Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka moni tekisi tämmöisiä työvuoroja?

Vierailija
10.09.2008 |

7.00 - 21.30? Hoitoalalla olen ja teen näitä 2-3 kertaa kolmessa viikossa. Saa enemmän vapaata ja lapsi on vähemmän hoidossa. Niitä kyl jaksaa kun asennoitunut siihen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen sen liian raskaaksi. Joillekin tuntuu sopivan. MInulle riittää kahdeksan tuntia kerrallaan.

Vierailija
2/10 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä pari pitkää vuoroo viikossa ja olla loput päivät vapaalla :)

Toki eka vapaa päivä menisi "latautumiseen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen tehnytkin...sekä 8-20, että 07-21.30 TYkkäsin, sillä sitten sai pitkiä vapaita vastapainoksi. Tietenkin työ pitää olla sitten myös hyvin järjestelty. Meillä pitkävuorolaiset saivat "helpommat" hommat, mutta päivystysluontoisessa hommassa kuitenkin saattoi tulla huonolla tuurilla tosi kiireisiäkin pitkiä vuoroja.

Yhdessä työpaikassani oli pakko tehdä 13 tuntisia vuoroja viikonloppuisin molemmat päivät peräkkäin, muuten olisi ollut kaikki viikonloput töissä, kun niin pienellä porukalla paikkaa pyöritettiin... nyt sitten sai joka toisen viikonlopun vapaaksi.

Vierailija
4/10 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akuuttiosastolla tommoset on ihan tappovuoroja, mutta leppoisilla osastoilla kuten psykiatrian puolella pitkät vuorot menettelee. Itse en halua pitkiä vuoroja edes vapaiden takia, yksi pitkä vuoro 3vkon listaa kohden on maksimi.

Vierailija
5/10 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 6.45-22.45

Seitsemän vuotta jaksoin ja sitten riitti. Enää en lähde moiseen hullutukseen vaikka vapaita olikin paljon, 1 töitä 2 vapaata. Nuorena sitä jaksoi. nyt kun joskus teen 12h vuoron satunnaisesti, niin menee kaksi päivää toipumiseen.

Vierailija
6/10 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen yhden pitkän vuoron viikossa, eli 7-21.30. Kyllä mä mieluummin otan sen ylimääräisen vapaapäivän on kuitenkin vain kuusi tuntia lisää työaikaa eli iltavuoro menee siinä samalla.

eli kolmen viikon listalla on sitten 9vapaa päivää. Näin myös poika voi olla enemmän kotona, eikä tarvitse joka päivä olla hoidossa.

Joskus on tullut tehtyä 15-0715 vuoroja eli ilta ja yö putkeen, ne ehkä vähän turhan rankkoja jo. Ja siis vanhainkodilla olen töissä.

Vierailija
7/10 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt paria duunia yhtäaikaa (vakiduunia ja free-duunia silloin tällöin) ja kyllä ne päivät on pitkiksi välillä venyneet.

Vierailija
8/10 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on tehnyt pari vuoroa putkeen. Minä siinä sitten leikkausaamuna mietin, että oikeastaan toivon, että olis joku muu leikkamassa keskoskaksosiani kohdustani. Oli kuitenkin oma lääkärini leikkaamassa ja ihan hyvin meni. Ehkä tuollaisia ei lääkärin kannattaisi kertoa potilaalleen, jolla on muutenkin stressaava tilanne.

Vierailija
9/10 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi pitkät vuorot on tosi kivoja. Parhaimmillaan voi tehdä töitä esim. maanantaina, tiistaina ja lyhyen vuoron keskiviikkona. Sitten neljän päivän viikonloppu. Pitkät vapaat on niin hieno asia, että mielellään sitä vähän kärsiikin niiden eteen...

Vierailija
10/10 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä äkkiseltään lupautuisi, paitsi jos olisi jotenkin helppo paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan