Mitä mieltä mekosta?
https://www.prisma.fi/tuotteet/110869242/london-fog-naisten-mekko-218l3…
Suurenna kuvaa niin saat paremmin selkoa kuosista ym.
Itse tykkään ja näkisin tuon esim.mustien nahkamaihareiden, ylipäätään rouheapohjaisten, kanssa nyt syksyllä.
Kommentit (39)
Tuo on just sellainen että ihmisestä riippuen näyttää joko todella hyvältä tai sitten todella hirveältä :D
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista, itse tosiaan tykästyin, oli päällä tosi kivan näköinen eikä todellakaan mitenkään kaapumainen tms, laskeutui nätisti ja kapean mallisesti eli tosi maltillinen ns A-linjainen alaosastaan. Ja yläkerran nappeja jätin 2 ylintä auki, kun kokeilin. Värimaailma vetosi myös, musta on aina hyvä ja tuo vihreä lempivärejäni.
Ap
Joo eihän tuota mikään pakko ole napittaa ylös asti. Syksyllä ja talvella hihat on vaan järkevää eikä mitään amish-tyyliä mitä jotkut moitti. Kuosi ei ole omaan makuun mutta asustamalla tuosta saa ihan kivan.
Olisi kyllä kiva yllätys, kun joskus joku näyttäisi kuvan jostain kauniista mekosta, ja kysyisi mielipidettä siitä. Miksi nää on aina niin hiton rumia, onko nää provoja?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista, itse tosiaan tykästyin, oli päällä tosi kivan näköinen eikä todellakaan mitenkään kaapumainen tms, laskeutui nätisti ja kapean mallisesti eli tosi maltillinen ns A-linjainen alaosastaan. Ja yläkerran nappeja jätin 2 ylintä auki, kun kokeilin. Värimaailma vetosi myös, musta on aina hyvä ja tuo vihreä lempivärejäni.
Ap
No miksi sitten edes kyselet täällä?
Ymmärrän mitä ajat takaa, tuollaisia asujahan on muotijutuissa nähnyt. Mulle tuo värimaailma olisi todella synkkä ja olen yli-ikäinen arvioimaan. Makuasioita nämä, mutta se kirjoittaja oli ehkä oikeassa, joka mainitsi ettei kovin muodokkaalla näyttäisi hyvältä, ei ainakaan itseni mallisella lyhyellä ja pyöreällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No miksi sitten edes kyselet täällä?
Onko siinä nyt jotain pahaa tai väärää sitten että kysyy? Ja miksei ap saisi kertoa omaakin näkemystä?
Haastava mekko, vaatii kantajalta ryhtiä.
Vierailija kirjoitti:
Mummomekko.
No kaikki riippuu kokonaisuudesta, myös siis kantajasta.
Voisin hyvin pitää tuontyylistä mekkoa. Taitaa kaapissa tuollainen ollakin. Olen pitkä ja hoikka. Ei näytä miltään kaavulta, vaan laskeutuu kauniisti.
Erityyppisellä, esimerkiksi syvällä V-kauluksella tuo saattaisi olla ihan ok-löytö. Nyt mekko näyttää niin ahdistavalta, että voisit piilotella sun helman alla vaikkapa kirvestä:D
En maksaisi noin paljoa. Kirpputorilta saa muutamalla eurolla. Kallein sieltä ostamani mekko on maksanut 10 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Päätin nyt kuitenkin palauttaa mekon. Jäin miettimään vielä, ja tajusin, että löydän varmasti vielä hienomman. Kiitos kaikille!
Ap
Mitä saat irti toisena esiintymisestä? Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Ap
Ei mitenkään erityisen seksikäs. Ei jatkoon.
Tosta tulee Pieni talo preerialla-vibat. Mistäköhän löytäisi sulle vielä sellaisen tyyliin sopivan hatun? Osaatko itse ommella 🤔