Mieystavani jatti minut joulun alla kylmasti sahkopostiviestilla. Valit olivat viilentyneet jo aikaisemmin, mutta itse halusin jatkaa, toivoin suhteelta enemmankin kuin vain
seurustelua. Haaveilin naimisiinmenosta, ehkä lapsistakin. Tunnen itseni hyväksikäytetyksi, halvaksi naiseksi. Minusta hänellä ei ollut oikeutta yksipuolisesti lopettaa suhdetta käytettyään minua ensin seksiin ja vapaa-aikansa viihdyttämiseen. Ystäväni tukevat minua pettymyksessäni, mutta se ei riitä. Ensi viikon paikallislehdessä julkaistaan avoin kirjeeni tuolle jättäjäsaastalle. Haluan, että kaikki saavat tietää, miten kylmä ja tunteeton ihminen hän on. Älkää naiset koskaan suostuko jätetyiksi, älkää alistuko miehen tahdon alle!
Kommentit (7)
ei kauhean omaperäinen provo, hyvä yritys kuitenkin =)
On lapsettomia, petettyjä, jätettyjä... Useimmat meistä kuitenkin kasvaa aikuisiksi jossain vaiheessa ja tajuaa, että näin se elämä menee - aina ei saa mitä haluaa.
Mitä Susan edellä, muut perässä!
Julkaise vielä tapahtunesta kirja, nettisivutkaan ei olisi huono idea!
Puolen vuoden kuluttua, suurimman kohun laannuttua, voit palata julkisuuteen ja kertoa kuinka tämä kaikki (ero, julkisuus ym.) ajoi sinut vakavaan masennukseen, mutta toivuit kaikesta vahvana aikuisena naisena, mutta miehiin et uskalla vielä luottaa. Ja muutama kuukausi tästä nouset taas lehtien lööppeihin ja kerrot miten olet löytänyt elämäsi rakkauden ja häät ovat ensi kesänä!
Silmä silmästä, hammas hampaasta! :)
Minäkin voisin tulla julkisuuteen omien sydänsurujeni kera ;)
Tehdäänpäs naiset tästä kunnon naistenliike!
Ei ihme että sut jätettiin, kuulostat ihan pahkihullulta.