IS: Suomalainen Katariina rakastui afrikkalaiseen heimopäällikköä, alkuhuuman jälkeen ihanasta miehestä paljastui toinen puoli
Kovalla vimmalla iltapäivälehdet nyt rummuttaa näitä suhteita afrikkalaisiin miehiin. Yhteen vaiheeseen lähes kaikki lifestyle jutut oli muutosta johonkin pakuun, minikotiin tai muuhun kompaktiin ratkaisuun. Sitten hehkutettiin seksityön ja Only fansin tekemistä ja kaiken maailman seksimökkejä ja dildometsiä.
Nyt on vuorossa afrikkalaiset miehet. Siis tämä on varmaan jo ainakin kolmas juttu tänä kesänä. Maksumuurin taakse vieläpä laittoivat, joten ei auta muu kuin arvuutella, miksi onni alkoi kupruilla. Veikkaan, että miehellä oli toisia naisia, toisia vaimoja, tai sitten halusi niitä hankkia?
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkessä elämisen jälkeen
Kun Katariina Laurila, 54, rakastui järjettömästi afrikkalaiseen heimopäällikköön, hänellä ei ollut aavistustakaan, mihin se vielä johtaisi. Onni alkoi rakoilla jo varhain, mutta lopulta kaikki päättyi odottamattomaan shokkiuutiseen. Vasta vuosien mittaan Katariina on alkanut ymmärtää, mitä oikein tapahtui.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000010626963.html
Järjetön rakastuu järjettömästi. Näki muka sieluun ja vielä syvemmälle😂 Ei kuitenkaan passannut elää väkivallan ja muiden eukkojen kanssa.
Tämähän on valaisevaa tietoa. Viidakkokuume siis paranee nyrkillä ja kotitöillä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä mustassa viehättää, onko mustalla valkoista pidempää?
Etkö vieläkään ole oppinut rakastelemaan naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koko heimo tuodaan Suomeen verovaroilla.
Eiköhän tuolla heimopäälliköllä pelaa palvelu sen verran hyvin, että jää mielellään vaimojensa passattavaksi.
En tiedä mistä heimosta on kyse, mutta yleensähän muutama ukko käy metsällä ja lopun aikaa miehet maalaa naamojaan, polttelee ja tanssii, kun naiset hoitaa kaiken.
Olis muuten ihan hirveää olla introvertti tuollaisissa heimoissa.
Ei voi kuin ihmetellä miten suomalainen aikuinen nainen ylipäätään haksahtaa tommoseen.
Vierailija kirjoitti:
Aina löytyy näitä yksinkertaisia akkoja jotka eivät osaa ottaa selvää asioista.
Aina? Laita linkkiä niihin muihin.
Vierailija kirjoitti:
Siis tästähän on kirjakin tehty.
Se nainen oli Sveitsistä, muistaakseni.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä kun olen luullut olevani impulsiivinen ja harkintakyvytön päätöksissäni.
Niinpä. Nyt tuntuu paremmalta. :D
Savoon en nyt edes uskalla mennä kun kaikki paikat on täynnä pialiköitä, tirsk...
Vierailija kirjoitti:
Kivikaudelta kotoisin oleva luku/kirjoitustaidoton mies naisille herkku? Avatkaa tätä logiikkaa?
Avaa omasi, tietosi ovat vielä vanhemmalta ajalta.
Vierailija kirjoitti:
ulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Voi ei. Olisin ollut sulaa vahaa, mutta kun olen siro ja kaunis blondi, niin en voi sietää ulleita rintalihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä mustassa viehättää, onko mustalla valkoista pidempää?
Ei varmaan lyönyt lerssiään tiskiin. Oli tavattaessa housut jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Näissä erimaalaisissa jännämiehissä tuppaa olla sellainen piirre, että meno voi yltyä liiankin jännäksi suomalaiseen makuun.
Mulle kävi näin ihan suomalaisten kanssa nuorempana. Oli liian jännää.
Vierailija kirjoitti:
Onni alkoi kupruilla kun nainen havahtui istuvansa isossa rautapadassa ja tuli oli padan alla. Poppaukko pilkkoi vihanneksia pataan.
Huih. Ei ole kauaa aikaa kun oli artikkelit näistä heimoista jossain päin maailmaa. Ei tietoa mitä nyt kuuluu. Mitä alkoholi tai joku muu tekee siihen päälle sitten.
Rakastuminen afrikkalaiseen heimopäällikköön saattaa tuoda mukanaan erinäisiä riskitekijöitä. Näin pohjoismaisen demokratiassa elävän naisen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Heimopäällikköön
😬Mikä voisikaan mennä pieleen?😬
Ai että. Tulee ihana Gambianmatka mieleen. 🧔🏿😍
Anna52, sosiaalitoimi Hki
kauanko olivat yhdessä ja tuliko lasta?
Vierailija kirjoitti:
Onni alkoi kupruilla kun nainen havahtui istuvansa isossa rautapadassa ja tuli oli padan alla. Poppaukko pilkkoi vihanneksia pataan.
Jos tähän liittyisi vielä villi pakomatka viidakon halki, niin siinä olisikin jotain kerrottavaa.
Nämä tarinat kuinka mamman hapansilakka koki vielä viimeisimpiä värähdyksiään, kun joku nuorempi eksoottinen kaveri hieman hymyili ja pakkohan se oli sitten jalkavaimoksi ryhtyä, alkaa olemaan vähän kuultuja jo.
Vierailija kirjoitti:
Gambialainen 29 vuotias poikaystäväni saapuu Suomeen piakkoin. Ammatiltaan lentokapteeni, mutta ei nyt voi tehdä työtään äkillisesti puhjenneen korkean paikan kammon vuoksi. Olen jo lähettänyt matkarahat sekä viisi tuhatta euroa lääkkeitä varten. Hänen pitää hankkia poppamiehelta taikajuomaa hiv-tartuntaan. Kuulemma paranee juomalla täysin. terveisin Homo
ps, sillä on iso
Isomunaisesta kannattaakin maksaa. Pistä muutama tonni vielä lisää niin ylkämies saa hoidettua myös ebolan ja apinarokon.
Mene ja tiedä. Minua pahoinpiteli hyvän perheen urheilija poika, joka eteni vauhdikkaasti urallaan puolustusvoimissa.
Hakataanko noissa heimoissa naisia?