista lauantai-iltaa vain palstalle!
Kommentit (33)
Täytyy sanoa, että punkku toimii mukavasti lievänä puudutteena. Yleensä tekopillu on muulle ihan liian tiukka ja tulen turhan nopeasti, mutta nyt on juuri sellainen sopiva fiilis. Kyllä tekee hyvää.
ap
Mä kävin toissaviikonloppuna vaihtamassa vesipumpun ja muuta pikkuhommaa anopin mökillä. Sovittiin jo et olisin yön siellä. No saunassa ollessani se pyyhkäs sisään ja otti vaan heti kullista kiinni ja loppuilta vain pantiin.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että punkku toimii mukavasti lievänä puudutteena. Yleensä tekopillu on muulle ihan liian tiukka ja tulen turhan nopeasti, mutta nyt on juuri sellainen sopiva fiilis. Kyllä tekee hyvää.
ap
Ahhhh...nauti kiireettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ahhhh...nauti kiireettä.
Sitä nimenomaan. Mulle kaikessa rauhassa nautiskelu on just parasta ja nyt on täydellinen hetki ja fiilis siihen. Ai että!
Juustolajitelma kuulostaa kyllä aika homolta.
Vierailija kirjoitti:
Juustolajitelma kuulostaa kyllä aika homolta.
Jos niin olisi, niin mulla kai olisi tekopylly eikä tekopillu tässä työstettävänä? Mutta väliäkö sillä?
Hö, mä ajattelin että saisit mökillä jotain vierasta pilhapsteria!🙁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin mökillä yksin ja puutteessa. Ei oo lelun lelua mukana. Oikeaa tekis mieli. Miedon kotona mutta siitä ei iloa.
No kai sitä sormet sen verran notkeat on, että illan saa kulumaan puutteentorjunnassa, vaikkei ihan ykkösluokan sessiota olisikaan tarjolla. Joskus pitää tyytyä siihen mitä on, ja onhan se tyhjää parempaa?
Todella harvoin teen sormilla mitään. Klitoriskiihottimella harvoin mutta joskus. Vaikka aina puutteessa. Kun ei se oo yhtään sama ku seksi toisen kanssa, eikä ees aja yhtään asiaansa. Sellanen orkku pitää puutteen poissa 5min niin ei oo kovin hyödyllistä. Kiva niille kellä on enemmän apua itse aiheutetuista orkuista.
No höh. Mutta ymmärrän kyllä tilannetta sikäli, että se kotona odottava kulta on kertomansa
Aitoa vois olla tarjolla jos yksi mies pääsee tulemaan. Mutta en vielä tiedä pääseekö. Toivottavasti, ois niin ihanaa. Kotona ei odota kulta vaan kämppis..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin mökillä yksin ja puutteessa. Ei oo lelun lelua mukana. Oikeaa tekis mieli. Miedon kotona mutta siitä ei iloa.
No kai sitä sormet sen verran notkeat on, että illan saa kulumaan puutteentorjunnassa, vaikkei ihan ykkösluokan sessiota olisikaan tarjolla. Joskus pitää tyytyä siihen mitä on, ja onhan se tyhjää parempaa?
Todella harvoin teen sormilla mitään. Klitoriskiihottimella harvoin mutta joskus. Vaikka aina puutteessa. Kun ei se oo yhtään sama ku seksi toisen kanssa, eikä ees aja yhtään asiaansa. Sellanen orkku pitää puutteen poissa 5min niin ei oo kovin hyödyllistä. Kiva niille kellä on enemmän apua itse aiheutetuista orkuista.
No höh. Mutta ymmärrän kyllä tilannetta si
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella harvoin teen sormilla mitään. Klitoriskiihottimella harvoin mutta joskus. Vaikka aina puutteessa. Kun ei se oo yhtään sama ku seksi toisen kanssa, eikä ees aja yhtään asiaansa. Sellanen orkku pitää puutteen poissa 5min niin ei oo kovin hyödyllistä. Kiva niille kellä on enemmän
Hei!
Kuullostaa kuumalta Sinun tunteisiin...
Mun tekopillu on alakerran neidolla, milloin käsi, milloin suu, milloin pimppa. Riippuu hänestä. Oon hänen elävä dildo. Kertoo kun panettaa.
Ap, pääsin hyvin tunnelmaasi mukaan. Olen vastaavanlaisia mökkiviikonloppuja viettänyt monta kertaa. Talon töitä, saunomista, uintia, hyvää ruokaa ja juomaa, kiinnostava kirja lukemiseksi sekä nautinnollista masturbointia ajan kanssa kenties jollain välineellä, kuten sinäkin. Panostusta omaan hyvinvointiin.
Yksin mökillä. Tarkoitus ei kyl ollut. Kaverin piti tulla mukaan. Perui viime hetkellä perhesyistä jotka ymmärrän tietty. Silti, ikävä sitä karvajalkaa, parasta ystävääni jota rakastan. Otan viereen hänen t-paitansa jonka unohtanut tänne.
M31