Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa odottaa omien vanhempien kuolemaa

Vierailija
23.08.2024 |

En vain jaksa yli 75v vanhempiani. Kaikki pitäisi elämästäni tietää ja muiden. Hirveitä juorukelloja. Äänestävät kokoomusta vaikka minä olen pienituloinen. Äitini olevinaan paras kaikessa mutta ei osaa tankata edes autoa tai maksaa laskuja. Mua neuvoo ruuanlaitossa vaikka osaan tehdä ruokaa ja siivota ym

Onko muilla samaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä huomattiin äidillämme outoja juttuja, sitten kaatui ja joutui sairaalaan niin todettu dementia, niin henkisesti valmistaudutaan kuolemaan  jos etenee nopeasti. Tarvii paljon jo koti apua. 

Vierailija
22/27 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on todella outoa odottaa heidän kuolemaansa, kun voi vain laittaa välit poikki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmiset tekevät lapsia, jotta olisi sitten vanhuksena seuraa ja apua lapsistaan eikä joutuisi kokemaan yksinäistä vanhuutta.

Vierailija
24/27 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota. Tuo utelu lienee kovin yleistä. Itse ajattelen, että johtuu siitä, että heidän oma elämänsä on pitkälti neljän seinän sisällä ja ei hirveästi päivän/viikon/kuuden aikana tapahdu. Samasta syystä kerrotaan muiden asioita eteenpäin, kun omasta elämästä ei ole kerrottavaa. 

Vierailija
25/27 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeä anoppi täytti 90v. Varmaan elää 100 vuotta!

En halua leimata kaikkia pitkäikäisiä pahoiksi, mutta mikä siinä on että monet pahat ihmiset elävät todella pitkän elämän?

Ehkä heillä on jokin luonnehäiriö mihin liittyy se että heillä ei ole normaalia tunne-elämää. He eivät ole empaattisia joten he eivät ikävöi aidosti ketään, sure ketään, murehdi kenenkään puolesta. Heidän sydän ei ikinä säry, vuoda verta. He ovat kylmiä ja tunteettomia joten heidän stressinsietokykynsä on superkorkea verrattuna johonkin herkkään ja empaattiseen sieluun joka murehtii ja huolehtii kaikesta ja stressiperäisiä sairauksia ja menehtyy ennen aikojaan.

Vierailija
26/27 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota isäni kuolemaa. Äitini kuolemaa odotin 10 vuotta, koska oli muistisairas, eikä elämä ollut enää hyvää. Kuoli 70-vuotiaana vihanneksena. Itse haluaisin eutanasian ennen kuin muisti menee, jos olen saman perinyt. 

Vierailija
27/27 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se outoa ole jos vanhempiaan inhoaa ja bonuksena tietäisi jotain mukavaa perintöä olevan tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi