Käyttääkö joku mies muka PYJAMAA tai jotain muuta yöasua?
Mitä hittoa mä just sain tietää 😂 että muka jotkut aikuiset miehet käyttävät yöllä jotain fakin pyjamaa niinkuin pikkulapset 😂 ei ole todellista
Kommentit (70)
Minä olen kesällä koko ajan alasti, myös julkisilla paikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Nukun aina ilman vaatteita. Ne olisivat vain tiellä.
M29
Minkä tiellä?
Vierailija kirjoitti:
M29
Niin minäkin nukuin ennen lapsia. Mutta kun pieni lapsi pompahtaa milloin vain sun viereesi nukkumaan, itsellä on mukavampi kun on joku vaate päällä.
Olen nähnyt niitä vain vanhoissa Suomifilmeissä. N74
Vierailija kirjoitti:
Totta kai käytän! Eikö ap:lla ole tarpeeksi sivistystä tajuta, että eri tilanteisiin on eri asut? Sylettää tollanen suomummo.
Nuori jätkänretale se on!
Nykyään on aivan ihania ilta-/yöasuja niin naisille kuin miehillekin. Tottakai ostamme niitä ja myöskin käytämme.
Kukin saa tietysti nukkua minkälaisissa vaatteissa haluaa, mutta henkilökohtaisesti tuntuu oudolta ajatus, että pukisin vasta varten, monesti lisää vaatetta päälleni, kun olen menossa nukkumaan.
Miksi tässä puhe vain miehistä? Onko sosiaalisesti hyväksyttävää naisella käyttää pyjamaa mutta ei miehellä? Kaksinaismoraalia?
Nukun alasti, jarrutusjäljistä tietää milloin on syytä vaihtaa lakanat.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä on "muka pyjama".
Toisaalta en ole koskaan tullut edes pohtineeksi miten tai missä asusteessa kukakin nukkuu. Enkä varsinkaan tuntemattomien ihmisten yö asuista murehdi. On oikeasti vain yksi asia mitä joskus olen ihmetellyt, eli se, miksi naiset nukkuvat rintaliivit päällä? En tiedä,mutta luulisi tuntuvan epämukavilta?
En tunne ketään, joka nukkuu rintsikoissa. Aivan hirveä ajatuksenakin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä on "muka pyjama".
Toisaalta en ole koskaan tullut edes pohtineeksi miten tai missä asusteessa kukakin nukkuu. Enkä varsinkaan tuntemattomien ihmisten yö asuista murehdi. On oikeasti vain yksi asia mitä joskus olen ihmetellyt, eli se, miksi naiset nukkuvat rintaliivit päällä? En tiedä,mutta luulisi tuntuvan epämukavilta?
Mulla on mukavat ja pehmeät liivit. Ei niitä huomaa edes nukkuessa. Ilman liivejä oleminen taasen ole miellyttävää päivällä eikä yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein ilman rihman kiertämää nukkuvat vaihtavat petivaatteita? Yöasu suojaa myös näitä, muuten siellä jotkut pyörii 2 viikkoa tai pidempääkin samoissa jäljissä, viikonkin vaihtoväli olisi liian harvoin..yäk.
Petivaatteet vaihdetaan aina kerran viikossa, nukkui sitten vaikka pipo päässä. Normaalit ihmiset käyvät myös joka ilta iltapesulla eivätkä likaisina/ hikisinä nukkumaan edes mene.
Käyn iltapesulla, mutta en pese mm jalkojani ja sänkyyn mennessäni riisun sukat. Ihmisestä irtoaa muutenkin aina tavaraa vaikka olisi juuri käynyt suihkussa.
Käytän jos on tarpeeksi viileää. En kesällä.
Jokainen meistä hikoilee yöllä nukkuessaan yllättävän paljon, eli jos on pyjama tai yöpaita tms, suojaa kyllä petivaatteitaan samalla. Myös tyynyä ja sijauspatjaa, lakanoita tietty eniten. Se, että käy suihkussa illalla on hyvä juttu, mutta kyllä se hiki nukkuessa tulee silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Niin minäkin nukuin ennen lapsia. Mutta kun pieni lapsi pompahtaa milloin vain sun viereesi nukkumaan, itsellä on mukavampi kun on joku vaate päällä.
Lasten takia tulee käytettyä yöpukua aina. Ihan varmana sinä yönä nähdään painajaisia, jos yöpuku jää laittamatta.
Meillä ei käytä pyjamaa kukaan. Vauvana oli lapsilla pyjamat. Minulla alkkarit ja t-paita. Tytöllä alkkarit ja toppi. Miehellä ja pojalla Boxerit.
Rospuuttokelin aikaan nukun kumisaappaat jalassa, kuivemmilla keleillä ilman.