Te jotka ootte menneet yhteen exän kanssa uudestaan
Miten ootte kertoneet asiasta läheisillenne? Vanhemmille ym?
Kommentit (28)
Kahden kaksisuuntaista sairastavan suhteeseen vaikea ottaa kantaa. Jostain syystä olette eronneet, se on hyvä muistaa. Ja jos miehesi on sinulle tärkeä, ei suvun mielipidettä pidä kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Kahden kaksisuuntaista sairastavan suhteeseen vaikea ottaa kantaa. Jostain syystä olette eronneet, se on hyvä muistaa. Ja jos miehesi on sinulle tärkeä, ei suvun mielipidettä pidä kuunnella.
Mies ei sairasta kaksisuuntaista. Vain minä...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmat siis vihaa mun exää
Halutaan kuitenkin takaisin yhteen
En tiedä miten kertoisi asiasta
Ap
Sanot vaan selittelemättä, että päätitte kokeilla vielä uudestaan. Jos kyselevät, niin sano että on teidän päätös, ei kuulu muille.
Toisaalta, olisiko joku syy siihen, jos ympäristö ei pidä exästä? Joskus ulkopuolelta näkee tilanteen paremmin. Mutta itse kokeilemalla selviää.
Mulle sovittelija-virkailija sanoi erotilanteessa, että kannattaa varautua siihen, että usein vuoden sisällä erosta tulee olo, että haluaisikin palata yhteen. Oikeassa oli, tunne tuli, mutta järki voitti. Koska oli oikea syy meidän eroon, ei olisi muuttunut uudella kokeilulla. Surullista kyllä, kuten ero aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kertonut ja selitellyt kenellekkään yhtään mitään. Asia oli ihan minun ja exän välinen. Paitsi ettei uusinta kestänyt sekään, syystä oltiin eka kertaakin erottu, ja samat virheet toistettiin.
Mitkä virheet toistitte?
Ero oli minun aloitteestani ja en voinut hyvin, tein radikaalin ratkaisun. Lähdin kotoa. Sairastan kaksisuuntaista...en siis ole normaali. Ja exä on ainut joka luvannut tukea minua ja on kyllä luotettava. Sanoo että olen hänen elämänsä rakkaus. Ollaan toistemme ainoat seurustelu kumppanit. Oltiin yli 25v yhdessä. En vain usko edes etyä saisin muuta ja rakastan edelleen exää. Ja en halua olla yksin, voin huonosti yksin
Ap
Outo lausahdus "en siis ole normaali"? Sanoisitko noin, jos sulla olisi diabetes tai sydänvika tai käsi paketissa? A
Kaksisuuntainen on ihan normaali sairaus muiden joukossa, joka voitais diagnosoida tosi monelle. Olet siis ihan normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kertonut ja selitellyt kenellekkään yhtään mitään. Asia oli ihan minun ja exän välinen. Paitsi ettei uusinta kestänyt sekään, syystä oltiin eka kertaakin erottu, ja samat virheet toistettiin.
Mitkä virheet toistitte?
Ero oli minun aloitteestani ja en voinut hyvin, tein radikaalin ratkaisun. Lähdin kotoa. Sairastan kaksisuuntaista...en siis ole normaali. Ja exä on ainut joka luvannut tukea minua ja on kyllä luotettava. Sanoo että olen hänen elämänsä rakkaus. Ollaan toistemme ainoat seurustelu kumppanit. Oltiin yli 25v yhdessä. En vain usko edes etyä saisin muuta ja rakastan edelleen exää. Ja en halua olla yksin, voin huonosti yksin
Ap
Outo lausahdus "en siis ole normaali"? Sanoisitko noin, jos sulla olisi diabetes tai sydänvika tai käsi paketissa? A<
Kukaan ei halua olla mt ongelmaisen kanssa. Sanoin väärin. Sairastan skitsoaffektiivista sairautta ei kaksisuuntainen. On skitsofrenian muoto, jotain kaksisuuntaisen ja skitsofrenian välimuoto. Sitä sairastan. Mun elämä on aika surkeaa, exä tekee siitä mielenkiintoisempaa. Oon muuten vaan kotona
Ap
Tää olis ihanne mutta mulla ei oikein varaa ja mies ei tykkää etäsuhteesta enää tässä iässä...asutaan eri kaupungeissa
Ap