M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep! Mä tuun tänne! Bojere day Twitterissä on kyl ihana. Oon seurannut mitä sinne postataan ja kyllä on muuten paljon shippaajia yhä.
Hikivanhaa, katsomisesta puhkikulunutta ja jo parhaat päivänsä nähnyttä tusinakuvastoa? Mielellään siis yllättyisin iloisesti, notta nej.
Ja ankeuttaja paikalla heti. Ehkä se discord on oikeasti paras idea
Ihanaa Bojere-päivää!
https://x.com/baby_medicine/status/1848011319842078977?t=_F093iVMrs33ba…
Vierailija kirjoitti:
Ai täällä taas. Mikäs siinä, vähän tuuletellaan paikkoja ja paatti seilaa taas.
Ja illan aiheena: Bluzan musiikkivideo on jotain ennennäkemätöntä?
Kirjoitinkin jo toiselle palstalle, että tuskin siis nähdään suoraa K-viittausta, animaatiota tai eteerisiä naisia?
Toisaalta meillä on välillä ollut Jokereiden kanssa eriävät näkemykset uudistumisesta tai ihanista yllätyksistä 😆 Joten pidän myös mahdollisena, etten koe mv:n osalta samoin kuin he 😇
Saataiskohan tänään jotain kiveä Kärtsän keikalta 🙏?
Bojan ja Jere on vaan niin PERFECT together. Mun ehdoton suosikki on kakskytäneljä dinner date. Kärtsän kikatus, Boitsun sydänsilmät. Mut oikeasti niitä ihania tapahtumia on niin PALJON! Enkä osannut odottaa että saataisiin niin paljon tältä vuodelta kun mitä saimme. Ruisrockista Kyprokseen.
Vierailija kirjoitti:
Moneltako se on? Paikallista aikaa siis. Siitä 2h eteenpäin meille.
Minkä takia tämä ketju oli lukittuna
Odotan innolla Bluzan ja (ilmeisesti) Autiomaan musavideoita. :) Vaikka joutuukin katsomaan ne ilman ääniä ja kuuntelemaan biisit erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi setä ei ole täti
Mikäs ketju tää on? Joku naftaliinista kaivettu? Mut hyvä et on! Se toinen edellinen ketju on yhä lukittuna.
Kompostista kopioitua:
"SBJ tarvitsee enää noin 100 tuhatta striimiä niin ylittää miljoonan rajan. Bluzalla kohta 400 tuhatta striimiä" 😮 Wow
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta syystä kuin aina ennenkin.
Saisko linkin sinne uuteen discord kanavaan, haluaisin liittyä myös sinne
Onko tämä edes ollut lukittuna?
Vierailija kirjoitti:
Ei, ainoastaan se Joket out ketju
Vierailija kirjoitti:
Oli jossain vaiheessa, sitten siirryttiin Joksuketjuun, sitten tää aukesi, ja kukaan ei halunnut siirtyä sieltä tänne. Hyvä että oli varalla.
Vierailija kirjoitti:
Ois aika tervetullut kyllä!
En tiedä toimiiko Europassin live mahdollisesti. Kun sitäkin vähän kokoajan lupailtu. Itsellä se live tosin taitaa pukata yhä erroria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep! Mä tuun tänne! Bojere day Twitterissä on kyl ihana. Oon seurannut mitä sinne postataan ja kyllä on muuten paljon shippaajia yhä.
Hikivanhaa, katsomisesta puhkikulunutta ja jo parhaat päivänsä nähnyttä tusinakuvastoa? Mielellään siis yllättyisin iloisesti, notta nej.
Ja ankeuttaja paikalla heti. Ehkä se discord on oikeasti paras idea
Ainakin vaikuttaa helpolta selata sitä. Sinne tullut jo monta keskustelijaa.
Vierailija kirjoitti:
Se viimeisin ketju on edelleen lukittuna. Tää on joku vanhempi.
No et varmaan, jos olet yksi niistä joka plussalla myönsi tykkäävänsä tappelusta.