Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieystavani jatti minut joulun alla kylmasti sahkopostiviestilla. Valit olivat viilentyneet jo aikaisemmin, mutta itse halusin jatkaa, toivoin suhteelta enemmankin kuin vain

Vierailija
08.02.2007 |

seurustelua. Haaveilin naimisiinmenosta, ehkä lapsistakin. Tunnen itseni hyväksikäytetyksi, halvaksi naiseksi. Minusta hänellä ei ollut oikeutta yksipuolisesti lopettaa suhdetta käytettyään minua ensin seksiin ja vapaa-aikansa viihdyttämiseen. Ystäväni tukevat minua pettymyksessäni, mutta se ei riitä. Ensi viikon paikallislehdessä julkaistaan avoin kirjeeni tuolle jättäjäsaastalle. Haluan, että kaikki saavat tietää, miten kylmä ja tunteeton ihminen hän on. Älkää naiset koskaan suostuko jätetyiksi, älkää alistuko miehen tahdon alle!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että sut jätettiin, kuulostat ihan pahkihullulta.

Vierailija
2/7 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kauhean omaperäinen provo, hyvä yritys kuitenkin =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/7 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

GO GO GO!!

Ole NAINEN

Vierailija
5/7 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsettomia, petettyjä, jätettyjä... Useimmat meistä kuitenkin kasvaa aikuisiksi jossain vaiheessa ja tajuaa, että näin se elämä menee - aina ei saa mitä haluaa.

Vierailija
6/7 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Susan edellä, muut perässä!

Julkaise vielä tapahtunesta kirja, nettisivutkaan ei olisi huono idea!

Puolen vuoden kuluttua, suurimman kohun laannuttua, voit palata julkisuuteen ja kertoa kuinka tämä kaikki (ero, julkisuus ym.) ajoi sinut vakavaan masennukseen, mutta toivuit kaikesta vahvana aikuisena naisena, mutta miehiin et uskalla vielä luottaa. Ja muutama kuukausi tästä nouset taas lehtien lööppeihin ja kerrot miten olet löytänyt elämäsi rakkauden ja häät ovat ensi kesänä!

Silmä silmästä, hammas hampaasta! :)

Vierailija
7/7 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin tulla julkisuuteen omien sydänsurujeni kera ;)

Tehdäänpäs naiset tästä kunnon naistenliike!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän