Onko outoa odottaa omien vanhempien kuolemaa
En vain jaksa yli 75v vanhempiani. Kaikki pitäisi elämästäni tietää ja muiden. Hirveitä juorukelloja. Äänestävät kokoomusta vaikka minä olen pienituloinen. Äitini olevinaan paras kaikessa mutta ei osaa tankata edes autoa tai maksaa laskuja. Mua neuvoo ruuanlaitossa vaikka osaan tehdä ruokaa ja siivota ym
Onko muilla samaa?
Kommentit (27)
No on todella outoa odottaa heidän kuolemaansa, kun voi vain laittaa välit poikki.
Ja sitten ihmiset tekevät lapsia, jotta olisi sitten vanhuksena seuraa ja apua lapsistaan eikä joutuisi kokemaan yksinäistä vanhuutta.
En odota. Tuo utelu lienee kovin yleistä. Itse ajattelen, että johtuu siitä, että heidän oma elämänsä on pitkälti neljän seinän sisällä ja ei hirveästi päivän/viikon/kuuden aikana tapahdu. Samasta syystä kerrotaan muiden asioita eteenpäin, kun omasta elämästä ei ole kerrottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä anoppi täytti 90v. Varmaan elää 100 vuotta!
En halua leimata kaikkia pitkäikäisiä pahoiksi, mutta mikä siinä on että monet pahat ihmiset elävät todella pitkän elämän?
Ehkä heillä on jokin luonnehäiriö mihin liittyy se että heillä ei ole normaalia tunne-elämää. He eivät ole empaattisia joten he eivät ikävöi aidosti ketään, sure ketään, murehdi kenenkään puolesta. Heidän sydän ei ikinä säry, vuoda verta. He ovat kylmiä ja tunteettomia joten heidän stressinsietokykynsä on superkorkea verrattuna johonkin herkkään ja empaattiseen sieluun joka murehtii ja huolehtii kaikesta ja stressiperäisiä sairauksia ja menehtyy ennen aikojaan.
En odota isäni kuolemaa. Äitini kuolemaa odotin 10 vuotta, koska oli muistisairas, eikä elämä ollut enää hyvää. Kuoli 70-vuotiaana vihanneksena. Itse haluaisin eutanasian ennen kuin muisti menee, jos olen saman perinyt.
Ei kai se outoa ole jos vanhempiaan inhoaa ja bonuksena tietäisi jotain mukavaa perintöä olevan tulossa.
Keväällä huomattiin äidillämme outoja juttuja, sitten kaatui ja joutui sairaalaan niin todettu dementia, niin henkisesti valmistaudutaan kuolemaan jos etenee nopeasti. Tarvii paljon jo koti apua.