Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähintaisia timberlandin kevättakit?

08.02.2007 |

Kevätvaate pohdinta senkun jatkuu.. ;)

Muistaakos kukaan missä hinnoissa noi timberlandin kevät ulkoilutakit on olleet? Siis nuo perus " tuulitakkimaiset" jotka hylkii vettä... onkohan vielä tiedossa mitä värejä tulee kevääksi..jos pojalle löytäis jonkun kivan pirteän takin :)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaista takkia juuri pojalleni ajattelin, kun sopii meidän pikku-miehelle niin hyvin :) ja tuo n.50e kuulostaa jopa hyvältä summalta, kiitos infosta! Tulisivat nyt pian kauppoihin, haluaisi kevätvarustuksen jo kuntoon ;)

Vierailija
22/37 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosiaan jo kevätvarustelu kovaa vauhtia käynnissä:/ mutta pääsen hakemaan takin vasta huomenna.Olin nimittäin katsellut ko. takkia jo viime viikolla ja ajattelin että odottelen vielä mutta sitten aloinkin pohtia että oli kyllä kiva takki ja pakko saada se heti.Hullua kun pakkasta yli 20 astetta...

Varasin ko. takin punaisena nuoremmalle pojalle.Takki on hieman erilainen kuin viime vuonna ja ainakin minusta näytti tosi kivalta.Sisällä edelleen ohut verkkovuori ja takana teksti.Ei ehkä ollut ihan niin " tuulipukukangasta" kuin ennen mutta yhtä kevyttä kuitenkin.Helsingissä oli ainakin jo Pikkuväkeen tullut ko. takkeja mutta itse en nähnyt pienille kuin punaisia.Hinta oli reilut 50 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs on hinnat tuleeet alas, sillä mä olen ostanut moisen takin tässä pari vuotta sitten Stockalta ja maksoin 79.90! Tuossa meidän takissa ei kyllä ole mitään verkkovuoria, joten olisko sitten jotenkin " parempaa mallia" .

Jos jotain kiinnostaa, niin tuon meidän " kutosen" voisin kyllä myydä, sillä ei varmaan enää mahdu pojalle. On kyllä nykymuodin mukaan tylsän värinen eli sellainen harmahtava keskisininen.

Vierailija
25/37 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tuo Merkkitavaratalon on mielestäni nätimpi. Ehkä se palkki siinä edessä hiukan häiritsee.

Vierailija
27/37 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pehmeää ja suht ohutta, jossa puuvillavuori sisällä. Haen samantyylistä täksi kevääksi mutta suurempaa.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=47125773

Vierailija
28/37 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

kävin enttententtenissä tänään ja siellä oli tuota timberlandin punaista takkia myynnissä. Kokoja oli vain pienille eli suurin taisi olla 3 vuotiaan kokoa.

Vierailija
29/37 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa ensi viikolla helsingin keskustaan ostoksille vauvan kanssa ja ihan joka paikkaa en varmaankaan ehdi koluta. Olisi hienoa tietää etukäteen mistä näitä Timberlandeja voisi löytyä, Stokka ja Pompii jo tuossa mainittiinkin. Onko muita paikkoja mistä kannaatta etsiä?

Vierailija
30/37 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magian linkittämä on ihan eri takki, paksumpi etc.

-L-

Vierailija
31/37 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo ajattelin et voiko hinnat täällä olla noin paljon korkeampia kun yleensä se on päinvastoin. Timberlandin vaatteet kyllä kestää hyvin käytössä eikä mene miksikään. Ihan ykkös suosikkimerkki pojalle. Takki ei kyllä ole mikään kamalan paksu, käytettiin kesällä. Kangas on pehmeää.

Vierailija
32/37 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko mikä hinta takilla oli enttententtenissä? oliko se tuon 50e:n luokaa? Kiitos paljon :)

Vierailija
33/37 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole ihan varma paljonko maksoi, kun en katsonut tarkemmin. Harmitti, kun olisin halunnut samaa isomman koon kanssa. Myyjä selitti, että eivät olleet ottaneet niitä isompia kokoja, koska niillä hinta olisi noussut huomattavasti korkeammaksi. Mutta on varmasti tuota kevyempää mallia ja maksanee sen 50 euroa tai alle. Oon huomannu, että ettententtenissä merkkivaatehinnat saattavat olla aavistuksen halvemmat kuin vastaavat esim. helsingissä. Jos olisin varma, että löytäisin saman takin isompana hesasta esikoiselle, niin ostaisin keskimmäiselle tuolta sen pienemmän...

Vierailija
34/37 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitkohan laittaa tuosta Timberin takistasi mahdollisesti kuvaa ja hintapyyntöä sähköpostiini jos olet siitä valmis luopumaan?

Onko noiden takkien koot miten reiluja? Paidoista tiedän koot suunnilleen, mutta mietin että onko kuutoskoko miten valtava viitosvuotiaalleni...osaako kukaan sanoa: )?

pikku3@elisanet.fi

Vierailija
35/37 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan sähköpostia ja yritän vaikka viikonloppuna ottaa kuvan takista. Muistuttaa malliltaan enemmän sitä toista tässä ketjussa ollutta takkia (ei sitä vaaleansinistä), mutta on yksivärinen. Rinnassa vain merkki Timberland ja sitten selässä on myös ja se perinteinen logo kans. Ja tutkailin sitä vuorta kans paremmin ja on kuin trikookankainen vuori, mutta hihoissa on verkkokankaan tapaista.

Ei ne koot mitenkään erityisen reiluja ole. Mittasin just, että esim. Lassietecin 116 takki on isompi.

Vierailija
36/37 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään muuta eroa viime vuotiseen kun printtien väri. Tässä meidän punaisessa takissa on printit beigellä. Huutiksessahan on pari tuota viime vuoden malliston punaista takkia ja niissä on printit valkoisella.

Ei ole mitään reilua mitoitusta mielestäni. Ostin koon 3/98cm ja vastaa mielestäni just tuota kokomerkintää. Hinta oli Pikkuväessä 52,90e.

Vierailija
37/37 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kun katsoin kunnolla niin on kyllä tosi kivan näköinen ja raikkaan värinen!Kangas on kyllä viime vuotiseen verrattuna mielestäni hivenen paksumpaa tai ainakin mattapintaista mikä on minusta pelkästään positiivista.

Itse ostin takin Ziccosta ja kanta-asiakas alennuksen jälkeen hintaa jäi 51e ja rapiat.Normaali hinta oli siellä Pikkuväkeä kalliimpi eli 56,90e.Takkeja oli vain yksi/koko joten myyjä kehotti ostamaan ajoissa:)

Tulisi jo kevät......