M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Eiks se nyt niin ole, että nää Bojere-muruset näkee toisensa Helmikuussa?
Kirjoitetaan pienellä helmikuu.
Vierailija kirjoitti:
Jep! Ellei jo ennenkin, jo tämän kuukauden aikana :)
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään silloin, mulla on jo 🤡 valmiina!
Mulla on jo pellemeikit päällä
Vierailija kirjoitti:
Poistiko joku sen viestin, jossa todettiin Tumpun käytön olevan tosi helppoa (sehän on)? Osui ja upposi 😂
Aito palannut poistelemaan ja spämmäilemään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jo possumeikit päällä, röhröh🐽
Ihana Bojere fanart! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistiko joku sen viestin, jossa todettiin Tumpun käytön olevan tosi helppoa (sehän on)? Osui ja upposi 😂
Ja pienenä veikkauksena, kohta poistuu tämäkin viesti😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jo possumeikit päällä, röhröh🐽
Täällä toinen, röh röh🐽
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei selvästi hallitse tekniikkaa enkun lisäksi 🤭
Onkohan K mennyt Tommyn luo vai miksi on yhtäkkiä Tallinnassa👀
Vierailija kirjoitti:
Nää on hauskoja nämä Kärtsän kuva-arvoitukset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis nyt vähän jättänyt CSI-naudoillekin selvitettävää.
Janin kissalla on huonon näköinen turkki. Apaattinen kissa.
Vierailija kirjoitti:
Voisikin olla! Hänhän on sanonut, että ulkomaat kiinnostaa kovastikin. En usko jotenkin, että miettii asioita vain Suomi-skaalalla. Vain elämää on liian ilmeinen, ja TTK myös.
En ole havainnut K ssa mitään erityisempiä Ruotsi sympatioita. Enemmän häntä tuntuu kiinnostavan maat, jotka ovat Suomea lämpimämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli nyt mieleen. 🤡 Mitä jos se asia, mitä K ei ikinä ajatellut tekevänsä, onkin muutto ulkomaille (Tukholmaan?) ja uran jatkaminen sieltä käsin? Se selittäisi ehkä sitäkin että on suhtautunut rennosti uuden asunnon sijainnin näyttämiseen, jne. Enpä tiiä mutta tuli nyt vaan mieleen. Rahkeita kyllä miehellä olisi ihan mihin vaan!
Onko Ruotsissa asumisessa jotain oleellisia etuja uran kannalta verrattuna Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, jännää! Jatkuukohan mv-kuvaukset tuolla vai eri proggis? En pysy enää mukana 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, jännää! Jatkuukohan mv-kuvaukset tuolla vai eri proggis? En pysy enää mukana 😂
Tuskin, kun Hoojan pojat on jo takaisin Jällivaarassa. Tommya varmaan. 🎀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli nyt mieleen. 🤡 Mitä jos se asia, mitä K ei ikinä ajatellut tekevänsä, onkin muutto ulkomaille (Tukholmaan?) ja uran jatkaminen sieltä käsin? Se selittäisi ehkä sitäkin että on suhtautunut rennosti uuden asunnon sijainnin näyttämiseen, jne. Enpä tiiä mutta tuli nyt vaan mieleen. Rahkeita kyllä miehellä olisi ihan mihin vaan!
Onko Ruotsissa asumisessa jotain oleellisia etuja uran kannalta verrattuna Suomeen.
Musabusiness siellä vähän eri sfääreissä kv-meininkiä ajatellen versus Suomi. Suomessakin kyllä hyvä meininki nykyään, mut kyllähän Ruotsi-artistit ponnistaa maailmalle helpommin kuin suomalaiset kollegansa. En kyllä usko että K sinne nyt välttämättä menisi, tämä tuli varmaan vaan mieleen viime päivien tapahtumien perusteella. 😊