Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksihän mulle on yhtäkkiä tullut FB kaveripyyntö joltain saksalaiselta mieheltä? Asuinpaikka Berliini ja ihan järkevä kuva

Vierailija
23.08.2024 |

Eikä näytä miltään nigerialaiselta kapteenilta. Miten on löytänyt mun profiilin?!?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsinyt jotain samannimistä henkilöä?

Vierailija
2/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsinyt jotain samannimistä henkilöä?

Ei mulla ole kokonimikaimoja kuin 1 ja sen verran supisuomalainen nimi ettei tuota vahingossa tule kirjoittaneeksi. En kuulu mihinkään ulkomaisiin ryhmiinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tietää, miltä näyttää. On voinut laittaa jonkun toisen kuvan. Ole nyt alkuunsa vähän epäluuloinen. 

Vierailija
4/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijauspostia  odotettavissa !😁

Vierailija
5/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla messegeriinkin  viesti

Älä reagoi  näihin

Vierailija
6/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on huijari. Noita tulee välillä, vaikkei mitään järkevää yhteyttä olekaan. Älä ota kaveriksi. Seuraavaksi se pyytää sulta puh numeroa tai rahaa. Tai lähettää dickpicin. Jos et tunne henkilöä, älä hyväksy kaveriksi. Fb huijauksia on koko ajan, älkää menkö niihin. 

Vierailija
7/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä tulee. Kaveriksi otetaan vain tuttuja. 

Vierailija
8/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly ?

Vierailija
9/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanssihuijarit tekeytyvät nykyisin monen eri maan kansalaisiksi, hyvin usein suomalaisiksi.

Näitä yrittäjiä riittää. Jos et halua hassutella tyyppiä, niin jätä vain huomiotta ja poista.

Vierailija
10/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku huijari. Älä mene ansaan!

11/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tunne, et hyväksy. Näitä huijareita tulee kaikkiin yleisiinkin kommenttiketjuihin, ihan mistä vaan maasta. Profiilikuva on aina kaapattu, ovat kaikki huijareita, ja on riski että tilisi on jo kaapattu. Viime aikoina on ollut liikkeellä  paljon huijareita jossa esim jonkun jo olemassa olevan kaverin tili on kaapattu, ja sen jo nykyisen olemassa olevan kaverin nimissä tulee uusi kaveripyyntö. Älä vastaa . Ilmoita olemassa olevalle kaverille että hänen tilinsä on kaapattu niin hän voi vaihtaa tilinsä salasanaa.

Vierailija
12/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ulkomaalainen feikkiprofiili, jolla stalkkaan ihmisiä. Saatan laittaa kaveripyynnön, jos ne ovat piilottaneet kaikki julkaisut. 

Vierailija
13/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseletkö ihan tosissasi?

Taidat kuulua kohderyhmään...

Kaikki muut tietävät että kaikennäköistä kyselyä tulee mitä epämääräisemmillä tarkoitusperillä...

Vierailija
14/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ulkomaalainen feikkiprofiili, jolla stalkkaan ihmisiä. Saatan laittaa kaveripyynnön, jos ne ovat piilottaneet kaikki julkaisut. 

Hyvä idea, taidnkin tehdä samoin...

Vierailija
15/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripyynnön hyväksymisestä ei ole mitään haittaa, voit aina blokata jos on huijari. Voit saada elämänkumppanin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi