Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
6521/10482 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yleensä keskitytään enemmän  B:n ja K: väleihin

Vanha juttu, nykyisin H:n ja B:n.

Vierailija
6522/10482 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me and my 💚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6523/10482 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me and my 💚

UNO reverse card. 

Vierailija
6524/10482 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olen kuunnellut niin aika vahvasti Joksutkin käyttää Stephaniessa tehokeinona autotunea. Se taitaa olla niin trendikästä ja levinnyt räpin ulkopuolellekin tosi laajalle. Vai mikä tuo tehokeino on, jolla B:n ääni on tehty metalliseksi? 

Autotunelta se kuulostaa omaan korvaani. 

Loreenkin käyttää sitä uusimmassa biisissään, vaikka tuskin tarvitsisi. 

Loreen käytti sitä myös prepartyjen esityksissä 2023. Sehän oli yleinen (hyväntahtoinen) vitsi että kuulosti ihan robotilta kun se tehoste jäi päälle puheen ajaksi. 😄

Vierailija
6525/10482 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se Kärtsän video pahvi-Bojanin kanssa oli lähes kiusallista katsottavaa :D

Todella kiusallista. Tuli ihan kauhea myötähäpeä. 😃

Vierailija
6526/10482 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää pipolätkä ollut oikeesti näin suuri uhka shippareille, oikeesti🤣🤣🤣 Tää on mulle uutta tietoa.

Mäkään en oo tajunnut tätä, ihmettelin vaan, miksei täällä tykätä pipolätkästä😂

Mulle on tullut vastenmielisyys ihan niiden älyttömien Pekka & K  juttujen takia. 

Jännä, miten mammat vihaa kaikkea J:n elämässä, kun kokee ne uhkana omille p*nofantasioilleen. J ei saisi nauttia tai olla iloinen kenenkään muun kanssa kuin B:n. 

Ei kaikki, minusta pipolätkä oli ihanaa aikaa, K oli niin vapautunut ja onnellinen :)

Sieltä tuli tosi leppoisaa hyvän mielen kontenttia. En tajua, miten se joillakin meni niin tunteisiin. 

Vierailija
6527/10482 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/tulisydan/766613094234472448/we-had-a-wonderful-…

We had a wonderful party for the release of Jeres album (go listen). And I got flovers 🥹💚 

Jere. Ihanaa kun puhuu Jerestä ei Kärtsästä. 

Vierailija
6528/10482 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin tosta We had a wonderful party for the release of Jeres album, että oliko joksuilla kuuntelipartyt K:n levystä mikä on vielä ihananpaa

Vierailija
6529/10482 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää pipolätkä ollut oikeesti näin suuri uhka shippareille, oikeesti🤣🤣🤣 Tää on mulle uutta tietoa.

Mulle on tullut vastenmielisyys ihan niiden älyttömien Pekka & K  juttujen takia. 

Jännä, miten mammat vihaa kaikkea J:n elämässä, kun kokee ne uhkana omille p*nofantasioilleen. J ei saisi nauttia tai olla iloinen kenenkään muun kanssa kuin B:n. 

Ei kaikki, minusta pipolätkä oli ihanaa aikaa, K oli niin vapautunut ja onnellinen :)

Sieltä tuli tosi leppoisaa hyvän

Ei ilmeisesti osunut shippareiden fantasioihin, niin kokivat uhkana.

Vierailija
6530/10482 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä tuli tosi leppoisaa hyvän

Palstalla vaan vitsailtiin asialla jonka pipolätkäilijät itse nosti esiin (K ja P)

Vierailija
6531/10482 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin tosta We had a wonderful party for the release of Jeres album, että oliko joksuilla kuuntelipartyt K:n levystä mikä on vielä ihananpaa

Se oli vitsi ja puhui K:sta ja itsestään viitaten siihen paperinukkeen.

