Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö joku mies muka PYJAMAA tai jotain muuta yöasua?

Vierailija
24.08.2024 |

Mitä hittoa mä just sain tietää 😂 että muka jotkut aikuiset miehet käyttävät yöllä jotain fakin pyjamaa niinkuin pikkulapset 😂 ei ole todellista

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rospuuttokelin aikaan nukun kumisaappaat jalassa, kuivemmilla keleillä ilman. 

Vierailija
22/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kesällä koko ajan alasti, myös julkisilla paikoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukun aina ilman vaatteita. Ne olisivat vain tiellä.

M29

Minkä tiellä?

Vierailija
24/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M29

Niin minäkin nukuin ennen lapsia. Mutta kun pieni lapsi pompahtaa milloin vain sun viereesi nukkumaan, itsellä on mukavampi kun on joku vaate päällä.

Vierailija
25/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt niitä vain vanhoissa Suomifilmeissä. N74

Vierailija
26/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai käytän! Eikö ap:lla ole tarpeeksi sivistystä tajuta, että eri tilanteisiin on eri asut? Sylettää tollanen suomummo.

Nuori jätkänretale se on!

Vierailija
27/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on aivan ihania ilta-/yöasuja niin naisille kuin miehillekin. Tottakai ostamme niitä ja myöskin käytämme.

Vierailija
28/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin saa tietysti nukkua minkälaisissa vaatteissa haluaa, mutta henkilökohtaisesti tuntuu oudolta ajatus, että pukisin vasta varten, monesti lisää vaatetta päälleni, kun olen menossa nukkumaan. 

Vierailija
29/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä puhe vain miehistä? Onko sosiaalisesti hyväksyttävää naisella käyttää pyjamaa mutta ei miehellä? Kaksinaismoraalia?

Vierailija
30/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun alasti, jarrutusjäljistä tietää milloin on syytä vaihtaa lakanat.

Vierailija
31/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turtles-pyjama jo vuodesta 1983

Vierailija
32/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä on "muka pyjama". 

Toisaalta en ole koskaan tullut edes pohtineeksi miten tai missä asusteessa kukakin nukkuu. Enkä varsinkaan tuntemattomien ihmisten yö asuista murehdi. On oikeasti vain yksi asia mitä joskus olen ihmetellyt, eli se, miksi naiset nukkuvat rintaliivit päällä? En tiedä,mutta luulisi tuntuvan epämukavilta?

En tunne ketään, joka nukkuu rintsikoissa. Aivan hirveä ajatuksenakin.

Vierailija
33/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä on "muka pyjama". 

Toisaalta en ole koskaan tullut edes pohtineeksi miten tai missä asusteessa kukakin nukkuu. Enkä varsinkaan tuntemattomien ihmisten yö asuista murehdi. On oikeasti vain yksi asia mitä joskus olen ihmetellyt, eli se, miksi naiset nukkuvat rintaliivit päällä? En tiedä,mutta luulisi tuntuvan epämukavilta?

Mulla on mukavat ja pehmeät liivit. Ei niitä huomaa edes nukkuessa. Ilman liivejä oleminen taasen ole miellyttävää päivällä eikä yöllä.

Vierailija
34/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein ilman rihman kiertämää nukkuvat vaihtavat petivaatteita? Yöasu suojaa myös näitä, muuten siellä jotkut pyörii 2 viikkoa tai pidempääkin samoissa jäljissä, viikonkin vaihtoväli olisi liian harvoin..yäk.

Petivaatteet vaihdetaan aina kerran viikossa, nukkui sitten vaikka pipo päässä. Normaalit ihmiset käyvät myös joka ilta iltapesulla eivätkä likaisina/ hikisinä nukkumaan edes mene.

Käyn iltapesulla, mutta en pese mm jalkojani ja sänkyyn mennessäni riisun sukat. Ihmisestä irtoaa muutenkin aina tavaraa vaikka olisi juuri käynyt suihkussa.

Vierailija
35/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän jos on tarpeeksi viileää. En kesällä.

Vierailija
36/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä hikoilee yöllä nukkuessaan yllättävän paljon, eli jos on pyjama tai yöpaita tms, suojaa kyllä petivaatteitaan samalla. Myös tyynyä ja sijauspatjaa, lakanoita tietty eniten. Se, että käy suihkussa illalla on hyvä juttu, mutta kyllä se hiki nukkuessa tulee silti. 

Vierailija
37/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Niin minäkin nukuin ennen lapsia. Mutta kun pieni lapsi pompahtaa milloin vain sun viereesi nukkumaan, itsellä on mukavampi kun on joku vaate päällä.

Lasten takia tulee käytettyä yöpukua aina. Ihan varmana sinä yönä nähdään painajaisia, jos yöpuku jää laittamatta. 

Vierailija
38/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei käytä pyjamaa kukaan. Vauvana oli lapsilla pyjamat. Minulla alkkarit ja t-paita. Tytöllä alkkarit ja toppi. Miehellä ja pojalla Boxerit.

Vierailija
39/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu villapaidassa.

Vierailija
40/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul pelkät pikkuhousut yöllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan