M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Kuolemalla ei saa koskaan laskea kepeästi pilkkaa. Henkivallat voi näpäyttää
Vierailija kirjoitti:
Taikausko on syntiä.
Vierailija kirjoitti:
Joost on tulossa Ruisrockkiin esiintymään. Toivottavasti K pääsisi vetämään yhteisbiisin, vaikka eivät samana päivänä olekaan. Ehkä K jää hengailemaan Turkuun jos ei heti keikkaa ole.
Voivat taas hengata yhdessä. Viime vuonna oli kiva tunnelma ja edelleen naurattaa ne kopterivideot, joita julkaisivat 😄🔥🔥 Tietty K:lla voi olla omiakin keikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Boitsu on vähän sellainen vitsailija. Mutta ehkä ei ole niin vakavaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boitsu on vähän sellainen vitsailija. Mutta ehkä ei ole niin vakavaa..
Boitsu? Jerehän se vitsaili.
Vierailija kirjoitti:
Joost on tulossa Ruisrockkiin esiintymään. Toivottavasti K pääsisi vetämään yhteisbiisin, vaikka eivät samana päivänä olekaan. Ehkä K jää hengailemaan Turkuun jos ei heti keikkaa ole.
Oon jotenkin kyllästynyt noihin yhteisbiiseihin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteisbiisit on nykyään tosi suosittuja. Ja niistä tykätään. Kivahan se on kun artistit tekee yhteisjuttuja. Onhan kaikilla kuitenkin myös monia biisejä, jotka on ihan omia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteisbiisit on nykyään tosi suosittuja. Ja niistä tykätään. Kivahan se on kun artistit tekee yhteisjuttuja. Onhan kaikilla kuitenkin myös monia biisejä, jotka on ihan omia.
Minustakin on hauska, että on collab juttuja välillä. K tekee niitä itseasiassa aika vähän kun suomalaisiin räp/pop artisteihin vertaa. K ja Joost ovat myös ystäviä, joten mikä sen parempi kuin tehdä yhdessä biisi ja päästä välillä esittämään se yhdessä.
Itse sanon useasti, että olen ihan kuollut kun olen väsynyt. Onpa kamalaa. Ihme kaikesta loukkaantuja taas liikkeellä. 😄 Sitä paitsi eikö ihmiset, jotka ovat käyneet lähellä kuolemaa voi ihan hyvin sillä vitsaillakin välillä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon jotenkin kyllästynyt noihin narisijoihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/tulisydan/769461261462388736?source=share
Bojan sanonut piirrosten tekijälle, että ripustaa toisen seinälle ja lähettää toisen jerpalle. Mutta KUMMAN se pitää itse 🤭
Siis ilmeisesti pitää itsellään molemmat ja lähettää sen toisen kuvan puhelimella, näin olen käsittänyt.
Oliko tästä siis jossain muualla juttua eri tavalla kerrottuna, vai mistä olet käsittänyt noin? Tuossa tumppulinkissä kerrotaan, että lähettää Jerelle sen yhteiskuvan.
Lähteeköhän Kärtsä Damiin jo huomenna? Onkohan niillä harjoitukset ennen varsinaista showta? Kohta näkevät Alessandran kanssa🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo samaa täällä. Nimenomaan kyllästynyt.
Vierailija kirjoitti:
Arkussahann se makaa Välikuolema musavideossakin😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan sanonut piirrosten tekijälle, että ripustaa toisen seinälle ja lähettää toisen jerpalle. Mutta KUMMAN se pitää itse 🤭
Siis ilmeisesti pitää itsellään molemmat ja lähettää sen toisen kuvan puhelimella, näin olen käsittänyt.
Oliko tästä siis jossain muualla juttua eri tavalla kerrottuna, vai mistä olet käsittänyt noin? Tuossa tumppulinkissä kerrotaan, että lähettää Jerelle sen yhteiskuvan.
Niin kuvan siitä tai oikeastaan kuvan piirtäjä ei tiedä varmaksi, mutta ajatteli, että B laittaa seinälle ja ottaa kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arkussahann se makaa Välikuolema musavideossakin😅
Siihen taitaa Kärppy vähän viitatakin, että nyt pitää ottaa pieni huili keikkojen välissä. Vähän kuin välikuolema.
Vierailija kirjoitti:
Itse sanon useasti, että olen ihan kuollut kun olen väsynyt. Onpa kamalaa. Ihme kaikesta loukkaantuja taas liikkeellä. 😄 Sitä paitsi eikö ihmiset, jotka ovat käyneet lähellä kuolemaa voi ihan hyvin sillä vitsaillakin välillä..
Ja on vaan välikuolema, eikös hän siinäkin makaa arkussa. En meinannut aikoinaan uskaltaa katsoa/kuunnella biisiä, kun näin sen arkkukuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuvan siitä tai oikeastaan kuvan piirtäjä ei tiedä varmaksi, mutta ajatteli, että B laittaa seinälle ja ottaa kuvan.
Niin siis missä näin sanoi, linkkiä?