Rita Niemi-Manninen avautuu suhdekriisistä Akin kanssa: Tässä on ollut kovat viikot
Kommentit (262)
Rita on kaunis nainen josta moni palstan mammakin voisi ottaa mallia.
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö miehistä on erimieltä
Vierailija kirjoitti:
Näille ei nyt oikeastaan muuten ole minun puolesta sanottavaa, mutta tuon koiran nimi: Putin!?? Mitä helv..
Ei ole ihan hirveästi taidettu maailmanmenoa tai edes viime vuosien uutisia seurata. Sorry to say, mutta todella junteilta vaikuttaa.
Koira oli nimetty jo kauan aikaa sitten, vanha koira oli. Eli ei silloin ollut tätä tämänkaltaista Putinia. Siihen aikaan erilainen Putin kuin mitä hän nykyisin on.
Kaikki on taas hyvin!
t. kalju käppänä
Vierailija kirjoitti:
Rita ehtii vielä hankkia elättäjän ennenkuin rupsahtaa
Eikös hän voi itse fysioterapeuttina elättää itseään? Minusta symppis pari. Aki on jotenkin niin miehekäs ja kivan näköinenkin.Upeita moottoripyöriä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Lykkisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lykkisin
Minä en
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän voi itse fysioterapeuttina elättää itseään? Minusta symppis pari. Aki on jotenkin niin miehekäs ja kivan näköinenkin.Upeita moottoripyöriä tekee.
Ikuinen mopopoika ja bensalenkkari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fyssarin palkalla menee elintaso alaspäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fyssarin palkalla menee elintaso alaspäin
Joutuuko Rita rukka oikeisiin töihin?
Rita on käyttäytynyt ohjelmissakin missä ollut niin tosi fiksusti ja Aki ei missään..tuntuu, että miehen ainut elämän tehtävä on tehdä kaikkensa ettei heidän bisnes missään nimessä olisi kannattavaa. Nostan hattua Ritan kärsivällisyydelle..
Vierailija kirjoitti:
Rita on käyttäytynyt ohjelmissakin missä ollut niin tosi fiksusti ja Aki ei missään..tuntuu, että miehen ainut elämän tehtävä on tehdä kaikkensa ettei heidän bisnes missään nimessä olisi kannattavaa. Nostan hattua Ritan kärsivällisyydelle..
Eikä vika ole kokonaan "sanoo ennenkuin miettii" puolessa, vaan ajattelu- ja lähestymistavassa yleensä.
Kovin on kapea katsantokanta naisia kohtaan.
Kova on työ Ritalla pitää kulissit yllä ja pitää mielikuvansa heidän unelmaliitostaan totena. Niin moni nainen kestää ja korjaa suhdettaan liian kauan. Rita ansaitsisi enemmän.
Rita ei uskalla lähteä, Aki viettäisi kaiken vapaa-ajan kuppilassa
Aineita käyttävä pikku-Aki on kertonut:
- Vahingossa tilasin stereoideja(😂), mutta myy hyvinvointia/treenejä tms.
- Lempäälän Luxuskämpän myynnillä ei ole kiire, kun kaikki on ihanasti (😂)
Vierailija kirjoitti:
Onko heillä jo uusi koira?
Oletko elsua rustaamassa?
Vierailija kirjoitti:
Rita ei uskalla lähteä, Aki viettäisi kaiken vapaa-ajan kuppilassa
No ei. Aki alkaisi taas tekemään hienoja moottoripyöriä, joilla menestyisi kansainvälisestikin.
Onhan Aki myös taitava kädentöissä, remppaa jne.
Kaikki onnistuu
Vierailija kirjoitti:
Onhan Aki myös taitava kädentöissä, remppaa jne.
Kaikki onnistuu
Aki laittaa remppafirman pystyyn ja kapteenoi sitten remppalaivaa, huhuuh...
Moukkahullu jankkaa taas