Vierailija
6532/10482 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla vaan vitsailtiin asialla jonka pipolätkäilijät itse nosti esiin (K ja P)

Ja se tuntui olevan suuri triggeri joillekin, ikävä ajatella, että pitävät K:ta jonain sätkynukkenaan, jonka tulee toimia heidän fantasioidensa mukaan. Olen tosin miettinyt, onko ne suurimmat huutelijat ja trolleiksi haukkujat muutama sama tyyppi, jotka pitävät vain kovinta ääntä ja kirjoittavat useita viestejä. 

Vierailija
6533/10482 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiset hiukset on Nykissä, ollut eilen illalla katsomaan Broadwaylla Kit Connorin Romeo+Juliette esitystä. Eli voit lopettaa S pakotuksen ja trollailun täällä

Vierailija
6534/10482 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se tuntui olevan suuri triggeri joillekin, ikävä ajatella, että pitävät K:ta jonain sätkynukkenaan, jonka tulee toimia heidän fantasioidensa mukaan. Olen tosin miettinyt, onko ne suurimmat huutelijat ja trolleiksi haukkujat muutama sama tyyppi, jotka pitävät vain kovinta ääntä ja kirjoittavat useita viestejä. 

On ne. harkitsen vahvasti sinne Discordiin liittymistä jos ne ei siellä kerran uskalla kirjoittaa vaan tulevat tänne valittamaan. Vaikuttaa hyvältä paikalta jos nämä eräät ei siellä viihdy 🤣

Vierailija
6535/10482 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko muiden mielissä se Kärtsän eilinen Bojan Tiktok jonkinlainen tunnustus sille, että Bojan on ollut häneen ihastunut? Että jostain syystä K sai nyt kertoa asiasta vähän julkisemmin? Mulle se oli sellainen kommentti 😊 Jostain syystä kun Stephanie tuli ulos tätäkin siimaa pystyivät pidentämään.

Et sitten selvää vitsiä ymmärtänyt?

Häh, vitseissä aina totta toinen puoli. 

Vierailija
6536/10482 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole discord kyllä minunkaan alustani. Nyt siellä kaipaillaan kaikkia vanhoja, kuolettavan tylsiä nimimerkillisiä, jotka eivät osanneet keskustella kuin itsestään. Ihan niin kuin näissä, jotka siellä nyt on koko ajan äänessä, ei olisi riittävästi sitä vikaa. 

Toiseksi, sinne ei kantaudu juurikaan mitään oleellista tietoa tai linkkejä. Esim. Joksujen, tai oikein Bojaninkaan tekemisistä ei keskustella juuri mitään, ellei se liity Käärijään. 

Samaa mieltä. Yöllä kun Stephanie julkaistiin, kukaan ei lausunut asiasta sanaakaan, kirjoittelivat vain ihan muuta. Aika erikoista jos selitys on se, että mielipiteet jaettiin esim Kompostissa, missä aiheesta tulikin keskustelua. 

Eli sinne menikin isoin osa ihmisistä, joita ei tule ikävä, lähinnä K-fanit.

Vierailija
6537/10482 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne. harkitsen vahvasti sinne Discordiin liittymistä jos ne ei siellä kerran uskalla kirjoittaa vaan tulevat tänne valittamaan. Vaikuttaa hyvältä paikalta jos nämä eräät ei siellä viihdy 🤣

Siellä Discordissa on ainakin just yks tällanen.

Vierailija
6538/10482 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät väärin. Jeren touhut eivät haittaa vaan keskustelu täällä, jos hän näkee niitä

pipolätkäystäviä. 

Vierailija
6539/10482 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä tuli tosi leppoisaa hyvän hyvän mielen kontenttia. En tajua, miten se joillakin meni niin tunteisiin.

Johtui useiden palstalaisten kommentoinneista siihen.

Vierailija
6540/10482 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät väärin. Jeren touhut eivät haittaa vaan keskustelu täällä, jos hän näkee niitä

pipolätkäystäviä. 

Mikä siinä sinua haittaa? Et vastannut edelliseenkään kysymykseeni.

Ketju on lukittu.