Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen: ex polttaa mieltä...

Vierailija
10.09.2008 |

Yhtäkkiä olen netin kautta päässyt yhteyteen ex:n kanssa.. yli 10 vuoden takaa, Molemmilla on perhe, mutta kaipuu toisiimme tuntuu ainakin näin netissä tosi kovana. Mitä tehdään? Ei olla vielä tavattu, sitä harkitaan. Pelkään, että päädymme sänkyyn. Tai haluan että päädymme.. Molemmat tunnumme onnettomilta nykyisissä suhteissa-. Mitähän tässä voi tapahtua? Nettiyhteys jo tihkuu erotiikkaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielessään, että minkäikäinen rouva- ja äiti-ihminen hän tosielämässä nyt onkaan ja että ihan aikuinen ihminen pitäisi sieltä peilistä vastaan katsoa. Ja jättää nää "jänskät leikit" väliin kokonaan.

Eiks sua yhtään hävetä?

Vierailija
2/8 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö mun hautautua perhe-elämään jossa mua ei huomioi koskaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä haikaile menneitä, katse kohti tulevaa.

Vierailija
4/8 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on kaikkein säälittävintä mitä kaksi aikuista ihmistä voi tehdä

Vierailija
5/8 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö mun hautautua perhe-elämään jossa mua ei huomioi koskaan?

Sama paska se ex on, kuin ennennkin. Haaveile nykyisestä ja viestittele hänen kanssaan. Ei hänkään varmasti tunne saavansa sinulta huomiota. Kuumin polte hyytyy parissa vuodessa otit kenet vaan ja vaikket otakkaan niin silloinkin aika tekee tehtävänsä, kun huomaa, että mitä on todellisuus.

Vierailija
6/8 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuine ttä pilaatte kaikie elämän

Vierailija
7/8 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi itsekästä..

Vai voitko sanoa että SINÄ huomioisit miestäsi?

Asiat tarttee JUTELLA että saa mitä haluaa..

Jos on noin epäkypsä, niin kannattaa heittää toimiva, tylsä suhde roskiin niin sen miehen saa joku joka osaa arvostaa sitä.

Ei millään hyvällä!

Kannattaa pariin kertaa miettiä miksi se entinen tuntuu kiinnostavalta, miksi ei sano miehelleen mitä haluaa. Ja mitä luulet: onnistuisiko suhde entisen kanssa NYT paremmin? Luultavasti te KUMPIKIN itsekkäästi haette mielihyvää. Se loppuu parissa vuodessa, sitten ei toinen enää vaaleanpunasten lasien läpi osaa lukea halujasi -ja haluaa itse jotain. Jota toinen ei osaa lukea ajatuksistasi. Ja TAAS riedutte paskassa tilanteessa.

Parisuhdetta tarttee hoitaa, pitää sanoa että pane mua niin ja sieltä -eikun tosta- tai tilanne on toi mikä on. Säälittävää jos ootte aikuisia! Ette tajua mitään nautinnosta.. :D

Vierailija
8/8 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tässä on yritetty huomioida. Onkohan vain niin, että jossain vaiheessa sitä hautautuu kukin omiin koloihinsa, päivät ja illat menee työasioissa ja loppu aika kuskataan lapsia harrastuksiin.. Mitä sitten pitää tehdä, että saisi vastakaikua omalta mieheltä? Yritetty kyllä on.