Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdevuosioire; kuivuus. Kokemuksia?

Vierailija
24.08.2024 |

Miten te olette hoitaneet nimenomaan ulkosynnytinten eli vulvan limakalvojen kuivuutta..? Olen yrittänyt googlailla, mutta en löydä mitään selkeitä vastauksia.

emättimen kuivuuteen suositellaan emätinvoiteita tai -geeliä, mutta hoitaako nw myös ulkosynnytinten limakalvojen kuivuutta?

Entä miten käy suuseksin? Voiko mies antaa suuseksiä jos nainen on käyttänyt emätinvoidetta, onko niistä haittaa ja ovatko ne mauttomia? (Tähän en löydä vastausta myöskään mistään).

kiitos etukäteen :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vagisan hormonitonta. Saa myös voiteena. Sitten on membrasin voide. Tyrniöljyyn perustuva ja sitä apteekkari suositteli. Myös hormoniton. Miksi sitä pitää laittaa ennen suuseksiä? Laita jälkeen. Säännöllisesti käytettynä ei tartte joka ilta käyttää.

Kiitos! Mä en ole käyttänyt vielä mitään, enkä tiennyt ettei niitä tarvitse käyttää joka ilta. Kannatti taas avata suunsa ja kysyä 🤗

Vierailija
22/30 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kuivuus ei ole mua vaivanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae apteekista voidetta. saa myös ilman reseptiä

Vierailija
24/30 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai nyt vanhat mummot nuole pappojen siittimiä 

Vierailija
25/30 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim rfsu klick natural liukuvoiteessa lukee että voi käyttää myös suuseksin.

Liukkarit joo, mutta entäs nämä voiteet joilla hoidetaan kuivuutta pidempikestoisesti..? Niistä olisin nyt lähinnä kiinnostunut. Kukaan ei ole vielä kommentoinut muuten kuin tuotenimillä :/

Apteekissa on hyllyrivi intiimituotteita. Farmaseutti kertoo kyllä. On hormonilla ja ilman hormonia, voiteita ja öljyjä. Esim voiteen mukana olevalla ruiskulla pari kertaa viikossa, yön aikana kostuttaa myös ulkoiset osat. Tai voit vain suihkauttaa ihoöljyä virtsaputken suulle, niin ei tule virtsatulehduksia. Joiden ehkäisyyteen voi juoda hapanta vaikka puolukkamehu.

Vierailija
26/30 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tämä ikäiset nyt alvariinsa ole nuolemassa. Jos laitat yöksi voidetta, niin ei siitä ole mitään jäljellä enää siinä vaiheessa, kun seuraavana päivänä tulet töistä kotiin. 

Estrogeenivoidetta pitää olla ehdottomasti, jos meinaa tehokasta apua saada. Ulkosynnyttimiin voi laittaa myös jotain perusvoidetta kuten Aqualania. Sekin sieltä katoaa, kun käyt kerran kaksi pissalla ja pyyhit.

Sitä paitsi voihan sen pimpin pestä ennen seksiä, jos epäilyttää. Itse olen tätä suosinut joka tapauksessa. 

Vierailija
27/30 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivuuteenhan paikallishormonivalmisteet ei varsinaisesti auta, mutta vahvistavat limakalvoja, jotka vaihdevuosissa ohenevat ja haurastuvat. Kosteutukseen käy öljyt ja voiteet ym.

Vierailija
28/30 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyalofemme kosteuttaa myös, jos hormoneja ei saa olla, ei ole liukkari.

Vierailija
29/30 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivuuteenhan paikallishormonivalmisteet ei varsinaisesti auta, mutta vahvistavat limakalvoja, jotka vaihdevuosissa ohenevat ja haurastuvat. Kosteutukseen käy öljyt ja voiteet ym.

Kun limakalvot vahvistuu, ne tuottavat myös tehokkaammin kosteutta. Toki jonkinlainen liukua parantava tuote lisäksi on ok.

Vierailija
30/30 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän