Huomena tasan 4 kk jouluaattoon. Mitkä fiilikset? Oletteko valmiina ryhtymään syksyn pimeisiin iltoihin ja päiviin?
Huomena tasan 4 kk jouluaattoon. Mitkä fiilikset? Oletteko valmiina ryhtymään syksyn pimeisiin iltoihin ja päiviin?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä sitä toivoo että, kuolisi pois. Elämä on pelkkää paskaa suurelta osin. Jää hallituksen päätökset muiden murheiksi.
Sama juttu. Oon jo suunnitellut paikan ja tekotavan (minua kusettaneen kaverin takapiha, jääpähän minusta kiva, verinen muisto).
Luuletko että jää sinua murehtimaan tai ajattelemaan? Paremmin kostat kun pysyt hengissä ja muistutat olemassaolollasi että et ole unohtanut. Jonain päivänä se kusettaja kuolee ennen sinua.
Ei jää murehtimaan tai ajattelemaan, mutta varmasti ruumiin löytäminen omalta pihalta vituttaa, ja palautuu vuosiksi mieleen aina kun pihalla käy. Etenkin jos löytäjinä on pikkulapsensa.
Syytön se lapsi on vanhempansa tekemisiin. Kosta vain sillä että pysyt pitempään hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Se pimeys ja tulevat räntä ja lumisateet !😕😡
Vihaan talvea. Täytynee muuttaa Espanjaan
Et taida olla suomalainen ollenkaan. Aito paikallinen suorastaan rakastaa kaikkia neljää vuodenaikaamme.
Myös syksyä talvea, lunta,räntää ja pimeytta.💞
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä sitä toivoo että, kuolisi pois. Elämä on pelkkää paskaa suurelta osin. Jää hallituksen päätökset muiden murheiksi.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Oon jo suunnitellut paikan ja tekotavan (minua kusettaneen kaverin takapiha, jääpähän minusta kiva, verinen muisto).
Luuletko että jää sinua murehtimaan tai ajattelemaan? Paremmin kostat kun pysyt hengissä ja muistutat olemassaolollasi että et ole unohtanut. Jonain päivänä se kusettaja kuolee ennen sinua.
Ei tarvi jäädäkkään. Pimeällä tiellä äkkiarvaamatta rekan eteen ja se on siinä. Suosittelen. Ei enää maksuja, ei veroja. Rahaa ei tarvita. Paska jatkuu niin kauan kuin elämä jatkuu.
Raukkamaista pilata viattoman asiaan kuulumattoman ihmisen (rekkakuski) elämä. Ole aikuinen ja kestä elämäsi. Kostaa voi muutenkin kuin pilaamalla sivullisten elämä. Raha on typerin syy lopettaa elämänsä.
Joko niitä hiirikoristeperheitä saa kaupasta?
Vierailija kirjoitti:
Syksy on jees, mutta miksi tuo j:llä alkava pitää edes mainita?
Hyi, oletko jouluvihaaja??😬
AIVAN IHANAA!
Olen odottanut koko pitkän kevään ja kesän, että syksy ja talvi saapuvat taas. Ja joulu, aiettä, lempijuhlani kaikista. On kyllä niin hyvät fiilikset.
Vierailija kirjoitti:
Joulu on tylsin juhla ikinä.
Paitsi jouluruoat on hyviä, niitä odotan.
Vihaat siis hyvyyden ja rakkauden juhlaa, jolloin muistellaan Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen syntymää??
En ole vielä miettinyt joulua. Yksin olen tänäkin jouluna uudessa kodissani. Olen kuitenkin päättänyt että tänä jouluna kodissani on tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
AIVAN IHANAA!
Olen odottanut koko pitkän kevään ja kesän, että syksy ja talvi saapuvat taas. Ja joulu, aiettä, lempijuhlani kaikista. On kyllä niin hyvät fiilikset.
Sama täällä.💖🎄
Kävin jo hakemassa kuusen, ei tarvi sitten lumihangessa tarpoa sahan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät fiilikset. Syksy on lempivuodenaikani. Ihanaa, kun illat pimenevät ja viilenee. Saan nukuttua paremmin, pääsen sienestämään, jaksan taas lenkkeillä kesän kuumuuden jälkeen. Pian on joulu, mahtavaa. Olen jo ostanut ekat lahjat.
Ja tulee ruska. Heittämällä kaunein aika vuodesta.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä miettinyt joulua. Yksin olen tänäkin jouluna uudessa kodissani. Olen kuitenkin päättänyt että tänä jouluna kodissani on tunnelmaa.
Jos olisin yksin, viettäisin Hurstin porukan kanssa sitä stadissa. Olisi ihana järjestää vähävaraisille joulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halloween vuoden paras juhla. Enää reilu 2kk.
Typerää jenkki paskaa
II go r pitää sen turpanca kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jää murehtimaan tai ajattelemaan, mutta varmasti ruumiin löytäminen omalta pihalta vituttaa, ja palautuu vuosiksi mieleen aina kun pihalla käy. Etenkin jos löytäjinä on pikkulapsensa.
Syytö
No enpähän mahda sille mitään sille kuka ruhoni sieltä löytäisi. Ei mun elossa olo sille mikään kosto olisi, ja ensisijaisesti haluan toki vaan lakata elämästä. Sijaintipaikkani olisi vain kirsikka kakun päällä.
En tiedä mitään parempaa kuin syksyn pimeät illat ja päivät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi jäädäkkään. Pimeällä tiellä äkkiarvaamatta rekan eteen ja se on siinä. Suosittelen. Ei enää maksuja, ei veroja. Rahaa ei tarvita. Paska jatkuu niin kauan kuin elämä jatkuu.
Raukk
Ei kenenkään elämä pilaannu sillä jos joku ajaa autonsa rekan keulaan, kun kyllä se kuski tietää että niitä sattuu.
Odotan jo syksyä. Olisin aivan valmis vaihtamaan syksyisempään sisustukseen ja hyggeilyyn. Pidän halloweenin aikaan isot lasten halloweenjuhlat (emme pidä kaverisynttäreitä, niin olen korvannut sen halloweenbileillä, jonne saa tulla kaikki kaverit). Ja kun halloween on juhlittu voikin jo siirtyä joulujuttuihin.
Rakastan sesonkeja ja neljää vuodenaikaa. Kesästäkin osaa kunnolla ottaa ilon irti, kun se ei ole koko ajan.
Kyllä!
Lempivuodenaikani edessä <3
Nyt jo kun aurinko laskee yhdeksän maissa, huomaa että nukahtaminen ja nukkuminen sujuu paremmin kuin keväällä ja kesällä. Ja aamulla herään virkeänä, jaksaa paremmin arkea kuin keväällä&kesällä.
Omat ryhmäliikuntaharrastukset sain arkiaamuihin, illat menee lähinnä perheen ehdoilla ja joskus ystäviä tavaten.
Iltateetä teki kesätauon jälkeen mieli viikonloppuna, huomaa että ilman muuttuessa alkaa syömiset ja juomisetkin siirtymään kohti syksyisiä vaihtoehtoja. Kynttilöitä en ole vielä ottanut esille, parvekkeella on vielä kesäistutukset, niiden aika tulee kun on tullakseen. Menen fiilis edellä, ei hoppua. (Mutta jippii, kohta on syksy!)