M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Onko shippi jo lopullisesti haudattu ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipolätkä Peksi Pipolätkä Peksi Pipolätkä Peksi
kuumana käyvä Käärijä istuu tappituntumalla Peksin sylissä 🍆💦🥵🍆💦🥵🍆💦🥵
Mikset kirjoita näitä Discordiin niinkuin uhosit?
En mä siellä ole, teidän iloksi näitä laitan tänne kun kerran tuli puheeksi 😊
Vierailija kirjoitti:
Onko shippi jo lopullisesti haudattu ?
Ei, mutta ei sitä enää täältä löydä.
Onko tää pipolätkä ollut oikeesti näin suuri uhka shippareille, oikeesti🤣🤣🤣 Tää on mulle uutta tietoa.
Onko nuo Käärijän hirveet mustat lasit nyt joku uusi rekvisiitta vai onko sillä näkö huonontunut.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää pipolätkä ollut oikeesti näin suuri uhka shippareille, oikeesti🤣🤣🤣 Tää on mulle uutta tietoa.
No olihan Tommykin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olihan Tommykin?
Vieläkö te jaksatte olla katkeria? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en oo tajunnut tätä, ihmettelin vaan, miksei täällä tykätä pipolätkästä😂
Ei tullut sitten Käärijästä homoa.
Muuten vaan outo.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vanhan paatin haamut kummittelee enää.
Hui 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut normaaleille shippareille (jotka tietää ettei se ole totta) vaan niille muutamalle tosielämän shippaajalle
Eipä.. kenelle luulet uskottelevasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siitä pipolätkästä siitä K:n parittamisesta muille kuin B en tykännyt, sinulle joka sinne niitä discordiin näitä juttuja tykkäät tuoda.
Mä tykkäsin pipolätkä jutuista ja Peksi huumorista ja toivon, että sitä saadaan myös ensi vuonna.
Haha haha haaa ha, eipä saada, koska Kärtsällä on sen kanssa päällekkäin tilaisuus Hollannissa.
Todennäköisesti joku jätkälätkien reissu tulee kumminkin vaikka pipolätkään ei pääse. Toivottavasti Peksi on mukana.
En usko, että näkevät. Bojan kanssa relax timea jossain, kylmässä tai lämpimässä maassa, on tiedossa uskoisin.
Mitä jos suunnitelmat muuttuikin välissä ja se yhteinen loma siirtyi Kyprokselle? Ei olisi eka kerta kun B puhuu jotain mikä vaihtuu matkalla. Kuten K:n tiputtaminen pois keikkabussista sen lämppärin takia, vaikka hetki sitä ennen B oli asiaa hehkuttanut haastattelussa. Nytkin B puhui et ne lähtee reissuun heti kun kiertue ohi eli ei taida kotona olla vieraita vastaanottamassa
Ymmärsin Bojanin sanoneen, että muut pojat lähtee Thaikkuihin mutta antaneen ymmärtää, että hän itse ei? En ole tosin vielä katsonut noita tuoreimpia haastiskäännöksiä, että voisin todeta asian itse, mitä sanoi.
Oliko muiden mielissä se Kärtsän eilinen Bojan Tiktok jonkinlainen tunnustus sille, että Bojan on ollut häneen ihastunut? Että jostain syystä K sai nyt kertoa asiasta vähän julkisemmin? Mulle se oli sellainen kommentti 😊 Jostain syystä kun Stephanie tuli ulos tätäkin siimaa pystyivät pidentämään.
Vierailija kirjoitti:
Oliko muiden mielissä se Kärtsän eilinen Bojan Tiktok jonkinlainen tunnustus sille, että Bojan on ollut häneen ihastunut? Että jostain syystä K sai nyt kertoa asiasta vähän julkisemmin? Mulle se oli sellainen kommentti 😊 Jostain syystä kun Stephanie tuli ulos tätäkin siimaa pystyivät pidentämään.
Et sitten selvää vitsiä ymmärtänyt?
Eikö B jo puhunut colder monthsista slovenian reisusta jo ennen Kyproksen lomaa siinä haastattelussa missä hän on varma siitä yhteishaastattelusta
Eipä ole discord kyllä minunkaan alustani. Nyt siellä kaipaillaan kaikkia vanhoja, kuolettavan tylsiä nimimerkillisiä, jotka eivät osanneet keskustella kuin itsestään. Ihan niin kuin näissä, jotka siellä nyt on koko ajan äänessä, ei olisi riittävästi sitä vikaa.
Toiseksi, sinne ei kantaudu juurikaan mitään oleellista tietoa tai linkkejä. Esim. Joksujen, tai oikein Bojaninkaan tekemisistä ei keskustella juuri mitään, ellei se liity Käärijään.
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo Käärijän hirveet mustat lasit nyt joku uusi rekvisiitta vai onko sillä näkö huonontunut.
Mustat lasit on todella tyylikkäät. Voihan olla että se käyttää piilareita joten välillä on hyvä olla lasit päässä. Saa silmät lepoa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole discord kyllä minunkaan alustani. Nyt siellä kaipaillaan kaikkia vanhoja, kuolettavan tylsiä nimimerkillisiä, jotka eivät osanneet keskustella kuin itsestään. Ihan niin kuin näissä, jotka siellä nyt on koko ajan äänessä, ei olisi riittävästi sitä vikaa.
Toiseksi, sinne ei kantaudu juurikaan mitään oleellista tietoa tai linkkejä. Esim. Joksujen, tai oikein Bojaninkaan tekemisistä ei keskustella juuri mitään, ellei se liity Käärijään.
Sä tulet tänne päivä toisensa jälkeen valittamaan, perusta se JO discord, niin pääset eroon muista puheista!
Vierailija kirjoitti:
Mikset seuraa itse B:ta ja Joksuja ja esim. niiden omaa Discordia? Kaikki tiedot löytyy sieltä. Ei ole muiden tehtävä niitä sinulle toimittaa.
Koska lentää pihalle.